Bomba

363 23 36
                                    

124

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

124.BÖLÜM
Gece ellerini kurulayıp çıktı mutfaktan. Damla ve Cumali oğullarını almış odalarına çıkmışlardı. Saadet terliklerini değiştirirken "Salih de erken geldi bu akşam eve geçiyorum bende." Dedi kıza dönüp. "Vay anasını ya herkeşşlerin kocası dizinin dibinde benim ki nerede acaba?" deyip arka cebindeki telefonu çıkardı Gece. Siyah kalp emojisi ile kayıtlı numarayı tuşlayıp eli belinde beklemeye başladı ama açan yoktu. "Yamaç'ı mı arıyorsun?" dedi Sultan oda üst kata yönelmişti. "He ya açmadı ama. Anne sen nereye? Sende mi yatacaksın?" dedi kız. "Bugün aş evi çok yordu beni dinleneyim biraz." Deyip basamakları tırmanmaya başladı Sultan. "İyi geceler madem." Dedi Gece oflayarak o sırada Aylin hırkasının yakasını çekiştirerek aşağı iniyordu. "Kız kıvırcık sen gel bari iki laf edelim herkes bir yere dağıldı." Dedi. "Bende yatacağım." Diyerek alt kata yönelmişti Aylin. Gece gelip pervazın başında durdu "Aylin'cim canım rotan mı şaştı? Senin odan üst katta." Dedi. ""Üfff her şeyi bil sen zaten. Kilere gidiyorum turşu tırtıklayacağım." Deyince kız Gece'de koşturdu arkasından. "Bela mısın kızım akşam akşam gitsene başımdan." Dedi Aylin raflara sıralanmış kavanozlara göz gezdirirken. Gece kızı hafifçe ittirip salatalık turşusunun olduğu kavanozu aldı. "Ne düşeceğim peşine be kırpık sen öyle turşu deyince benimde istedi canım." Dedi. Aylin gözlerini kısıp baktı kıza "Salatalık benim ya. Başka al sen." Deyip eline uzandı. "Bana ne ya dünya kadar var orda git başka ye." Dedi Gece kavanozu göğsüne bastırırken. "Ay aman al illa al her şey senin olsun." Deyip kapıya yöneldi Aylin.

Gece şapur şupur yediği turşuyu geri koyup "Ya oofff alınganlığın mı üstünde senin acaba muayen gününde falan mısın? Gel buraya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece şapur şupur yediği turşuyu geri koyup "Ya oofff alınganlığın mı üstünde senin acaba muayen gününde falan mısın? Gel buraya." Dedi kızı kolundan tutup. "Al hadi ye." Diyerek kavanozu kıza uzattı. "Çok yeme ama az ye bana da bırak." deyince Gece  Aylin kendini tutmaya çalışsa da gülmeye başlamıştı "Hiç dayanamazsın hiiiç." Diyerek. Gece bulduğu bir tabureye çökmüştü Aylin etrafına bakınıp bir tanede kendisi için bulup oturdu. "Kilo aldın sen ha." Dedi Gece kızı süzerek. Aylin küçük bir an endişelense de çabuk toparladı kendisini "Alırım tabi bütün gün evin içindeyim. Maşallah hanımların eli de lezzetli habire yiyorum." Dedi. "E Yamaç dedi sana bir iş ayarlayalım diye. " diyerek omuz silkip yeniden kavanoza gömüldü Gece. "Evet hatırlatacağım bir ara olmuyor böyle sığıntı gibi." Derken sesi düşmüştü Aylin'in. Gece cıkcıkladı. "Ya ben öyle mi dedim?" diyerek. "Ya yok sana bir şey dediğim ama doğru olan bu. Aman öff neyse ben seninle tek başıma on dakikadan fazla muhatap olamıyorum hadi yattım ben." Deyip ayaklandı Aylin. "Ay ben sana bayılıyorum zaten." Diyerek dudak büzdü Gece kızın arkasından. Bir süre daha kilerde oyalandıktan sonra üst kata çıktı. Aylin bir bardak su ile mutfaktan çıkmıştı "Yatmaya gidiyorum sarma bana." Deyip hızla geçti kızın yanından. Gece oflayıp tekrar telefonunu çıkardı. "Ya saat daha dokuz olmamış ne bu uyku sevdası." Diye söylenip üst kata koşturdu. "Cumali ve Damla'nın da sesi çıkmıyordu. Sessiz adımlarla koridorun sonundaki odaya gelip hızla açtı kapıyı ama yataktaki kızdan tepki alamamıştı. "Karaca saçmalama bu saatten uyumazsın herhalde." Deyip yorganı savurdu üzerinden ama onu karşılayan iki adet yastık olmuştu. "Siktiiiir." Dedi kendi kendine.

Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin