Gece gözlerini açtığında başında bekleyen Sarp ile karşılaştı. "Günaydın." dedi adam gülümseyerek. Kız doğrulup etrafına bakındı. "Gitti." dedi Sarp sandalyesinde geri yaslanırken. "Çok korktum." diye devam etti. "Korkundan çıkıp geldiğine eminim de o korkunun cinsinden değil." diye terslendi Gece kalkmış oturuyordu yatakta. "Geliyorum dedin ortadan kayboldun kızım. Korkarım tabi. Neredesin kimlerlesin neyin içindesin bilmiyorum." Gece kafasını adama doğru eğdi "Cıkkk... Bizimkiler değildi bunlar." dedi. Sarp beresini çıkarıp yatağa attı. "Geçti gitti." dedi sesini alçaltmıştı. Gece kıkırdadı "Yalnız var ya adamları ilk gördüğümde aha dedim bizimkiler geldi. " Sarp'ta gülüyordu "Bir yerden gelecekler ama dur bakalım." dedi. Yeniden yatağa uzanmış kızın elini tutmuştu. "İyi misin?" diye sordu içten bir şekilde. "Bilmiyorum. Sarp benim kalbim ağrıyor." dedi boynunu yana yatırıp. Sarp yanına oturmuş kızın kafasını omzuna yaslamıştı. "Geçecek güzelim. Hepsi geçecek inan bana. Hele sen bir toparlan bir gidelim buralardan." Gece dikleşti "Ben gitmiyorum. Dönmeyeceğim o keşmekeşe bir daha." sesi net ve soğuktu. "Gece yapma bir düzenimiz bir hayatımız var." dedi Sarp sinirli bir kahkaha attı Gece " He heee düzen hayat ... Tabi...Lan peşimizdekiler ne o zaman?" diye sordu. Sarp kafasını ellerinin arasına almış derin derin nefes alıp veriyordu. "Neyse bir sakinleşelim bir iyi ol sen hallederiz." dedi. "Ben iyiyim." diye bağırdı kız. Sarp 'ta ayağa fırladı "Bok iyisin o serumlar iğneler olmasa ağzını açıp adını söyleyemezsin. Uyuşturucu bütün damarlarında geziyor. Kaç gündür uyuyorsun Gece? Neden uyuyorsun ha? Ben sana söyleyeyim bir saatten fazla uyanık kalınca kriz geçiriyorsun. Uyuşturucu krizi kendine etrafa her şeye zarar veriyorsun." Kolunu sıyırıp kıza doğru uzattı "Bak gördün mü bu kesiği sen yaptın getirildiğin ikinci gün hatırladın mı?" Gece donmuş kalmıştı. Bir şeylerin ters gittiğinin farkındaydı zaman atlaması yaşadığının ama böyle bağımlılık kriz konduramadı kendine. "İyiyim ben." diye mırıldandı. Tam da o esnada Yamaç girmişti içeri.
"Ne oluyor burada?" diye sordu Yamaç Sarp'ı hafifçe ittirip Gece'nin yanında durmuştu. "Yok... Yok bir şey ben şey Sarp'ı yaralamışım da onun dalgasını geçiyorduk." Dedi Gece kekeleyerek. Yamaç bir kıza bir Sarp'a baktı. "Hehhh benim güzel kızım uyanıkmış Sultan gelin gelin." Diyerek İdris girdi içeri. Gece İdris'i görünce toparlandı. "Rahatsız olma kızım. Otur otur." dedi adam eliyle işaret ederek. Sultan ve Damla'da girip kapının kenarından gülümsediler kıza. Sarp pencerenin önüne geçmiş Yamaç yatağın ayak ucunda duruyordu. İdris'te hemen yanındaki sandalyeye oturdu. "Nasılsın kızım?" diye sordu adam kıza bakmadan konuşmuştu. Gece anlamıştı bu normal bir ziyaret değildi. "İyi baba." dedi Yamaç'a dönerek ama oda bakmıyordu. İdris kızın saçlarına uzandı "Bak şimdi benim güzel kızım Gece'm..." konuşmakta güçlük çektiği belliydi. "Son zamanlarda yaşadığımız şeyler... Seni çok yordu. Zarar verdi." Dedi cümleyi toparlamaya çalışarak. "İyiyim ben baba iyiyim valla. Bir de eve gitsek şuradan çıksam çok çok daha iyi olacağım." Diye atıldı kız. "Bende onu diyeceğim ya işte. Daha iyi ol diye buradan çıkacağız ama bir süre başka bir yerde kalacaksın." Gece yatakta geriye doğru çekti kendi "Nereye mesela?" diye sordu tek tek hepsine bakarak. "Kızım tedavi olman gerek o Azer denilen şerefsiz uyuşturucunun en ağır türlerinden vermiş sana aralıksız. Bakma şimdi iyi sanıyorsun kendini ama iğnesi, ilacı, psikoloğu daha bir sürü aşaması var bunun öyle evden olmaz." dedi adam. Gece kafasını deli gibi sağa sola sallamaya başladı "Hayır hayır hayır olmaz ben gitmem oraya... Ben İdris Koçovalı'nın kızı rehabilitasyon merkezinde yatıyor dedirtmem hayır. " dedi.
İdris elini uzattı kıza "Desinler ya desinler bize ne sen iyi ol da." dedi. Gece adamın havadaki elini yakaladı. "Bak baba bak şu ize..." baş parmağı boyunca uzanan dikiş izini göstererek "Ben diktim onu ben. Ne olmuştu hatırladın mı? Kendini bilmez üç beş tip parkta hap satmaya çalışırken yakaladın da kapışmıştınız. Asla olmaz gitmem ben baba gitmem." dedi kız hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. İdris kızı göğsüne bastırmış gözyaşlarına engel olmaya çalışıyordu.
4 Gün Sonra...
Yamaç elindeki bilye filesini kendi etrafında bir tur döndürüp öptü. "Hadi göreyim sizi. " diyerek yere eğilip avucuna birkaç tane aldı. Dizleri üstüne çöküp kapının altından içeri yuvarladı. Bir iki üç... Ama beklediği tepkiyi alamadı. Ayağa kalkıp kapıyı sessizce açtı. Belki uyuyordur düşüncesiyle. Ama bir kez daha hayal kırıklığı ile karşılaştı. Gece eski pencerenin pervazına oturmuş dışarı izliyordu. Yerdeki bilyeleri toplayarak yanına gelip oturdu Yamaç. "Çok seversin sen. Bak yeşil, sarı, mavi bir sürü bilye getirdim sana." Dedi bir çocuk gibi fileyi kıza uzatarak. Ama bakmadı Gece. Yamaç dudaklarını ısırıp kenara koydu bilyeleri. "Gece'm yapma ne olur. Kötülüğünden mi getirdik seni buraya?" dedi. İki gündür kızı konuşturmaya çalışmaktan yorgun düşmüştü. Kız hiç tepki vermedi. Aynı şekilde yağmuru izlemeye devam etti. Elini uzatıp saçlarını okşamak istedi Yamaç ama aniden çekti kendini geri. Gözleri dolmuştu "Ne olur yapma." dedi yalvarırcasına. Ama Gece hiç bozmadı duruşunu. Pes etmişti Yamaç. Zaten biliyordu Gece inat ettiyse başa çıkamazdı kimse ama denemişti en azından.Bir süre sessizlik içinde dışarı izlemeye devam ettiler. "Peki madem konuşmuyorsun dinlersin o zaman." Dedi Yamaç. Oda çok yorgun, bıkkın ve üzgündü. "Azer intikam istiyor. Seni almaya gittiğimiz akşam ben... Ben onun kardeşini vurdum. Önceki gün o bizim depoları talan etmiş. Ne var ne yok süpürmüş bizden birini bulamayınca. Dün akşam bende onun tırlarını patlattım. Mevzu uzuyor anlayacağın ama nereye kadar bilmiyorum." kıza baktı bir şeyler söylesin onu desteklesin yada akıl versin çok istedi ama Gece duvar gibiydi. Buraya geldikten sonra sık sık nöbet geçirir olmuştu. Doktorlar moral bozukluğunun tetiklediğini söylemişlerdi. Başını önüne eğdi Yamaç belliydi yine istediğini alamayacaktı. "Peki" dedi sessizce. Hava kararmıştı, dışardan gelen sokak lambasının sarı ışığında göğü izleyen kıza baktı bir kez daha. "Seni seviyorum" dedi sessizce..