137.BÖLÜM
Gece yolcu koltuğunda postallarını çıkarmış topuklu ayakkabıları giymeye çabalıyordu. "Hay sıçayım ya. Yani ben anlamadım ki ne işim var benim burada?" diye söylendi bininci kez. Asaf kravatını çekiştirip derin bir soluk verdi "Ya neden anlamıyorsun? Adam belli ki kabullendi seni çevresine de gösterecek. Bu planımız adına gayet iyi bir şey. Bu gece o deli gibi içer partiden sonra bir punduruna getirip konuştururuz." Derken. Gece'nin kaşları hala çatıktı. "Bence gerek yoktu benim gelmeme." Diye söylendi yeniden. "Hasbinallah." Diyerek arabadan inip gelip kızın kapısını açtı Asaf.
(Asaf Tekinoğlu Gece'nin Kapısını Açıyor.)
Gece son bir umut adamın yüzüne baktı ama Asaf netti. "Bari topuklu giymeseydim ya." Diye mızmızlanarak indi aşağı. Asaf karşısında gördüğü güzellik karşısında bir kez daha yutkunmak zorunda kalmıştı. Gece beyaz tenine çok yakışan siyah renkte tüm vücudunu saran derin bacak ve göğüs dekolteli bir elbise giymiş saçlarını her zamanki salaş halinden farklı olarak tepesinde sıkı bir topuz ile toplamış alışılmışın dışında koyu bir göz makyajı yapmış ve tüm bunları kırmızı rujuyla perçinlemişti.
(Gece'nin Kıyafeti)
"Ne bakıyorsun be?" diye çıkışınca adama "Evet senmişsin bir an için kim bu kadın diye düşünmüştüm ama paket cafcaflı olsa da içi aynı." Derken arabanın kapısını örttü Asaf. Birlikte salona girdiklerinde kalabalık onlara dönmüş kendi aralarında fısıldaşmaya başlamıştı. Salonun tam ortasında bir grup insanla konuşan Enver'i smokinli haliyle gören Gece "Tam bir penguen." Derken gülüşünü gizleyebilmek için dudaklarını ısırmıştı.