Şok

499 35 58
                                    


132.BÖLÜM

Damla kadının kafasını fıçıdan çıkarıp geri attı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Damla kadının kafasını fıçıdan çıkarıp geri attı. "Yeter amına koyayım bu ne ya saatlerdir." Dedi. Gece tek kelime etmeden kadına dikmişti gözlerini. "Gece konuşmayacak bu bak kaç saattir yapmadığımız kalmadı." Dedi Saadet. "Sen eve git abla." Dedi kız gözünü Nergis'ten ayırmadan. Damla kızın halini anlıyordu. "Hadi Saadet. Geleceğim bende birazdan." Diyerek kadının koluna dokundu. Kendi aralarında bakıştıktan sonra uzaklaştı Saadet. Gece tepkisiz ce oturuyordu. "Ne oldu? Çabuk vazgeçtiniz." Dedi Nergis. Ağzı burnu kan içindeydi. Ara ara aldığı elektrik yüzünden titriyor açık yaraları kanıyordu. Gece usulca yerinden kalkıp kafese girdi. Kadını kaldırıp sandalyeye oturttu. "Ahhh Gece. Hiçbir şey bilmiyorsun." Dedi Nergis yeniden. Kız onu duymamakta ısrarcıydı. Ağır adımlarla etrafında bir tur atıp arkasında durdu. "Madem konuşmayacaksın. Yaşamışsın ölmüşsün çok da önemli değil." Deyip arka cebine sıkıştırdığı çamaşır ipini çıkarıp kadının boynuna geçirdi. Nergis afallamıştı. Dehşetle çırpınmaya başladı. "Sana bir soru sordum. Adam gibi cevaplasaydın." Dediğinde sesi boğuk ve buz gibiydi Gece'nin. Damla bile ürkerek baktı kıza. "Gece dur konuşuyor." Dedi kadının çabasını görünce. Ama Gece transa geçmişti sanki. "Gece dur." Dedi Damla yeniden. Nergis mosmor olmuştu. Damla koşup kızın eline sarıldı. "Dur konuşacak." Diyerek. Gece o an silkelenip toparlanmıştı. İpi hafifçe gevşetti. Nergis şiddetle öksürerek nefesini toparlamaya çalıştı bir süre ardından tek tek anlatmaya başladı. Bir süre sonra "Güzeeel." Dedi Damla elindeki kağıda bakarak. Koca bir sayfa not almıştı. Kağıdı Gece'ye uzatıp "Hadi ben kaçtım. Umut'u çok yalnız bıraktım." Deyip çıktı Damla. Gece kağıdı cebine koyarken yan gözle kadına bakmıştı.

Onca eziyete rağmen hala sırıtıyordu Nergis. "Çok benziyorsun...Gerçekten." Dedi kıza doğru. Gece güldü "Azrail'e herhalde." Diyerek. "Annene. Ama babandan da almışsın pek çok şey." Dedi Nergis. "He canım he." Diyerek kapıya doğru yürüdü Gece. "Sen daha kim olduğunu bilmiyorsun Gece. Kim olduğunu." Dedi Nergis arkasından. Gece kadından bu cümleyi üçüncü defa duyuyordu. Duraksayıp yüzünü kadına döndü yeniden Gece...

 Duraksayıp yüzünü kadına döndü yeniden Gece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin