128.BÖLÜM
"Oooo Sultan hanımı da çağırsaydınız." Dedi Sarp. Saadet, Gece, Aylin ve Damla güzellik salonunun tişörtlerini giyinmişlerdi. "Müsait olsaydı oda gelirdi Koçovalı kadınları mevzudan kaçmaz." Dedi saçlarını şapkasının altına toplayan Gece. Sarp Aylin'e dönüp "Senin ne işin var?" diye sordu. "Adam eksikmiş." Dedi omzunu silken Aylin. "Aylin de en az bizim kadar Koçovalı. Sıkıntı yok." Dedi Gece siyah üstünün fermuarını çekiyordu. "Sadiş sen Damla'nın Aylin sen benim yanımdan ayrılmıyorsunuz. Yani adam eksik olmasa girmezdik bu topa ama vaktimiz yok." Dedi Gece diğerlerine bakarak. O sırada Emel hanım kapıyı tıklatıp içeri girdi. "Nergis'in gönderdiği araba geldi." Dedi. "Abla... Sağ ol. Ailemiz için çok önemli bir mevzu olmasa seni zor..." Derken Damla Emel sözünü kesti "Uluç'tan alışığım ben böyle şeylere. Bir mevzu olursa kendimi korumasını bilirim rahat ol sen." Dedi. Sarp en önde diğerleri onun ardında ellerinde malzemeler çıktılar. Gamze'nin bahsettiği gibi simsiyah bir araca bindiler hep beraber. Köşede pusuya yatan Yamaç ve diğerleri uzaklaşan arabanın ardından hemen bilgisayarı açtılar. "Takip cihazı çalışıyor abi." Deyince Ferhat, gülümsedi Yamaç. Bir süre gittikten sonra Zekeriya köy de lüks bir villaya girdi araç. Onları iki hizmetli karşıladı. Saadet gergin, Aylin umursamaz Gece ve Damla çok profesyoneldi. Sarp en önden yürüyordu kadınlar gösterişli kapıyı açıp onları içeri alırken arkasını dönüp "Bu gördüklerinizi unutacaksınız." Dedi. Gece ve Damla birbirine bakıp "Neyi?" demişlerdi ki Sarp kendisinden hiç beklenmeyen bir tonla ellerini yana açıp birazda kırıtarak girdi içeri "Günaydın şekerim." Diyerek. Kadınlar şok içinde kalmışlardı. "Ayyy alık alık ne bakıyorsunuz hadi girişin işe." Diyerek ellerini birbirine vurunca Sarp şaşkınlıklarını üzerlerinden atıp çantaları açmaya başladılar."Siz yenisiniz." Dedi taht misali bir koltukta üzerinde koyu yeşil bir gecelik ve sabahlık takımıyla oturan Nergis. "Tatlım diğer arkadaşlardan duyuyorduk hep metini vallahi bu hafta ben gideceğim dedim." Deyince Sarp, Gece kendini tutamayıp güldü. "Kaplara su doldurmam lazım." Diyerek gülme sesini gizledi Damla. Nergis yardımcılarına işaret etti. Kadınlardan biri Damla'ya lavaboyu göstermek için dışarı çıktı. Koridorun sonunda iki koruma vardı. Girişte dört saymışlardı. Banyoya girince kulaklıktan "Koridorda iki koruma var ama banyo camı uygun." Diyerek içerdekilere bilgi verdi. O geri dönünce Gece "Sarp Bey makas takımı araçta kaldı sanırım." Dedi. Nergis'le sohbet eden Sarp "Beceriksizler. Koş hemen koş." Dedi eliyle çıkmasını işaret ederek. Sonra kadına dönüp "Emel hanım çok övüyordu sizi gözümle görmek istedim ama az bile anlatmışlar." Dedi. Nergis şuh bir kahkaha attı. Gece hızla çıkıp etrafı süzdü. Ferhat kulaklıktan evin krokisi hakkında bilgi veriyordu. "Abla bu sitedeki satılık evleri inceledim internetten. Ardiye kontrol odaları vs bodrumda. Büyük avlunun sağ tarafından bir merdiven iniyor olmalı." Deyince çocuk Gece o tarafa doğru yürüdü. Merdivenleri görmüştü. Ama korumalar avluda dikiliyordu. Atlatması mümkün değildi. "Aylin avluya gel." Dedi kulaklığından. Talimatı alan Aylin. "Sarper Bey Gündüz bilmiyordur ben takımları hassas siye koltuğun altına sokmuştum müsaadenizle bir bakayım." Deyip çıktı. Avlunun sonunda görününce Aylin "Oyala onları aşağı inmem lazım." Dedi Gece kulaklıktan. Kız kendine denileni yapıp delikanlıların yanına gitti. "Merhaba. Burada çalışıyordunuz değil mi? Nergis hanımın yardımcıları." Diye konuşmaya başlayınca Aylin, Gece alt kata süzüldü hızlıca. Mimari Ferhat'ın söylediği gibiydi. Güvenlik odasını bulması zor olmadı. Ama içerde eleman vardı. Kapıyı açınca adamla burun buruna geldi.