Bölüm 65

633 33 6
                                    

65.BÖLÜM
"Geceee Yamaç imdaaat." Diyerek koşturdu küçük kız. Yamaç masanın baş ucunda oturuyordu. Gece elindeki salata tabağını masaya bırakıp "Ne oldu yine ejderha ne yaptın çocuklara?" dedi. Kız Yamaç'ın kucağına otururken "Vayla bir şey yapmadım İdyis'le Umut kovaladılay beni." Dedi. Yamaç gülüp kızının saçlarını öptü "Aynı anası maşallah benim kızıma." Dedi. Gece ellerini beline koyup "Kurban ol sen anasına be." Diyerek güldü. o sırada Salih elinde patlak bir topla girdi bahçeye. Salih'i gören ufaklık kafasını babasının göğsüne sakladı. ""Nerede o küçük yamyam?" diye sordu Salih sesini sinirli tutuyor ama gülüyordu. "Kim ?" diye sordu Yamaç. "Yok mu canım hani buralarda geziyor fare gibi küçük sarışın çirkin bişey."deyince Salih kız babasının kucağından atlayıp ellerini beline koyacarak bağırdı "Sensin çirkin Salih bey amca." Diye. Salih topu göstererek "Patlatmışsın yine oğlanların topunu." Dedi. Kız duruşunu hiç bozmadı "Beni de oynatsalaymış o zaman. Dedim bende oynayayım ama almadılay neymiş erkek oyunuymuş ben bebek oynıcakmışım." Diye çemkirdikten sonra ağzıyla ses çıkarıp "Hadi oydan onlay oynasın bebekle." Dedi. Herkes kahkahalarla gülüyordu. Salih kesik topu kafasına geçirip "Düşündüm de valla haklısın parti kur oy verelim be Mavi kuş." Diyerek sarıldı yeğenine. Damla ve Saadet'te ellerindeki yemekleri getirip sofraya bıraktılar. "Bizim oğlanı mı hakladın yine kız?" dedi Saadet gülerek. Yamaç kızını kucağına alıp "Hepsinin hakkından gelir benim kızım." Dedi. Hepsi neşe içinde gülüşürken Selim, Cumali ve çocuklar da gelmişti. Mavi yeniden babasının boynuna sarılıp kulağına eğildi "Baba kuş ben bir şey daha yaptım." Dedi. Yamaç fısıldayrak sordu "Ne yaptın yine börtü böcek söyle bakalım." Dedi. "Cumali amcamın terliklerini sakladım." Diyerek eliyle ağzını kapatıp güldü. "Cumali neden çıplak ayakların?" diye sordu Damla. Gece durumu anlamış kocası ve kızına siz bittiniz bakışları atıyordu. Cumali kendini sandalyeye bıraktı "Neden acaba bunu hep birlikte bir düşünelim mi?" dedi oda Salih gibi gülüyor ama sesine sinirli bir ifade ekliyordu. "Mavi babamın terliklerini saklamış yine." Dedi Umut annesine benzeyen kıvırcık saçlarını savurarak.

" Dedi Umut annesine benzeyen kıvırcık saçlarını savurarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunun annesi de böyleydi. Çocukken Cumali'ye az çektirmedi." Diyerek Sultan'da gelip sofraya oturdu. "Nerdeymiş benim güzellerim." Diyerek İdris bahçeye girince bütün çocuklar koşarak dedelerinin yanına gitti. Çok geçmeden tüm aile özenle hazırlanan sofraya kurulmuşlardı. "İşler nasıl gidiyor hiç anlatmıyorsunuz?" dedi İdris Cumali ve Selim'e dönerek. "Aynı baba malum bu ara durgun piyasa ama şu Maltepe'deki dairelere alıcı var birkaç tane hafta içi göstermeye gidecek abim." Dedi Selim. "Baba Çukur diye bir mahalle var karşıda yeri falan güzel ihaleye çıkacakmış oraya bir bakalım diyorum." Dedi Cumali. İdris kafasını salladı "Hele elimizdeki işleri bir bitirelim düşünürüz." Dedi. "Ayşe yemiyorsun hiç bir şey." Dedi Gece kadına doğru börek tabağını uzatarak "Boğazımdan geçmiyor ki Gece çocuklarım oralar da ne yiyor ne içiyor kim bilir." Dedi kadın. "Sabah konuştum Karaca ile valla keyfi gayet yerinde sınavlarını da vermiş gezmeye çıkacaktı bugün." Dedi Damla. "Aman canım memlekette hiç mi üniversite kalmadı da elin gavur memleketlerine gitti sanki" dedi Sultan. "Öyle demeyin benim kızım doktor olacak işinin en iyisi olacak. Ben sonuna kadar arkasındayım arayıp üzmeyin kızı." Dedi Selim. "Tamam hadi kızın gitti bari oğlun kalaydı be oğlanın yıllardır hasretiz yüzüne valla." Dedi Saadet. "Dokunmayın yeğenime genç çocuk tadını çıkarsın hayatın burada olsa çoktan bebek pışpışlatıyordunuz siz ona." Dedi Cumali. "Bak bak sen pıpışlamaktan pişman mısın hayırdır?" diyerek araya girdi Damla. "Yok be gülüm. Lülülerine kurban olurum aslan oğlumun." Diyerek yanında oturan çocuğu öptü Cumali. O sırada Kahraman, Nedret ve Acar girdiler bahçeye. "Nerde kaldınız abi ya valla dayanamadık başladık biz." Diyerek ayağa kalktı Yamaç. Gece koşup hemen servis açtı yeni gelenlere. Mavi, Kahraman amcasının kucağına atlayıp bıyıklarını çekiştirdi. "Cumayi amcamın teyliklerini sakladım." Diyerek kıkırdadı ardından. Adam kızın yanağına kocaman bir öpücük kondurdu. "İyi yapmışsın Mavi kuş bunların hakkından da ancak sen gelirsin zaten." Dedi.

Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin