Bölüm 83

648 40 24
                                    

83.Bölüm
"Şimdi nereden çıktı bu maç işi?" diye söylenerek saçlarını düzeltti Ayşe. Selim gardıroptan aldığı eşyalarını yatağın üzerindeki çantaya koyarken "Söylenme söylenme uzun zaman sonra hep beraber ailecek mahallecek bir şey yapacağız işte." Dedi. "Akın'ı oynatacaksınız değil mi?" diye sordu elindeki parfüm şişesini konsola bırakan Ayşe "Kadın Allah aşkına neden oynatmayalım delirtme adamı." Diyerek çantanın fermuarını çekip kapıya doğru yürüdü Selim. "Cumali kramponlarını unuttun." Diyerek elinde ayakkabılar koridora çıkınca Damla Selim ile burun buruna geldi. "Ohooo göbeğinde maşallahı var hani." Diyerek güldü adam. Karısının elindeki ayakkabıları alıp çantasına atan Cumali "Göbek değil bebek." Diyerek sırıttı. "Hadi hadi işinize bakın geliyoruz bizde birazdan." Dedi elini beline koyan Damla. Hamileliğinin neredeyse yedinci ayı bitmek üzereydi. Karnı epeyce büyümüş yanakları tombullaşmıştı. "Hehhh Damla siz hazırlanın benim küçük bir işim var halledip öyle geleceğim stada. Salimle Ferhat kapıda." Dedi misafir odasından çıkan Gece. Kadın kafasıyla onaylayınca koşar adım dışarı çıkıp arabasına yönelmişti ki küçük evden çıkan Yamaç ve Salih'i omuz omuza görünce gülümseyerek durdu. "Oooo Vartolu reis sahalara geri dönüyor ha?" dedi kapıyı örtüp arabaya yaslanarak. "Ne sandın süt kız. Röveşata bizim işimiz." Dedi ağır adımlarla eli yarasının üzerinde ona doğru yaklaşan Salih. "Hee canım he röveşatayı şampiyonlar ligine sakla sen." Dedi Gece gülerek. "Hayrola yolculuk yine nereye acaba Gece hanım? Hayır valla sadece merakımdan soruyorum." Dedi Yamaç imalı bir tonda. Gece tekrar ayaklanıp arabaya yürüdü "İyi hatırlattın çok bile oyalandım accıcık işim var halledip sahaya geleceğim." Dedi Gece eliyle işaret ederek. O sırada Akın evden çıkmıştı. "Amca senin bırak burayı hastanede olman gerekirken maça falan gelmeyeceksin umarım." Dedi Salih'e gülerek. "Gel hele first grandchild." Dedi Salih.

Yanına gelen çocuğun ensesini kavradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanına gelen çocuğun ensesini kavradı. "Siz haklıydınız paşam Gece'de sende. Bu saatten sonra dördümüz mezara kadar sırdaşız. Affet günahına girdim." Dedi. akın Yamaç'a baktı ama adam başını önüne eğmişti. "Eyvallah amca... amcalarım. Ailemiz için sevdiklerimiz için yapılan bu işi yine ailemiz ve sevdiklerimiz için gömeceğiz." Dedi elini Salih'in omzuna atarak. Adam boşta kalan elini Yamaç'ın omzuna atınca Yamaç'ta Akın'ın omzuna koydu kolunu. Amca yeğen üçlüsü gülümseyerek çember oluşturmuştu ki kapıya çıkan Cumali ve Selim "Oho sevgi çemberi mi?" diye gülerek yanlarına gelip onlara katıldılar. Koçovalı Brothers uzun zaman sonra tekrar yanyana omuz omuzaydı.
Gece kapı ziline üçüncü defa bastığında endişelenmeye başlamıştı ki kapı aralandı. "Gittin buralardan diye ummuştum ama yine hüsran." Dedi gülerek. Güneş'te yapmacık bir gülüş takındı "Çok beklersin." Diyerek. "Neyse seni maça davet etmeye geldim. Öyle yada böyle Çukur'dasın Çukur'un insanısın artık. Üstelik bizi aileyi korumak içinde kendi kardeşini ateşe attın. Biz bu akşam ailecek mahallecek Çukur Spor stadında toplanıyoruz. Çok eğlenceli olur bu maçlar gel mutlaka." Dedi Gece. Güneş bu defa içten gülümseyerek kafasını salladı "Kimle kim oynuyor?" diye sordu "Koçovalı Brothers'a karşı Çukur Spor." Diye yanıtladı Gece. Güneş kollarını birleştirip kapının pervazına yaslandı "Yamaç'ın olduğu takım kazanırsa kaldığım yerden devam ederim. Yok eğer diğer takım kazanırsa Yamaç senindir." Dedi Güneş gülerek. Gece yüzünü buruşturdu "Vıdıvıdıdı çok mu konuşuyorsun acaba sen. Hem ayrıca Cumali Koçovalı'nın futbol yeteneklerinden haberin yok tabi senin." Dedi gülerek merdivenlerden aşağı koştururken "Geç kalma." Diye ekledi.
Yazın gelmesiyle uzun zamandır kasvet içinde olan Çukur halkıda hareketlenmişti. Kadın çoluk çocuk yaşlı doldurmuştu stadı. Sultan Hanım ve gelinleri gelince hep bir ağızdan "Çukur evimiz Sultan Anamız" sloganı attılar. Kadın asalet ve içtenlikle selamlayıp yerine oturdu.

Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin