Oldu Olanlar

289 25 74
                                    

136

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

136.BÖLÜM
Gece pencerenin kenarında durmuş dışarı az önce Yamaç ile burun buruna geldiği yere doğru bakıyordu. Ilık bir göz yaşı yavaşça süzüldü yanağından. O sırada odaya giren Asaf yanına gelip son derece içten bir şekilde elini omzuna koydu "Biliyorum canın çok yanıyor. Biliyorum hiçbir şey düzelmeyecek gibi geliyor ama inan bana şu iş bir çözülsün nasıl eski haline döndüğüne sen bile inanamayacaksın. Gece hayat çok garip bundan bir ay önce sesimi bile duymak istemezken bugün bir amaç uğruna birbirimize destek oluyor birlikte çalışıyoruz. Yamaç'da anlayacak seni." Dedi. Gece adamın dostane tavrı karşısında ilk defa kendisine dokunmuş olmasına sert bir tepki verememiş yavaşça uzaklaşmıştı. "Bilmiyorum Asaf bir arpa boyu yol aldığımız yok bir ay oldu." Dedi tekrar dışarı dönerken. "Gece Enver yeni döndü iki gündür beraberiz. Sabır az sabır." Diyerek teselli etti Asaf kızı. "Neyse ben çıkıyorum haberleşiriz." Diyerek kapıya doğru yürüdü Gece. "Nereye?" diye sordu Asaf ardından. Kız adama doğru dönüp gözlerini devirdi "Bence benim sana -sana ne- demem hoşuna gidiyor o yüzden her haltı soruyorsun." Dedi. Asaf gülmeye başladı "Bilmem belki de öyledir." Deyip omuz silkti. Kız evden ayrılınca biraz oyalanıp doğruca çalışma odasına Enver'in yanına çıkmıştı Asaf. Aralık kapıdan içerde Nergis'in de olduğunu duyabiliyordu.  "Nasıl inanıyorsun?" diye sordu Nergis pencerenin önünde dikilmiş İstanbul'un eşsiz manzarasına bakıyordu. "İnanmıyorum. Ama denememin de bir sakıncası yok. O kız benim çevremde durduğu sürece Koçovalılar bana yaklaşamaz bile." Dedi Enver elindeki kağıtları inceliyordu diğer yandan. "Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?" diye sordu kadın gözünü manzaradan ayırmadan. "Eminim çünkü bildiğim bir şey var ise oda aşk ve sevginin olduğu yerde asla silahlar, yumruklar konuşmaz. Bu kıza karşı ikisi de onlarda fazlasıyla mevcut." Diye açıkladı Enver. "E tamam işte onlarda varda Gece'de yok mu sanki? Aşk ve sevgi Gece'de besliyor onlara karşı." Derken kollarını çözüp yüzünü adama dönmüştü Nergis. Kısa bir an düşünen Enver "Buda benim kumarım." Deyip kağıtlara döndü yeniden. "Ayrıca onun bir adı var Gece. İkide bir bu kız şu kız deyip durma." Derken yeniden dışarı dönmüştü Nergis. Enver tek kaşını kaldırıp baktı kadına doğru ama bir şey söylemedi. Sessizliği fırsat bilen Asaf kapıyı tıklatıp kafasını içeri uzattı "Amca müsait misin gelebilir miyim?" diyerek. "Gel tabi gel aslan parçası." Derken evraklarla işini bitirmiş topluyordu Enver.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin