Bölüm 94

727 37 25
                                    

94.BÖLÜM
1 HAFTA SONRA...
"Gel buraya gel kravatını düzelteyim." Diyerek kocasının yakasından tuttu Saadet. "Yaaa Sadiş hala inanamıyorum. Şimdi Medet evleniyor mu?" diye sordu Salih gülerek. "Sorma valla elti bolluğundan ölücem." Diyerek güldü kadın. "Takılar sende oğlan hazır başkaaa eksik bir şey kalmadı herhalde." Dedi Salih etrafına bakınarak. "Yok yok kalmadı bir şey hadi çıkalım." Dedi Saadet İdris'i kucağına alırken. Ama adam durmuş yüzünde bir gülümseme ile karısına bakıyordu "Ne? Ne oldu? Rujum mu fazla olmuş?" dedi kadın hemen arkasında duran aynaya dönerek. Salih gelip karısını omuzlarından tuttu. "Yok senin hiçbir şeyin fazla olmadı aksine hep eksik. Çok isterdim seni şöyle telli duvaklı alayım üç gün üç gece davul zurna çaldırayım. Affet bir gelinlik bile giydiremedim sana dilediğin gibi." Dedi. Saadet'in gözleri yaşarmıştı "Sen benim yanımda olduğun sürece..." dönüp omzundaki elini öptü adamın "Bu eller böyle şefkatle bana dokunduğu sürece benim hiçbir şeyim eksik değil çok şükür." Dedi. "Kız Sadiş Sadiş seni çok seviyorum be." Diyerek karısını öptü adam ama küçük İdris bir çığlıkla anne babasının arasına girince ikisi de kahkahalarla gülmeye başladılar. "Lan oğlum sıkıcam bak bezine heee." Diyerek oğlunu kucağına alıp elele çıktılar evden.
"Yahu neredesiniz hazırlanamadınız mı hala? Saat kaç oldu?" diye söylenerek koridorda dolanıyordu Sultan. "Abla bak eminsin değil mi? Oldu saçım böyle?" diye sordu Karaca son kez aynaya bakarak. "Oldu kızım yaaa aaa ne abarttın sende." Dedi Aylin küpesini takmaya çalışırken. "Dur ben bir Gece ablaya da göstereyim." Diyerek kendi odasına doğru koşturdu Karaca. "Ay göster tabi ondan onay almadan bir halt yapamayalım biz." Diye söylendi Aylin ardından.  "Açık mı oldu bunun göğsü ya?" diye söylendi kendi siyah elbisesine bakarak sonra "Amaaan açıksa açık rahibe gibi zaten herkes." Diyerek çıktı dışarı.

Sarp evin önünde takım elbiselerini çekmiş arabaya yaslanmış Koçovalıları'ı bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarp evin önünde takım elbiselerini çekmiş arabaya yaslanmış Koçovalıları'ı bekliyordu. "Geldin mi?" dedi evden çıkan Yamaç adamın yanına gelerek "Hazır." Dedi Sarp kafasını sallayarak. "Tamam." dedi Yamaç tam arkasını dönmüş gidiyordu ki durup tekrar Sarp'ın yanına geldi. Elini adamın omzuna koyarak "Teşekkür ederim uyardığın anlattığın için." Dedi. Sarp samimiyetle gülümseyip boşta kalan eliyle aynı şekilde Yamaç'ın omzuna vurdu "Ben onun hayatında hiçbir şey eksik olsun istemiyorum. Ne nasıl olması gerekiyorsa öyle olsun." Dedi.
"Gülüm bak bu elbisenin eteği uzun dolaşacaksın gel değiştirelim şunu." Diye panikle söylenerek kapıda göründü Cumali. "Hehhh Cumali Koçovalı formunda yine." Diyerek güldü Sarp. "Hehh burada mısınız? Sarp aç oğlum kapıyı yengen geçsin." Dedi adam. Yamaç ve Sarp gülerek ayrıldı birbirinden. "Selim nerede?" diye sorarak Sultan'da çıkmıştı evden. "O Akın ile birlikte çıktı babaanne Medet abinin yanına gittiler." Diyerek kadını takip etti Karaca. "Tamam hadi hazır mıyız?" diyerek etrafına bakındı Sultan. "Gece abla inmedi daha gelecek şimdi." Dedi Karaca elindekileri arabaya koyarken. "Oooo geniş ailem bu ne şıklık?" diyerek Salih yaklaştı yanlarına. "Saadet hanım göz kamaştırıyorsunuz." Dedi Yamaç kadını süzerek. "Git başımdan deli." Diye takıldı Saadet. "Hadi hadi arabalara o zaman." Derken Salih evin kapısında Gece göründü. Kızı gören herkes kısa bir şok yaşamış ona bakakalmışlardı. Gece bakımsız bir kız değildi aslında ama onu etekle gören kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmezdi. Hele hele etek ve topuklu ayakkabı ikilisi ile gören neredeyse hiç yoktu. Fildişi renkteki gömlek ve etek takımı ayarında yırtmacı, ensesinde topladığı saçları, gözlerinin maviliğini ortaya çıkaran makyajı ve kırmızı ruju ile karşılarında duran kız bambaşka biri gibiydi. "Kız cici bebe sen baya baya cici hanımefendi olmuşsun." Dedi Cumali kısa bir ıslık öttürerek. "Ya ama oooo" diyerek telaşla ardına dönüp eve yürüdü Gece. Yamaç kızı son anda kolundan yakalayıp "Çok güzel görünüyorsun ondan bu halimiz." Diyerek durdurdu. "E hadi gidelim artık." Deyince Sultan hep birlikte arabalara bindiler.

Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin