152.Bölüm

252 17 46
                                    

1 HAFTA SONRA"Galiba şimdi anlıyorum Aylin ablayı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 HAFTA SONRA
"Galiba şimdi anlıyorum Aylin ablayı." Dedi Karaca elindeki duvağı yatağın üzerine sererken. Gece ve Damla diğer eşyaları toparlıyorlardı. "Bazen Umut'a, İdris'e hatta bana öyle bir bakardı ki adlandıramazdım. Haset desem değil merhamet desem değil. Değişikti. Ben bugün bu gelinliği seçerken annem yoktu yanımda evet ama siz vardınız. Dikişinden düğmesine tek tek ilgilendiniz baktınız. Ama onun kimse yoktu yanında. Malum Sarp abinin durumunu da öğrenimce korktu demek ki." Diye cümlesini tamamlayınca gelip kızın saçlarını okşadı Damla "Biz onu zaten anladık güzelim merak etme. Hiç birimiz kızgın değiliz artık ona." Diyerek. "Yani tabi benim ufak bir gıcıklığım kaldı. Hayır yani onun yüzünden pamuk gibi yatağımdan ayrı kaldım üç ay." Derken gülüyordu Gece. Kızlar gülüşürken "Heh burada mıydınız? Allah aşkına gelin mutfağa yardım edin bana Saadet hastaneden geri gelmiyor elim ayağıma dolandı." Diye yanlarına girince Sultan gelinlerinin torununun keyifli halini görüp içinden şükürler etmişti. "Tamam anne geliyorum ben." Diyerek Damla kadına doğru yollanmıştı. Gece'de montunu giymiş ayaklanmıştı. Tam kapıdan çıkmak üzere olan Sultan birden durup kıza döndü "Sen kilo mu aldın bu ara?" diye sorarak. Gece paniklemiş hemen montunun fermuarını çekiştirmeye başlamıştı. "Galiba bilmem ki." Derken. Alt kata indiklerinde Damla hemen tepsilere sarılmış ikramlıkları ayarlamaya girişmişti. Mutfak kapısından çıkmak için hazırlanan Gece'yi durdurdu Sultan "Sen yine nereye?" diyerek. "Anne şey işte kahveye abimlerin yanına. Enver'den ses seda yok bir haftadır malum. Bir bakınayım." Diye açıkladı Gece. Sultan tepsideki çilekli tartlardan birini eline alıp uzattı kıza. Bu Gece'nin favori tatlısıydı. Kız almak için gülümseyerek bir hamle yapmıştı ama sonrasında yüzünü ekşitip "Yok anne ya canım çekmedi şimdi. Hadi görüşürüz." Deyip çıktı mutfaktan. Uzaklaşan kızın ardından kıs kıs gülüyordu Sultan. "Ne oldu anne hayırdır?" diye sordu durumu fark eden Damla. "Bu hamile ben size deyim." Derken kıkırdıyordu Sultan. "Nereden çıktı o?" diye sordu Damla meraklanmıştı oda. "Kızım çilekli tartı almadı." Dedi kadın elindeki tatlıyı göstererek "Gece bunun için kurşun atıp kurşun yer. Sende bilirsin insan hamileyken sevdiği şeylerden tiksinir. Kiloda aldı gibi yanakları falan bir al al." Damla bir düşündü "Ay anne valla olabilir he." Derken iki kadında keyifle gülümsüyordu.

" Derken iki kadında keyifle gülümsüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin