Bölüm68

622 35 2
                                    

68. BÖLÜM
Yamaç'ın kendine gelmesiyle derin bir nefes almıştı Koçovalılar ve Çukur halkı. "Şimdi sıra o puştu bulup öldürmekte." Dedi Cumali. Akın ve Gece kısa bir an  bakıştılar. "Bulucaz abi elbette bulucaz. Hadi şimdi herkes dağılsın. Bir mahalleden haber alalım Gece siz gidin dinlenin biraz." Dedi Selim. Kız itiraz edecek olsa da vazgeçip çıkışa doğru yürüdü. Hastanenin bahçesine çıktığında çiseleyen yağmurun altında durup derin derin nefesler aldı. Kafasını gökyüzünü kaldırıp yağmur tanelerinin yüzüne düşmesine izin verdi. Acısını, kederini, korkularını yıkamasını diledi. "Abla gel seni eve bırakayım." Diyen Akın'ın sesiyle kafasını çevirmişti ki girişte lüks bir araçtan inip içeri doğru yürüyen Güneş'i gördü. "Hay tipini yaaaa... niye geldi bu yine?" diyerek kıza doğru yürüdü. "Kim o abla nereye?" diyerek koşsa da Akın yetişememişti. "Ne oldu niye geldin sen?" dedi Gece kızı kolundan tutup durdurarak. "Hastaneye gelirken sana mı soracağım ben?" diyerek terslenip kolunu çekti Güneş. "Cık." Dedi Gece kafasını geri atarak. " Hastaneye gelirken değil kuzum benim sevdiklerimin yanına gelirken, Bana ait olanlara elini sürerken, benim alanıma girerken bana soracaksın." Dedi. Güneş'te kavga pozisyonu almıştı "Senin sevdiklerinin, sana ait olanların, senin alanlarının bir listesini yapıp verirsin o zaman. Liste dediğime de bakma ikiyi geçmez herhalde." Dedi. Güldü Gece "Listeye gerek yok Sevdiklerim Yamaç Koçovalı, bana ait olan Yamaç Koçovalı, Benim alanım Yamaç Koçovalı." Dedi. Akın iki kadın arasındaki elektriğin farkında tetikte bekliyordu. "Peki madem tut bakalım uzak tutabiliyorsan." Diyerek dönüp yürüdü Güneş. "Haa mümkün değil ama hadi sen uzak tuttun beni diyelim o benden uzak duracak mı acaba? Bu sorunun cevabını görmek ister misin?" diye sordu durup. Güldü Gece ellerini montunun cebine sokup dikleşti "Mevzu o zaten tatlım ben onun hakkında soru sormam buna gerek olmaz çünkü ben onun cevabıyımdır her zaman. Soru olanlar düşünsün." Diyerek kıza göz kırpıp uzaklaştı Gece.

Çok geçmeden Aliço'nun mekanına gelmişlerdi. "Çay çok iyi geldi be Aliço'm sağolasın." Dedi Gece bardağını yeniden doldururken. "Afiyet olsun." Dedi Aliço kendi tarzında. "Abla niye buraya geldik ki biz?" diye sordu Akın. Gece bardağını alıp geri yaslandı "Aliço bize yardım edecek." Dedi adama gülümseyerek. "Ederim ederim güzel Gece'ye yardım ederim." Diye karşılık verdi Aliço. "Aslan Aliço'm. Bak şimdi bana bu Nazım'ın ev, iş, depo ne bileyim işte dört duvar olan her yeri hakkında bilgi lazım. Buralara girip çıkanlar yanında çalışanlar yani çok kapsamlı bir iş zamanını da alır evet ama sen bulursun be Aliço'm" dedi kız. "Hımmm plan ne?" diye sordu Akın. "Bu kayıtları elbet bir yerde saklıyor. Ben evinde izledim böyle ekrana yansıtmıştı falan ama bir flash da falandı sanırım. Bütün hepsini bulup tek tek yok etmemiz lazım." Dedi Gece. Akın histerik bir şekilde güldü "Abla yapma Allah aşkına bu söylediğin imkansız." Dedi. "Değil adam bu görüntüyü telefonuna bile kaydetmemiş. Kaşıkçı elması hesabı bir yerde tek en fazla üç yedekle saklıyor eminim bundan. Biz bu yedeklerle birlikte bulup imha edersek gebeliğimiz kalmaz Nazım'a." Dedi Gece ve devam etti " bak evet çok boş bir fikir gibi gelebilir haklısın ama başka çaremiz yok." Akın kıza baktı uzun uzun. "Diyelim bulduk nerede sakladığını sonra ?" diye sordu. "Sonrası alıp imha edicez işte." Dedi Gece omuz silkerek. Akın alkış tuttu "Bu mu gerçekten? Resmen hayal kırıklığına uğruyorum şuan. Abla ikimiziz birbirimizin ardını bile kollayamayız." Dedi. "velev ki kolladık sessiz sedasız adresleri kurcaladık bu haftalar aylar sürer." Ayağa kalkmıştı Akın. "Biri daha var." Dedi Gece ses tonunu sabit tutarak. Akın soran gözlerle baktı kıza "Amcan." Dedi gözlerini çocuğun gözlerine dikerek. "Amcam?" diye sordu Akın ardından kahkaha atarak. "Yapma Akın baban Yamaç deden hatta Cumali amcan bile kabullendi kötü biri değil Salih." Dedi Gece oda ayağa kalkmıştı "İnan bana değil. Nazım onun da aklına girmeye çalışmış ama başaramamış bu yolda Salih bize çok sağlam destek olur." Akın elini çenesinde gezdirip volta atmaya başladı. Uzun bir süre sonra "Tamam." Dedi. "Tamam Vartolu Saadettin'in marifetlerini görelim bakalım."

Çukur'da Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin