134.BÖLÜM
Kahveden içeri giren Sarp ile Yamaç'ı gören Cumali "Neredesiniz oğlum siz?" diye söylendi. "Geldik abi geldik. Evet nedir bu saatte hepimizi buraya toplayan sebep?" diye sordu sandalyesine oturan Yamaç. "Bu yine gergin." Diye mırıldandı Salih. "Ben şimdi onun havasını yerine getiririm." Derken sırıtıyordu Cumali. Yamaç kısacık bir an umutla baktı abisinin yüzüne. "Enver." Deyince Cumali hayal kırıklığına uğramıştı ama çabuk topladı kendini. "Eeee?" diye sordu. "Şu kadının verdiği bilgiler vardı ya. Bir uçak adı söylemişti hani Enver'in özel uçağı." Dedi Cumali. "Eeeee?" diye sordu Yamaç yeniden. "Havaalanındaki çocuklar haber verdi Narin isimli uçak bu gece üçte iniş yapacak." Diye tamamladı Selim. Yamaç uzun zamandır ilk kez canlanmıştı. "Kaynak sağlam mı peki?" diye sordu Selim'e dönüp. "Zamanında babamın okuttuğu elinden tuttuğu çocuklar haberleri vardı bir hareket olursa bildirin diye." Diyerek açıkladı Selim. "Güzeeel. Hadi o zaman." Deyip ayaklanınca Yamaç diğerleri de keyifle kalktılar. "Haydi yavvv artık pasımızı atalım çatapatsız olmuyormuş." Diyerek gülünce Salih Selim ve Sarp'ta onunla birlikte güldüler.Yaklaşık bir saat sonra herkes yerini almıştı. Meke gelen yolcu alanında üzerinde çalışanların giydiği bir yelek ve şapka ile yüzüne örtmüş alanı gözlüyordu. Haber veren alan görevlisi gençlerden biri bankonun ardından işaret edince gösterdiği kapıya doğru yürüdü. Uçak piste inmiş merdivenin dayanmasını bekliyordu. Hemen görevlilerin arasına karışıp ekibe yardım etti. Kim çıkacak diye merakla beklerken önce artarda en az on valiz indirildi. Bagajların ardından takım elbiseli üç koruma göründü. Meke kapıdaki her hareketlenmede heyecanla bakıyordu ama beklediği yüz henüz çıkmamıştı. Korumaların ardından spor giyimli Enver görününce kapıda gözlerini kısıp baktı. Kendisine gösterilen fotoğraftaki adama çok benziyordu ama emin olamadı. Enver önünden geçip merdivenlerin sonunda durunca Nergis Taşlıca her zamanki zarafetiyle kapıda göründü. Meke şimdi emindi hızlıca telefonunu çıkarıp planın diğer aşamasında bekleyen Ali'ye onaylayan bir mesaj attı. Nergis ve Enver korumalar eşliğinde VIP yazan kapıdan girip yürümeye devam ettiler. Ali bagaj arabasını yüklenip peşlerinden takibe devam ediyordu. Otoparka inen asansöre bindiklerinde oda hemen yük asansörüne binip yetişti onlara. Kendilerini bekleyen siyah minibüsün yanına geldiklerinde "Hadi artık asma suratını yaz bitmedi ya yine gideriz." Dedi Enver kadına dönüp. Nergis omuz silkip araca bindi. Enver'in hareketlenmediğini görünce kafasını uzatıp "Sen gelmiyor musun?" diye sordu. O sırada Asaf'ın spor arabası otoparka girmişti. "Benim yolumu gözleyen biri var." Derken aracı gösterip güldü Enver. Asaf aracından inip son derece güler yüzle yanlarına gelip selamladı. "Amca hoş geldin." Derken Enver içtenlikle sarıldı yeğenine. "Hoş buldum Asaf'cım." Diyerek. "Peki yarın görüşürüz." Diyerek camını örtüp uzaklaşan aracın ardından "Bunun nesi var?" diye sordu Asaf. "Kadınlarrr. Ahhh kadınlar." Deyip kollarını iki yana açtı Enver. Ali elinde iki valizle bekliyordu. Korumalardan biri çantaları alıp kendi araçlarına koyarken o çoktan iki aracın plakasını da almıştı.
-34 ASF 34 'de Enver ve yeğeni var. 34 TKN 45 'de korumalar