Yeşim Pullu Ejderha Böceği yetiştirici dünyasında en korkulan parazit yaratıktı. Boyları bir tırnaktan daha fazla değildi lakin inanılmaz güçlülerdi.
Akıl almaz savunmaları sayesinde, bir Cennet Aziz bile onları öldüremezdi, bu bir yana her zaman sürü halinde dolaşırlardı ve sürü halinde dolaştıklarında Aziz Krallar bile karşılarına çıkmayı zahmetli bulurdu.
En korkulan özellikleri ise bu değildi, onlardan korkuluyordu çünkü onlar kuluçka için canlı bedenler kullanırlardı. Yumurtalarını büyülü hayvanların veya yetiştiricilerin bedenlerine bırakırlardı. Aynı anda 100 yumurta bıraka bilirlerdi, yumurtalar çatlayana kadar yetiştirici bedeninde olduklarını bile bilmezdi.
Yumurtalar çatladıktan sonra ise, böcekler yetiştiricinin Aziz Enerjisini kuruturlar ve bedenini yırtıp çıkarlardı.Kuluçka yetiştirici ölmese bile bütün gücünü kaybederdi. Korkunç bir yaratıktı!
Nicolasın konferans alanında yeşim pullu ejderha böceğini serbest bırakması bu sebeple korkutucuydu, herkes kaçınırken Nicolasa lanetler ediyordu fakat Nicolas sakindi. Böceklere en yakın kişi olarak, tehdit altında olan ilk kişi oydu fakat en ufak endişe belirtisi göstermemişti.
Nicolas bu esnada Zihinsel gücünü yaydı ve böceklerin bedenlerine nüfus etti, zihinsel gücünü titreşimler halinde yeşim pullu ejderha böceklerine gönderdiğinde, ufak yeşil buluta benzi yen böcekler yavaşladı, kanat sesleri yavaş yavaş kaybolmaya başladı.
Ses azalınca, bazı öğrenciler platforma baktı.
Yeşim pullu ejderha böcekleri Nicolasın bir metre uzağında havada öylece duruyordu.
'Endişelenmeyin...' Nicolasın kendinden emin sesi konferans alanında duyulduğunda bir çok öğrenci ona odaklandı.
'Yeşim Pullu Ejderha Böcekleri benim kontrolüm altında. ' dedi. Bu sözler, Vahşinin onu çırak olarak istemesinden bile daha şoke ediciydi.
'Yeşim Pullu Ejderha Böceklerini kontrol mü ediyor?' bir kişi inanamayarak sorguladı.
'Bu mümkün değil!' başka bir kişi Nicolasa inanmadı.
'Böceklere bak!' öğrenciler kendi aralarında tartışıp, durumu kavramaya çalışırken Nicolas kendinden emin bir tonda söyledi.
'Yeşim Pullu Ejderha Böceklerini kontrol etmek Şeytani Enerji ekenler için son derece kolaydır.' dedi Nicolas. Fakat herkesin bakışları karanlık kilise üyelerine dönmüştü. Kaçan grubun en önünde onlar vardı.
'SİKTİR!!!' Karanlık Kilise müritlerinden birisi öfkeyle küfretti. Onlarda Şeytani Enerji ekiyordu ve ilk kaçan onlardı. Nicolas onları aşağılıyordu.
'O sikik çöplere bakmayın! Karanlık Kilise şeytani enerji ekmiyor, olsa olsa kokluyordur!' dedi Nicolas alaycı bir şekilde. Böylesine ciddi bir ortamda bile, düşmanlarına saldırmayı ihmal etmiyordu.
'Nicolas Fei, sen bir Terbiyeci misin?' bilgili bir öğrenci hızlıca sordu. Herkes bu sorunun cevabını merak ediyordu.
'Elbette hayır... Sadece böceklerin dilinden anlıyorum diyelim.' dedi Nicolas. Simyacılar genel olarak haplarını test ederdi ve en dirençli yaratıklar her zaman böceklerdi.
Anılarını aldığı kıdemli simyacı da sık sık böcekler üstünde hap ve iksir test ediyordu. Böcekleri kontrol edebilmek için dillerini öğrenmişti ve onlar insanlar gibi sesle, büyülü yaratıklar gibi iniltiler veya hırlamalarla değil, titreşimlerle iletişim kuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...