23.Bölüm: Konferansın Gizli Amacı (5)

6.2K 640 117
                                    

Nicolasın bedenini saran Beyaz ışık titreşti ve aynı anda patladı, patlama hızı o kadar şiddetliydi ki, muazzam bir şok dalgası bir anda konferans alanını geçip bütün Akademiyi sardı fakat durmadı. İnce beyaz şok dalgası, bütün Akademiyi süpürüp aştı, dokunduğu her varlığın bedeninde güçsüzlük oluştu.

Çok ufak, fark edilemeyecek kadar küçüktü lakin herkes ömründen bir nefes çalındığını hissetmişti.

Şok dalgası, bütün kıtayı saniyeler içinde süpürüp, okyanusa ulaşmıştı.

Taş, bitki, canlı veya cansız her türlü varlığa nüfus etmiş, her canlıdan bir nefes çalmıştı. Jiang Mu da dahil herkesin kaşları çatılmıştı.

'NİCOLAS FEİ!!!' Aynı anda konferans alanında ki herkes ayağa fırlamışken Nicolasın canlılığı inanılmaz bir hızla yükseliyordu.

Büyülü Yaratıklar ise öldürme isteğiyle Nicolasa bakıyordu, kimse bir istisna değildi. 

Şok dalgası okyanusu aşıp, en yakın kıtaya ulaştı. Sayısız canlı bir ürpertiyle, ömürlerinden bir nefes çalındığını hissetmişti. 

Nicolasın bedeni sürekli dolup taşıyordu ve giderek daha da güçleniyordu. O esnada, bedenini saran beyaz ışık katılaşmaya başladı, bütün vücudunu beyaz renkli bir zırh sardı, yüzünde beyaz renkli bir maske bir anda oluştuğunda, verdiği his ve aura bir anda değişmişti. 

Şok dalgası, bütün dünyayı süpürdüğün de inzivada olan Devalar gözlerini açmış, ölümsüzler kaşlarını çatmıştı.

'Kim?' hepsi aynı şeyi nefretle söylediğinde Nicolastan haberleri bile yoktu.

'1 Nefesim çalındı!' bir Ölümsüz aşağılanmış hissediyordu. 1 Nefes, önemsizdi fakat bu ondan rızası olmadan alınmıştı. Diğer yandan dünyada kaç canlı vardı?

Bitkiler, balıklar, büyülü yaratıklar, hayvanlar ve insanlar da dahil kaç farklı ırk, tür ve nefes alan varlık vardı? Nicolas hepsinden bir nefes çaldığında ne kadar ömür elde etmişti.

Gizli bir plan kurmuştu fakat beklediği etki bu değildi. Tahmin ettiğinden çok daha fazlasını kazanmıştı, bu muazzam faydayı anlatmak mümkün değildi.

'NİCOLAS FEİ!!!' Öfkeyle kükreyen büyülü yaratıklar Nicolası öldürmek için hamle yaptığında, Nicolas başını indirdi. Gözleri görünmüyordu hatta bedeninde ki hiç bir parça görünmüyordu. Tamamen beyaz bir zırhla kaplanmış bir varlık gibiydi.

Büyülü Yaratıklar titredi ilerlediklerinden çok daha hızlı geri çekildiler. Nicolas ise hareketsiz bir şekilde duruyordu, bedenine taşarcasına dolan canlılığı sindirmek için yapabileceği hiç bir şey yoktu. Sadece bekleye bilirdi ve ölmemeyi dileyecekti.

Zaman yavaş yavaş geçti, sadece 1 dakika sonra bedenini saran beyaz zırhın üstünde çatlaklar oluştu ve bir anda zırh parçalara ayrıldı.

Kabuğu yere döküldü lakin zemine çarpan her parça hiç var olmamış gibi yok oldu.

Nicolas ise eskisinden farklı görünmüyordu, sadece varlığı muazzam ölçüde artmıştı.

'Yaşam enerjisiyle dolup taşıyorum...' dedi Nicolas. Bedeninde ki ufak tefek kusurlar bir anda giderilmişti. 

'NİCOLAS FEİ!!!' öfkeyle bağıran bir kaç Elder hemen sahneye atladı. Kıdemli Elderler bile ayağa kalkmıştı. Jiang Mu bile öfkeli görünüyordu, sadece Vahşi daha ılımlı gibiydi.

'BU YAPTIĞININ İZAHI NEDİR?' dedi Jiang Mu sert bir şekilde.

Nicolas gülümsedi, 'Kıdemli Elder... Bu beklenmedik bir durumdu.' dedi Nicolas. Jiang Mu öfkeliydi, herkesin ömründen 1 nefes alınmıştı ve hepsi Nicolasta toplanmıştı. Bu başlı başına akıl almazken birde Nicolas inkar ediyordu.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin