Nicolas yavaşça dudaklarını çektiğinde, kadın kapalı gözlerini yavaş yavaş açtı, gözlerinin kenarı hafif ıslanmıştı. Yüzü kızarmış, ilk defa genç olduğunu hissetmişti.
Nicolas yavaşça elini belinden çektikten sonra gülümseyerek arkasını döndü, kadın hala elinde hançer tutsa bile Nicolas ona saldıracağını düşünmedi. Saldırsa bile, ancak tahtaya saplanan kör bıçak kadar etkili olurdu.
Nicolasın arkasını dönmesiyle, altı suikastçı hemen ellerini göğsüne atıp başlarını eğdi. "Usta..." dedi altı ses aynı anda çıktı ve sona erdi. Aralarında ki uyum eğitimlerinin ve takım çalışmalarının göstergesiydi. Nicolas sadece bu ufak gösteriden bile memnun kaldı.
Onlara kalkmasını söylemeden önce, arkasında ki hala sersemlemiş kadın hemen dizlerinin üstüne çöküp elini kalbinin üstüne koydu ve başını eğip bağırdı." Usta...Emirlerinizi bekliyorum." dedi hızlıca. Sesi güçlü ve kendisinden emindi.
Bir Lider olarak başarısızdı çünkü Lider olmaya hazır değildi ama bir Ast olarak kesinlikle başarılı ve kendisinden emindi.
Nicolas başını çevirip kadının yüzüne baktı, "Adın ve yaşın ne?" dedi durgun bir sesle.
Kadının yüzü hemen kızardı ve titrek bir sesle karşılık verdi, daha çok hoşlandığı kişiye kendisini tanıtıyor gibiydi. "İsmim Nalan Ran, 24 yaşındayım Usta." dedi hızlıca. Nicolasın gözleri bir anda parladı. Elini keyifli bir şekilde yüzüne attı, onu gören birisi yaşlı bir bilgenin sakalıyla oynadığını sanardı.
Açıkça kendisi bile şuan ne yaptığını bilmiyordu, " 24 Yaşındasın ve Aziz İmparator Alemi Orta Aşamada mısın?" dedi Nicolas onaylamak için bir defa daha sordu.
24 Yaşında ve Aziz İmparator Alemi Orta Aşamasında olmak olağan üstü bir olaydı. Nicolası sadece bunu duymak bile aptallaştırmıştı. Bu 2 yıldızlı bir gücün bile sahip olamayacağı bir dahi olduğu anlamına geliyordu, en azından 3 yıldızlı tarikatların veya büyük klanların böyle nitelikli birisini yetiştirecek kaynağı vardı. Nicolas Nalan Ran'ın Siyah Nilüfer Organizasyonu tarafından nasıl yetiştirildiğini anlayamadı.
Nalan Ran ise utandı, eğer Nicolasa 19 yaşında Aziz İmparator Alemine girdiğini söylerse ne olacağını bir an düşündü. Organizasyonun Lideri olmasının sebebi de yaşı ve orantısız gücüydü. "Evet Usta." dedi hızlıca. Nicolası şaşırttığı için kendisiyle gurur duydu, daha yeni tanışmış olsalar bile Nicolas gözlerinde zaten bir canavardı ve o yeteneği ile bir canavarı şaşırtmıştı. Bu herkes için bir başarı olarak görüle bilirdi.
Nicolas şuan ki gücüne sahip olmak için hangi süreçlerden geçmek zorunda olduğunu hatırlamıyordu fakat muazzam acılara ve ölüm kalım durumlarına maruz kaldığından adı kadar emindi. Onun yaşında ulaştığı güç, özellikle fiziksel gücü şüphesiz bütün kuralları alt üst ediyordu. Yine de içsel enerji bakımından Nalan Ran'nın ulaştığı nokta da şaşırtıcıydı.
Burada başka bir dahi ile karşılaştığı için sevinmesi bir yana, ayrıca onun astı olması ayrıca mutluluk vericiydi. Uzun zaman sonra Nicolas ilk defa gerçekten gülümsedi.
"İyi...Gerçekten iyi...Nalan Ran bana ihanet etmediğin sürece iyi bir geleceğin olacağına söz verebilirim." dedi Nicolas. Nalan Ran hemen başını masum bir kız gibi salladı . "Asla Usta...Bu bizim en büyük kuralımızın ihlali olur, ayrıca siz bu göreve layıksınız." dedi Nalan Ran
Nicolas gülümseyerek başını salladı ve bu övgüyü kabul etti, açıkça layık olduğuna bütün kalbiyle inanıyordu, yoksa boyundan büyük işlere kalkışmazdı fakat asıl mesele ele geçirdiği bu Organizasyonun gücü neydi? Henüz ismini bile bilmiyordu, elde etmişti çünkü yedi tane Aziz İmparatorları vardı, bu kıta da dikkate alınması gereken bir güçtü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...