188.Bölüm: Taş Meşe Ormanı (2.)

4.2K 474 16
                                    

Dört saat süren uğraştan sonra Nicolas bir düzine kadar Taş Meşe Palamudu, dal ve yaprak topladı. Daha fazlasını toplamak istese bile Taş Meşe Ağaçlarının illüzyonundan kurtulmak giderek zorlaşıyordu.

Bilinmez etkilerden dolayı daha fazlasını almaya cesaret edemedi her halükarda hasadı çok büyüktü. Genel olarak en büyük kazancı Taş Meşe Palamudu ve Taş Meşe Özü oldu diğerlerinin ona faydası kısmıydı değerlerine gelince çok fazlaydı.

Şimdi Antik Kılıç Dağı Bölgesini daha iyi anlıyordu 1.2 Milyon yıl önce yok olan Göksel Kılıç Tarikatı şüphesiz bir Süper Tarikattı bu devasa Taş Meşe Ormanlarını düşününce bu gezegenenin yüksek bir enerji akışına ve karmaya sahip olduğu görülebilirdi üstelik bu ağaçlar ezilmiş kısımda bulunanlardı.

Nicolas bir kaç defa yüksek tepelere baktı orada ki ağaçların gövdeleri çok daha genişti her birisinin çapı belki de 40 metre yada daha fazlaydı. Boyları 300 metreden yüksekti bu da görüş alanını kısıtlıyordu her birisi birer tepe gibiydi burası çok canlıydı bu aynı zamanda Nicolas ormanın ortasında ki açıklığı düşündürdü.

Mantıken böyle bir açıklığın olmaması gerekiyordu sonuçta doğal seçilimde böyle bir açıklık yapabilecek bir düzen olamazdı haliyle bu açıklıklar suni gerçekleşmişti.

Bu durumda Nicolas biraz gergin hissetti insansı Şeytani Yaratıkların Taş Meşe Ağaçlarını özellikle bu kadar yaşlı olanları kesebilecek kadar güçlü olması ürkütücüydü.

Nicolas eğer birisini kesmek isterse hafif ölümsüz kılıçla bile aylar sürerdi. Hafif Ölümsüz Kılıcın bir Sahte Ölümsüz Eser olduğu düşünülürse bu sürecin zorluğunu gösterirdi. Böyle devasa bir alanı temizlemek için on yıllarca hatta yüz yıllarca çalışmak gerekiyordu.

Bu da Şeytani Yaratıkların tahmin ettiğinden daha güçlü olduğunu gösterdi. Nicolas iç çekti biraz tedirgin hissetse de korkmadı çünkü pek çok koz kartı vardı. Ölümsüz Mağaradan aldığı üç ruh bıçağını hiç kullanmamıştı mesela. Bu üç ruh bıçağının her birisi yüksek kaliteli ölümsüz eserlerdi.

Ayrıca Ölümsüz Tıbbi Mirasını alırken elde ettiği yüzlerce altın iğne vardı bu akapuntur iğnelerinin her birisi ölümsüz hazineler olarak isimlendirile bilirdi. Hepsi Işık Altın Özünden yapılmıştı Işık Altın Özü Nicolasın sadece arıtma mirasını alırken öğrendiği bir materyaldir ve değerini ölçecek bir sisteme bile sahip değildi.

Tek bildiği Işık Altını'nın Ölümsüzler arasında çok nadir bir materyal oluşuydu özüne gelince bulmanın zorluğu hayal edilemez.

Şuana kadar hiç kullanma fırsatı olmadı haliyle bu silahları kullanarak bazı risklerden kurtula bileceğini düşünüyordu. Her halükarda en büyük eksikliğini çektiği şey ciddi savaşlardı tercihen ölüm ve yaşam durumunu kapsayan savaşlar.

Nicolas gibi güçlenmeye önem veren birisi savaş tecrübesinin hayati değerini biliyordu. Her şey teoride mükemmel görünse bile uygulamada gerçek kusurlar ortaya çıkardı ve ölümüne savaşlar kişinin gerçek potansiyelini uyandırıp onu daha ileriye iten bir güç yaratırdı.

Nicolas bazı materyalleri topladıktan sonra Taş Meşe Ormanına girdi, hızı az değildi zemin büyük yapraklarla kaplıydı yıllarca eko sistem den dolayı yapraklar düşmüş ve zeminde sert bir katman oluşturmuş toprağa karışmış ve yükselmişti.

Milyonlarca yıl içinde kim bilir zemin ne kadar yükselmiş ? Nicolas ayaklarının altında dolaşan hayat enerjisini hissediyordu asıl dikkatini çeken şeytani enerjinin hiç olmamasıydı fakat Taş Meşe Ağaçlarının özellikle Şeytani Enerji ekicilerinin sahip olduğu özelliklerden birisi olan İllüzyona sahip olmasıydı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin