104.Bölüm: Kaynak Savaşları (1)

5K 532 19
                                    

Nicolas yeni bir cübbe ve elbiselerle terasta oturdu. Nalan Ran Nicolasa göz ucuyla bakarken, Nicolasın bakışları şuan yerde olan Jing Lao ya sabitlenmişti.

Nicolas bir süre durduktan sonra depolama yüzüğünden altın renkli bir hap çıkartıp uzattı."Bunu al. Bana çok fazla fayda sağladın, bu hap Altın Buda Hapından daha güçlü olan İlahi Lotus Hapıdır. Bunu kullanmadan önce bütün yaralarından kurtul ve en iyi durumunda olmaya dikkat et, hapı kullandıktan sonra zihinsel olarak muazzam miktarda açılım yaşayacaksın ve o zaman niyeti anlaman çok daha kolay hale gelecek." Dedi Nicolas ve hapı Jing Lao ya verdi.

Jing Lao elinde ki ufak şişenin içinde ki altın renkli hapa baktı, haptan yayılan ışığı görebiliyordu ve hapın görüntüsü muazzamdı. Bu hap oldukça özel olmasına rağmen sadece Niyeti anlamak için faydalıydı. Bir kişinin niyetle bir olma noktasına bu hapla ulaşması mümkün değildi bu sebeple de Nicolas için faydalı değildi.

Fakat Nalan Ran Nicolasın açıklamasını duyunca kan kusmak istedi. 5 Yıl Siyah Nilüfer Organizasyonunun liderliğini yapmıştı, çok fazla hazine ve hap konusunda bilgi sahibiydi fakat İlahi Lotus Hapını hiç duymamıştı. Hapın ismi bile gösterişle doluyken Nicolasın böyle bir hapı rahatlıkla bir Jing Lao ya vermesi onu şaşırtmıştı.

"Majesteleri...Majesterleri bu kulunuzu ihya ettiniz..." Jing Lao titreyerek teşekkür etti. Nicolas için bu önemsiz bir hediyeydi fakat Jing Lao için hayat vermekle eşitti. Çoktan elli yaşına gelmişti, mevcut gücü ile bir kaç yüz yıl yaşaması sorun değildi fakat altın çağı çoktan geçmişti, vücudunda gizli yaralar vardı ve ölmeden önce en fazla Cennet Aziz Zirvesine ulaşacağını düşünüyordu fakat şimdi Nicolas ona bu hapı vererek umutta vermişti. Belki Aziz Kral Alemine bile ulaşa bilirdi.

Cennet Aziz Alemi Uzmanları, Kör Kayalar Kıtasın da karıncalar gibi çoktu, dış dünya onlarla doluydu ama Aziz Kral Alemi uzmanları elit tabakaydı. 1.000 yıldan biraz uzun süre yaşaya bilirlerdi, bu Cennet Azizlerin ömrünün üç katı kadardı. 

Jing Lao göz yaşlarını güçlükle tuttu, elinde ki İlahi Lotus Hapını hayatını tutuyormuş gibi tuttu ve depolama yüzüğüne attı ama eliyle hemen parmağını kapattı. Kimsenin onu görmesini istemiyordu.

Nalan Ran ona küçümseme ile değil, kıskançlıkla baktı, bu hapın 1 milyon düşük seviyeli ruh taşına satılacağını biliyordu. Büyük Klanlar, en yetenekli genç dahilerini yetiştirmek için bu miktarı seve seve öderdi, en nihayetinde 2 yıldızlı bir klanın dahisi bile, Cennet Aziz Başlangıcından, Zirveye çıkmak için 7 veya 8 yıl harcıyordu. Eğer bir hap bu süreyi kısaltırsa, o zaman bu altın çağdan yıllar satın almak gibiydi.

"Çekile bilirsin..." dedi Nicolas. Jing Lao hemen başını indirdi,"Gelecekte bu kul, majesteleri için ölmeye istekli...Majestelerinin bir emri olduğu sürece hayatım pahasına yerine getireceğime gökler adına yemin ederim." 

Nalan Ran şaşkınlıkla Jing Lao ya baktı, Nicolas bile kaşlarını ilgiyle kaldırdı. Jing Lao yemin ettikten sonra hafif titredi fakat yüzünde sadece gülümseme oluştu. 

Bir kişinin gökler adına yemin etmesi, asla bozulmayacak bir söz vermesiyle aynıydı. Bu yemin tutulmazsa, gökler o kişiyi felaket yıldırımları ile cezalandırırdı ve bu kişinin karması tamamen kötüleşir, gelecekte ciddi tehlikelerle karşı karşıya kalırdı.

Elbette felaket yıldırımlarını alt edip, karmanın felaketleri ile başa çıktıktan sonra bu kişinin gücü büyük oranda artardı. Göklerin gözünde bile sadece güçlüler sözlerini kırabilirdi, bu evrenin en mutlak kanunuydu, güçlü olan her şeyi yapma hakkına sahipti. Gerekirse gökler adına edilen yemini bile bozabilirdi ve sonra felaketlerle başa çıkmalıydı. Bundan sonra ise daha güçlü olurdu.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin