143.Bölüm: Yükselen Güç (3)

4.9K 532 21
                                    

Nicolas tılsım tasarımlarını incelemek üzereydi ki, Nalan Ran bir bulanıklıktan çıkıp diz çöktü. "Usta..." dedi saygıyla ve hemen iki depolama yüzüğünü Nicolasa uzattı. "Usta Rapor veriyorum... Emrettiğiniz şifalı bitkileri ve malzemeleri getirdim." dedi hızlıca saygılı bir şekilde.

Nicolas iki yüzüğü aldıktan sonra soğuk bir sesle karşılık verdi. "Organizasyona yeni giren çocukların sayısı kaç?" dedi. Nalan Ran bir an afalladı, Nicolas daha önce Organizasyona dahil edilen çocukları sormamıştı.

"Usta rapor veriyorum... Yeni doğan 4.325 bebek, sıfır ile bir yaşlarında olan 8.204 çocuk, iki ile üç yaşlarında 15.751 çocuk, dört ve beş yaşlarında 9.421 çocuk. altı ile yedi arasında 7.952 çocuk var." Nalan Ran anında karşılık verdi, güncel olarak rakamları biliyordu. Her gün Organizasyona pek çok çocuk geliyordu.

Bunların neredeyse hepsi sokakta ölüme terk edilen bebeklerdi. Siyah Nilüfer 17 bin yıllık deneyime sahipti, çocukları yetiştirmenin en iyi yollarını biliyorlardı. Bir çocuk yedi yaşına girene kadar ekim yapamazdı fakat Siyah Nilüfer yine de sadece 6 yaşında ki çocukları almazdı. Bütün üyelerin bir sorumluluğu vardı, kimsesiz bir çocuk bulduklarında onu Organizasyona getirirlerdi. Bu çocuklar enerjinin yoğun olduğu ortamlarda, iyi kaliteli besinlerle büyütülürdü. Hepsi iki yaşında normal bir yetişkin gibi akıcı konuşurdu ve iki yaşından sonra eğitimleri başlardı.

Örneğin Nalan Ran, kıta da kullanılan dört dil, 1 yıldızlı simyacı kadar zehir bilgisi, çoğrafya, matematik, astronomi, edebiyat ve görgü kuralları gibi pek çok şey öğrenmişti. Bunun dışında pek çok alanda da ayrıca yetiştirilmişti. 

Siyah Nilüfer Organizasyonu çocuklara büyük miktarda kaynak harcıyordu ve bu çocuklara Suikastçılığı değil aynı zamanda ticaret, experlik gibi pek çok faydalı meslek öğretiyordu. En nihayetinde Siyah Nilüfer Organizasyonu, büyükten küçüğe yüzlerce şirkete ve sayısız işletmeye sahipti. 

Nicolas ise rakamları duyduktan sonra duraksadı, ister istemez Nalan Ran'a baktı. "Bu kadar fazla çocukla tam olarak ne yapıyorsunuz?" Nicolas Organizasyonun üye sayısını biliyordu, açıkça sayı 20 bin den biraz fazlaydı fakat gerçek saldırı gücü on bine bile ulaşmıyordu. 

Buna karşın Organizasyon 50 binden fazla çocuğu zaten yetiştiriyordu. 17 bin yıllık zaman dilimi düşünülürse bu her altı yılda bir en azından bu kadar çocuk alındığı düşünülürse, Organizasyonun mevcut üye sayısı korkunç boyutlara ulaşmalıydı. 

Sadece yarısı görevlerde ölse bile hala pek çok Aziz Tanrı Alemi uzmana sahip olmaları gerekiyordu. Bu Nicolasın şuanda dikkat ettiği bir durumdu.

"Usta...Rapor veriyorum... Hepsi eğitiliyor ve çoğu casuslar olarak kıta da ki bütün güçlere gönderiliyor, aynı şekilde kamuflajın bir parçası olarak aile kuruyorlar, çocuk sahibi oluyorlar ve zamanla aile hayatına kendilerini kaptırıp hayatlarını bize bilgi aktararak geçiriyorlar. 

Yetiştirdiğimiz 50 çocuğun 30 bini her altı yıl kıtaya dağılıp parlak yıldızlar olarak dikkat çekiyor. Bazıları büyük Generaller, bazıları bakan hatta Kalun İmparatorluğunun dört yüce generalinin ikisi ve hazine bakanı Organizasyonumuzun casuslarıdır. Kıtanın pek çok yerinde, ticaret kuruluşlarından, klanlara kadar her kritik noktaya insanlar yerleştiriyoruz." dedi. Nicolas bir defa daha Organizasyonu taktir etti. Eylem planları çok uzun zaman önce, çok iyi düşünülmüştü. Böyle bir casusluk ağı ile herhangi bir bilginin sır olarak kalması çok zordu fakat bu yöntem aynı şekilde çok sıkıntılıydı.

Siyah Nilüfer bu kişilere bir aile, bir hayat ve güç sağlıyordu fakat en nihayetinde sokaktan alınıp, soylu ölen bu kişilerin aileleri hiç bir zaman Siyah Nilüfer Organizasyonundan haberdar olmuyordu.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin