56.Bölüm: Akhan'ın Yükselişi (1.)

5.3K 528 19
                                    

Nicolas çaresizce Lea'nın kalbine korku tohumları ekti. Lea için, onu köle olarak satan annesinin veya hiç görmediği babasının ondan daha değerli olmadığını biliyordu. Fakat yine onun için Lea her şeyi yapabileceğini kanıtlamıştı. 

Bu sebeple dikkatli olmasını ve her zaman aklının bir köşesinde tehlikeyi hissetmesini istedi. Bunun için ise kendisini acımasızca suçladı, bu kadar zayıf olmasa bu yalanı söylemesine asla gerek olmazdı ve Lea niteliklerini saklamak zorunda kalmazdı.

Fakat güç mutlak olandı ve güçlünün önünde herhangi bir şeyin anlamı yoktu. Lea ile Nicolas birbirine aşık olsa bile, Lea'nın babası bunu görmezden gelirse, bütün dünya için hiç var olmamış gibi olacaktı. Nicolas eğer Lea'yı elde etmek isterse ancak gücü olduğunda bu hakka sahip olacaktı. 

Bu sebeple yapabileceği tek şeyi yaptı ve sadece kendi zayıflığını suçlaya bildi. Yetiştirici dünyası sınırsız ve uzmanlarla doluydu. 

Nicolas kısa süre önce Vahşi'nin aslında bilinenden çok daha güçlü olduğunu anlamıştı ve bu da onu bazı düşüncelere yönlendirmişti.

30.000 Yıl önce bir Deva tarikatı olan Aziz Yıldız Tarikatı, nasıl 30.000 yıl boyunca zayıflasa bile yok olmamıştı? Nicolas kendisinden pay biçti, nihayetinde o daha dış dünyaya çıkmadan akademide yüzlerce düşman edinmişti. Peki ya o zamanların Aziz Yıldız Tarikatı hiç kan düşmanına sahip değilmiydi?

Kimse onları yer yüzünden ismi bile kalmayacak şekilde silmek istemedi mi? Zayıf olduklarında neden birileri gelip kıtayı yok etmedi?

Bu sorular Nicolası tek bir noktaya getirdi, yok etmek istemediklerinden değil, yok edemedikleri için Aziz Yıldız Kıtası hala hayattaydı ve gerçek gücün hakim olduğu kıta da zayıf bir tarikat yok edilemiyorsa, bunun tek anlamı göründüğü kadar zayıf olmamasıydı.

Vahşi gerçek gücünü göstermemiş olsa, Nicolas Aziz Yıldız Tarikatının hala o kadar güçlü olduğunu düşünmezdi, en fazla 4 Aziz Tanrı yerine 5 veya 6 tane olduğuna inanırdı fakat gerçekte böyle olmadığını hissetti.

Niyeti kavrarken, gördüğü o şehirde dilenci Devayı çevreleyenlerin hepsi çok gençti ve hepsi Aziz Tanrı Aleminde ekime sahipti. Nicolas onların nasıl bir güce ait olduklarını bilmese de, yaşlı dilencinin umursamaz bir tavırla bütün şehri yok ettiğini düşününce Deva Tarikatı veya bir Deva ya ait güç olmadığını tahmin edebilirdi.

30.000 Yıl önce Deva Tarikatı olan Aziz Yıldız Tarikatı için ise Devaya sahip olmayan 3 Yıldızlı Tarikatlar böcek gibiydi, onlarla zarar veren sayısız tarikat müridi olmalıydı. 

Nicolas şuan ki zayıf tarikatın aslında gizlediği bir çok sır olduğuna ve bir çok uzmana sahip olduğuna bir anda bütün kalbiyle inandı. Her ne kadar, Elçinin bahsettiği Gizemli güçlü müdür var olsa da, 30.000 yıl önce de vardı ve Tarikatın yok olmasına engel olmadı. Bugün neden Tarikat için ortaya çıkacak ve herkesi karşısına alacaktı ki?

Açıkça Tarikatın başka güçleri vardı ve bu Nicolasa hem biraz güven hemde rahatsızlık verdi. Aziz Yıldız Tarikatı sadakate önem verse de asıl kıymetli olan çıkarlardı. Kıramayacakları birisi Lea ya gözlerini koyarsa Aziz Yıldız Tarikatı çaresizce Nicolası gözden çıkartırdı, belki bunu hevesle bile yapardı kimse bilemez ama Nicolas ne kadar düşünürse düşünsün bütün kapılar güce çıkıyordu.

Ancak yeterince güçlüyse, kimse ona göz koymaya cesaret edemezdi ve yeterince güçlüyse Lea'nın babası bile Lea ile konuşurken nazik olmak zorunda kalırdı. Güç, bir Ejderhayı solucana, bir solucanı Ejderhaya çevire bilirdi.

Nicolas Vahşinin yanından ayrıldığından beri düşünüyordu, uzun yolu ve sınırsızlığını ayrıca azmini ve şimdi bu cümlelerin derinliğine biraz daha vakıf oldu. 

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin