"Peki ya... Kan Hattını uyandırıp, özel fiziğini aktif hale getirmenin yolu var mı? Gizlice..." dedi Nicolas.
"Kan hattını uyandırmak sorun değil ve eğer kan hattına sahip başka birisi bu kıtada değilse onun varlığını hissedemez, bu kıta da ise sadece babası, annesi ve kardeşleri gibi direkt olarak kan bağına sahip oldukları hissede bilir. Özel fiziğine gelince, Samsara Bedeni özeldir ve onu uyandırmanın yolunu bilsem bile, gizlemek mümkün değil zira Kutsal Samsara Klanında dört kişi Kutsal Samsara Bedenine sahip. Onlar mutlaka yeni bir özel fiziğin doğduğunu hisseder.
Şansına, onun fiziğinin yavaş yavaş uyanmasını sağlaya bilirim eğer ama bu en azından 200 yıl sürer. O kadar zamanın var mı?"
Nicolas 200 yıl sonra ne olacağını bilmiyordu fakat bildiği bir şey varsa Leayı her zaman kendi başına korumasının imkansız olduğuydu.
"Kan Hattını uyandırırsan, Lea ne kadar güçlenir?" dedi Nicolas. "Söylemek zor, aslında Samsara Bedeninin özel yeteneği Alemler ile anlatıla bilir bir şey değildir. Samsara yeniden doğmaktır ve yeniden doğmak için ölmek gerekir.
Samsara bedenine sahip olan kişi dokuz defa ölür ve dokuz defa dirilir. Dokuzuncu dirilişte ki gücünü anlatmak gerekirse beni tek parmağı ile öldüre bilir fakat Kutsal Samsara Klanında bile, sadece 6 döngüyü yaşamış bir kişi var. Dokuz döngüye ulaşmak kolay değil." Nicolas hem şaşırdı hem rahatladı. Eğer Lea öldükten sonra hala dirilecekse bu iyiydi. Ölmesini istemese bile hala yaşayacak olması iyiydi.
"Bekaretini kaybetmesinin iyi olduğunu söyledin. Bu ne anlama geliyor?" dedi Nicolas. Yaşlı Fei çapkın bir gülümseme ile Nicolasa baktı.
"Çocuk, gerçekten gökler tarafından kutsanmışsın. Samsara Bedeni özeldir, bekareti de çok özeldir çünkü, Samsara bedenine sahip olan kişi erkek veya kadın olsa bile, ilk defa birlikte olduğu kişiye bir Samsara döngüsü armağan eder ve Samsara Bedeni ancak bekaret kaybedildikten sonra döngüye başlar. Kısaca kız hala bakire olsaydı tereddüt bile etmeden Kutsal Samsara Klanına varlığını haber verirdim. Elde edeceğim faydaları hayal bile edemezsin fakat şimdi, çoktan o sana ait. Kutsal Samsara Klanı bile bunu değiştiremez." Nicolas bir defa daha rahatladı. Yaşlı Fei den biraz tiksinmiş olsa da, şuan bu adam ona müjdeler veren bir tanrı gibiydi.
"Peki ya Lea'nın babası, o damı Samsara Bedenine Sahip?" dedi Nicolas. Yaşlı Fei Nicolasa baktı ve bir kahkaha attı. "Hayır... Hayır... O genç efendi bir Yama Fiziğine sahip... Bu Samsara Bedeninden bile çok daha iyi olan özel bir fiziktir. Kutsal Samsara Klanının on bin yıldır onu deli gibi aramasının sebebi de bu. O genç efendi, klanın gerçek umudu."
Nicolas başını salladı fakat gülümsemesine engel olamadı. Sürekli kaçan bir babanın bu kıta da olmaması gerektiğini düşündü, ayrıca burası Kutsal Samsara Klanı gibi bir devin gelmesi için nitelikli değildi.
Lea huzur içinde olabilirdi, Akhan Tarikatı kullanacaktı ve yaşlı Fei onu gizleyecekti. Nicolasın bir sorunu halledildi fakat hala endişeleri vardı.
"O zaman kan hattını nasıl uyandıracaksın?" Nicolas hemen konuya girdi. "Kan hattını uyandırmak zor değil, aslında..." dedi Yaşlı Fei depolama yüzüğünden içinde bir damla kan olan bir şişe çıkartıp Nicolasa gönderdi. "Bunu içsin, böylece kan hattı uyanacak." dedikten sonra bir tılsım çıkartıp Nicolasa attı, "Bunu da bedenine yakın tuttuğu sürece kimse onu bulamaz." dedi. Nicolas minnetle yaşlı adama baktı, ona biraz acımasız olduğunu hissetti.
"Teşekkür ederim kıdemli... Size büyük bir iyilik borçlandım." Nicolasın tutumu hızla değişti ve saygıyla ayağa kalkıp, yumruklarını birleştirip eğilip, geleneksel bir selam verdi. Yaşlı Fei Nicolasa baktı, bu genç adamın iyi olduğunu düşünmeden edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...