16.Bölüm: Zehir Ustası (2)

5.8K 593 45
                                    


Nicolasın yeşil cübbesini gören bir çok kötü niyetli öğrencinin yüzüne büyük bir gülümseme yayıldı. Nicolasın yapacağı hatanın daha ilk anda gerçekleşeceğini kimse beklememişti fakat gerçekte Nicolasın bilinçli yaptığı bir hamleydi.

Platformun arkasında, hazırlıklardan sorumlu olan elder Nicolası cübbesi konusunda uyarmıştı fakat Nicolas inatla bütün talepleri geri çevirmekle kalmamış, elder ile ters bile düşmüştü. 

Yeşil Cübbe ile platforma çıkmasının sebebi ise, herkese açık açık nereye ait olduğunu ilan etmekti. Akademi veya Tarikatın bir mülkü değildi, o Fei Klanına aitti ve bu sebeple Fei Klanının armasını taşıyan cübbesi ile platforma çıkmıştı.

Bir kaç Elder ise hemen ayağa kalktı. Daha Nicolas ağzını bile açmamıştı lakin sorun çıkarması için konuşmasına gerek yoktu. 

'BU NE SAYGISIZLIK! BİNLERCE YILLIK GELENEKLERİMİZİ GÖRMEZDEN Mİ GELİYORSUN?'Gri saçlı bir elder azarladığında, diğer elderler de onaylar şekilde başını salladı. Nicolas ise sahneden Eldere baktı, gülümsedi ve depolama yüzüğünden mor bir cübbe çıkarttı.

'Geri adım atıyor !' dedi bir öğrenci.

'Muhtemelen bilmiyordu...' dedi başka bir öğrenci,. Sadece Akhan Nicolasın karakterini biliyordu ve o da geri adım atmasına şaşırmıştı. Diğerleri ise bunu garip bulmamıştı ta ki Nicolas konuşana kadar.

'Bu konferans benim terfim için yapılıyor... Eğer buraya Mor Cübbeyi izlemeye gelmiş olan varsa izlesin...' dedi Nicolas, Aziz Enerjisi Mor Cübbeyi sardı ve havalandırıp, Nicolasın yanına getirdi. Cübbe süzülerek, adeta içinde birisi varmış gibi seyircilere dönüktü.

Elderin yüzü kül gibi olmuştu beklediği cevap kesinlikle bu değildi fakat gelen cevap onu bir kaç saniyeliğine sersemlemişti.

Onun sersemlediği anı fırsat bilen başka bir elder ise hemen atıldı.

'Saçmalık! Böyle oyunların anlamı yok! Bu bir gelenektir!' dedi Elder hızlıca.

'Mor Cübbe için gelmiş olanlar gidebilir veya onu dinleye bilir... Ben ise yine ben olarak konferans vereceğim!' Nicolas geri adım atmadı. Daha ilk anda yaşanan sorun, bir çok kişiyi huzursuz etmişti. Tartışmaya devam etmek isteyen bir Elder konuşmak istediğinde Akhan gülümsedi ve söyledi.

'Sorun değil... Devam etsin...' Elderlerin ifadesi bir anda değişti, herkes bakışlarını protokolün arkasında, en ortada oturan Akhana çevirdi. 

Protokoldekiler den sonra şüphesiz burada ki en yetkili kişi Akhandı ve protokoldekiler de asla bir lordun sözüne itiraz etmezlerdi.

Bunun sebebi, otoritesini sarsmak istememeliydi, eğer karşı çıkarsalar Akhanın ağırlığı azalırdı ki, Akhan değil ama arkasında ki kişiyi kimse rencide etmek istemiyordu.

Eğer Akhan yardım etmese, usul üstünden süren tartışma uzun süre devam edebilirdi lakin Akhan konuştuktan sonra herkes rahatsız olmuş olsa bile susup oturmayı tercih etti.

Nicolas teşekkür eden bir bakış attıktan sonra kalabalığa geri döndü. Elderin platforma çıkmadan önce bilgilendirdiği şekilde giriş yaptı.

'İsmim Nicolas Fei. 16 yaşındayım. Siyah Cübbeli Simyager olmak için aday oldum ve bu konferans benim isteğim üzerine hazırlandı.

Konferans için seçtiğim konu ise;' dedi duraksadı ve gülümseyerek etrafına bakındı. Çok az kişi gerçekte konuyla ilgileniyordu diğer yandan hata bulmak isteyen herkesin konuyu öğrenmesi şarttı. Böylece konunun uzmanı hata arıya bilirdi.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin