Nicolas avluda, karşısında kırk yaşlarında bir adamla oturuyordu. Adamın ifadesi sakindi fakat gözlerinde ilgi vardı. Nicolasın adını üç haftadır duyuyordu, klana yeni gelmiş ve hafızasını kaybetmiş biriydi. Çok zekiydi ve yıllar süren beşeri ve medeni ilimlerin hepsini üç hafta içinde öğrenmişti. Bunun dışında Nicolası ilk defa görüyordu.
"Ben, Xia Dan Xia Klanının Koruyucu Elderiyim... Fazla uzatmadan konuya gireceğim. Yetiştirici olmak nedir biliyor musun?"
Xia Dan'ın sesi soğuktu fakat rahatsız hissetmiyordu. Nicolası gerçekten merak etmişti, aksi halde böyle angarya bir işi kabul etmezdi. "Kitaplarda anlatıldığı kadarıyla." dedi Nicolas. Zihninde iki ekim tekniği mevcuttu, bunlardan birisi Dövülmüş Deva Bedeni isimli karmaşık ve uygulaması çok zor olan bir teknikti. Diğeri ise Nicolasın şuan temas bile edemediği Dokuz Kalpa Yıldırım İblis Bedeni Ekim Tekniğiydi, bu teknikte bazı gelişimler elde etmiş olsa da şuan ki bilgisi ile hiç bir şey anlamıyor, haliyle ekim tekniğini uygulayamıyordu. Bundan başka hiç bir şey hatırlamıyordu.
"Bu yüzeysel açıklamalar önemli değil. Yetiştirici olmak demek enerjiyi bedenine çekmek ve onu kendine ait hale getirmektir. Enerji ile bedenini temizler ve güçlendirirsin ayrıca yetenekliysen bir element uyandırır ve bir büyücü haline gelirsin." Nicolas tepki vermedi fakat bu açıklamanın çok yetersiz olduğunu hissetti.
Haksız da sayılmazdı, Koruyucu Elder Xia Dan, Aziz Dünya Alemi Orta Aşamasında olan bir yaşlıydı, en azından 200 veya daha uzun zamandır yaşıyordu, ömrünün sonuna kadar bir sonra ki aşamaya geçmesi belkide mümkün değildi, anlayışı çok kıttı ve hala niyeti anlamakta zorlanıyordu fakat eldekilerin en iyisi ve müsait olanı da oydu.
Nicolas sadece kafasını salladı, bir aptalın bile bu basit ve yetersiz anlamayı anlayacağını düşündü. "Benim inancıma göre, bir şeyi anlatmaktansa onu yaşamak en iyi öğrenme yoludur. Şimdi sana rehberlik edeceğim ve ekimi göstereceğim. Hafızanı kaybetmiş bir yetiştirici olduğun düşünülürse, eğer fiziksel veya ruhsal bir sorun yoksa bir kaç günde tekrar enerjiyi hissetmen gerekir." dedi Xia Dan.
Nicolasın hafızasını kaybetmiş bir yetiştirici olduğunu bilmesine rağmen, şuan bir çocuk gibi ilk defa enerjiyi hissedecek, sonra onu ekmeye başlayacaktı. Bunun bir kaç gün sürmesi oldukça normal diye düşündü. En iyi ihtimalle bir gün olacağını var saydı.
Nicolas ise başını salladı. Xia Dan talimatları vermeye başladı ve Nicolası lotus pozisyonuna soktu, karşısında aynı pozisyonda oturduktan sonra emretti. "Gözlerini kapat ve zihnini benim sesim dışında ki her düşünceden arındır. Bu biraz zaman alacak fakat yardımcı olması için basit nefes egzersizleri yap." Nicolas nefes egzersizlerini öğrenmişti, sadece burnundan nefes alıp, ağızdan veriyordu ve bunu düzenli aralıklarla kalp ritmini takip ederek yapıyordu. Saniyede bir döngü yaptığı zaman bedeni tamamen gevşemiş olacaktı.
Bu temel bilgiyi öğrenmesi 3 saniyesini bile almadı. Nicolas hızlıca gözlerini kapattı ve nefes egzersizlerine başladı, aynı anda nefes egzersizine aşinalık hissetti, sebebini bilmiyordu fakat ne zaman nefes alacağını ve vereceğini daha ilk denemesinde anlamıştı.
Xia Dan şaşkınlıkla Nicolasa baktı, nefes egzersizlerine alışmak çok zor değildi fakat daha ilk denemede başarmak için muazzam bir iç kontrol ve zihinsel kontrol gerekiyordu.
"Bu çocuk her nereden geldiyse, orada canavar gibi dahiler yetiştiriyor olmalılar." dedi. En uçuk hayallerinde bile Nicolasın 1 Yıldızlı bir kıta olan Aziz Yıldız Kıtasın dan geldiğini hayal edemezdi, temelde Fei Klanının gücü Xia Klanından bile zayıftı.
Nicolas bir süre nefes egzersizlerine devam etti, aklında pek bir şey olmadığı için boşaltmakta çok zor olmadı ve hızlıca meditasyona daldı. " Uhh... Ne ? Ne zaman meditasyona girdi ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...