119.Bölüm: Ölümsüz Mağarası (8)

4.3K 513 4
                                    

Kral her akıllı insanın yapacağını yapıp, taht odasının girişinde yüzüne bir gülümseme ve alçak gönüllü bir ifade yerleştirdi. Eğer bir aptal olsaydı, kibirli bir yüzle taht odasına girmeye cesaret gösterirdi.

O da, yanındakilerde biliyordu ki artık bu taht odası Kırık Lotus Grubuna aitti ve burada onlar kraldı. Güç en mutlak olan şeydi, Nalan Ran'a göre Siyah Nilüfer Organizasyonunun üyeleri sadece Organizasyon tarafından yetiştirilen kişilerdi fakat bütün dünya bunu böyle düşünmüyordu.

Öncelikle Siyah Nilüfer Organizasyonu devasa bir organizasyondu, bünyesinde pek çok büyük kuruluş barındırıyordu, Siyah Nilüfer'e göre gerçek güçleri sadece sadık olan yetiştirilmiş kişiler olsa da özellikle ticari gruplara bağlı pek çok güçlü uzman vardı. Bu sebeple Siyah Nilüfer Organizasyonunun Kör Kayalar Kıtasın da ki toplam insan gücü 11.000 uzman yetiştiriciden az değildi. Bu sayı Siyah Nilüfer Organizasyonunun 17 bin yıldır biriktirdiği insanların sayısıydı. Siyah Nilüfer pek çok insan kazanmıştı, bir çoğu Organizasyona minnet borçluydu ve Organizasyonun sadık üyeleriyle arkadaş olan pek çok uzman yine Organizasyon çatısı altında yaşıyordu.

Kıtada bu büyük güç 2 yıldızlı güçlerin bile düşünmesine sebep olacak kadar büyüktü bu sebeple Lao Krallığının küçük kralı, kendi dünyasının kralı olsa da gerçek dünyada kendi taht odasında yabancılara gülümsemek ve onları ağırlamak zorundaydı.

Taht odasının gösterişli kapıları açıldığında kimse kralın geldiğini ilan etmek için konuşmadı, taht odasının ortasında dört sandalyede oturmuş dört kişi vardı. Bunlardan birsi 30 yaşlarında bir kadın, diğeri 60 yaşlarında bir adamdı ve sağında ve solunda iki siyah maskeli kişi vardı.

Kral bu siyah maskeli kişileri gördüğü anda gözlerinde tedirginlik belirdi. Yabancılar bilmese bile o kral olarak bu kişileri biliyordu. Siyah Nilüfer Organizasyonunun en üst yetkililerinden ikisiydi, ikisi de Aziz İmparator Alemi Zirvesinde üstün Suikastçılardı.

Onların savaş gücü birleşince, Aziz Tanrı Alemi Başlangıcında ki kişiler bile ecel terleri dökerdi. Böyle ciddi bir heyet ise Lao Krallığına gelmişti.Kral anında baskıyı hissetti, ölüm ile ilgili ciddi mesele, kesinlikle ölümle ilgili diye düşündü.

"Sizi gördüğümüze sevindik." dedi Kral hemen sevecen bir ifadeyle alçak gönüllü davrandı, neredeyse kollarını açıp onlara yürüyecekti.

Siyah Nilüfer Organizasyonu üyeleri, ustalarından başka kimseye başlarını eğmezdi, bu en temel kuraldı bu sebeple kıtanın genel aristokratik görüşü onları ilgilendirmiyordu. Yine de samimi bir şekilde gülümseyip öne çıkan kişi otuz yaşlarında ki kadın.

Hoş kırmızı saçları beline kadar uzanıyordu, üstünde mor renkli hoş bir cübbe vardı, kıvrımlı bedeni oldukça çekiciydi. Yüzü krallıkları devirecek kadar güzel olmasa da bakmak hala rahatlatıcıydı.

"Majesteleri...Sizi önemli işlerinizden alı koyduk...Bizi mazur görün." dedi hemen samimi bir tavırla, açıkça iş yönetmeyi ve ilişki kurmayı bilen birisiydi.

"Biz sizi gördüğümüze hep memnun olduk." dedi Kral samimi bir şekilde karşılık verdi. Açıkça bu samimi karşılama onu biraz rahatlatmıştı, her ne kadar konunun ne olduğunu bilmese de gülümseyen birisi genellikle bir şey isterdi. Siyah Nilüfer Organizasyonu bir şey istediyse, bunu ona vermemek aptallıktı. 

"Majesteleri... Aramızda ki derin ilişkiyi dikkate alarak, konuyu dolandırmayacağım." dedi Kadın gülümseyerek. Kralın ifadesi bir anda battı, gerçekten hiç zaman kaybetmediklerini düşündü ayrıca aralarında hiç bir derin ilişki yoktu, öyle ki kadını daha önce iki defa ziyafette görmüştü ve bu ziyafetlerde ona selam vermeye tenezzül bile etmeden dolanmış, kısa süre sonra da ayrılmıştı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin