47.Bölüm: Dokuz Kalpa Yıldırım İblis Bedeni Ekim Tekniğini 2. Seviye (4.)

5.6K 614 64
                                    


 Tepkisi abartılı değildi, onun yerinde olan herkes Nicolasın bir canavar olduğuna inanırdı. Vahşi çok yetenekli insanlar görmüştü fakat hiç birisi Nicolasın başardığını başaramamıştı. 

Bu sahne muazzamdı, ister istemez hayranlıkla iç çekmek zorunda kaldı. Nicolas ise dış dünya ile bağını tamamen kesmiş, dönen çekirdeğine odaklanmıştı.

Çekirdek döndükçe üstünde ki yedi renk yayılmaya ve çekirdeği sarmaya başladı. Bununla birlikte çekirdeğin boyutu biraz daha küçüldü ve dışarıdan bakıldığında ufak bir dünya formunu aldı. Bütün enerji merkezinin ortasında, ufak bir dünya gibi olduğu yerde dehşet verici bir hızla dönerken kalan enerjiyi muazzam bir hızla çekiyordu.

Nicolas enerjiyi bedeninde dolandırıp tekrar enerji merkezine döneriyor ve süreci tekrarlıyordu. Enerji merkezi kuruyana kadar işlem normalde saatlerce devam etmeliydi fakat çekirdeğin dönüş hızı o kadar yüksekti ki, gökyüzünde üçüncü patlama olduğunda çoktan bitmişti.

Kara bulutların arasından  yılan gibi kırmızı yıldırım fırladı ve muazzam bir hızla Nicolasa atıldı. Bu yıldırım bir tane olsa bile, çok daha kalın ve koyu renkliydi.

"Aziz Kral Aşaması Orta Seviye..." Vahşi soğuk bir hava çekti, göksel felaket toplam dokuz aşamaya sahipti ve daha şimdiden Orta Seviyeye ulaşmıştı, bu hızla Vahşi neler olacağını kestiremedi fakat gördüklerinden sonra Nicolasın zarar görmeyeceğini düşündü.

Nicolas ise son derece sakindi, Dünya Aziz olmadan önce niyeti kavramış ve artırmıştı, tek ihtiyacı olan enerjiydi ve enerji olduğu sürece Aziz Cennet Alemine yarım adım ulaşmasını engelleyecek hiç bir engelle sahip değildi.

Göklerin cezası onun için göklerin mükafatı gibiydi fakat her ödülün tehlikesi vardı. Eğer enerjiyi tamamen kontrol edemezse, parçaları bütün akademiye dağılırdı ve varlığından eser bile kalmazdı. Ruhu bile bedeniyle birlikte hiçliğe karışırdı. İşte bu Göksel Felaketin risklerinden birisiydi.

Nicolas ise sadece devam edebilirdi, bu noktadan sonra geri çekilmesi zaten imkansızdı. Ne Göksel Felaket onu bu kadar kolay bırakırdı, ne de Nicolas geri çekilmeyi aklına getirmişti.

Üçüncü kızıl yıldırım, bir ip gibi Nicolasın bedenine girdi. Nicolasın damarları aynı anda görünür bir şekilde şişti fakat aynı hızda bir balon gibi söndü. Nicolas tereddüt bile etmeden enerjiyi enerji merkezine gönderip, kozmik enerjiyle bedenini arıttı.

Enerji enerji merkezine girdiği anda, çekirdeğin muazzam hızıyla ona doğru çekilip bir ip gibi etrafına sarılıp, aynı süngerin suyu emdiği gibi içine emildi. Çekirdek aç bir hayvan gibi enerjiyi inanılmaz bir hızla emerken, Nicolasın bedeninden çatlama ve kırılma sesleri duyuldu.

Dünya Aziz Alemi, Başlangıç Aşama!

Bu yıldırımın içinde, Yıldırım Daosu, Yıldırım Niyeti, İlahi Enerji ve Aydınlık Enerji vardı, aynı şekilde bu yıldırım, ateş, rüzgar elementlerinden meydana geliyordu. Kısaca Nicolas için her anlamda faydalıydı fakat aynı şekilde böyle muazzam bir enerji, Dünya Aleminde olan Nicolası sadece bir seviye ileriye taşıya bilmişti.

Buradan bile ihtiyacı olan kaynak miktarı görüle bilirdi, yıldırımın gücü, Aziz Kral Orta Aşama birisinin, hayatının son anında yapacağı ölümüne bir saldırı kadar enerji içeriyordu. Basite alınamayacak kadar güçlüydü yine de Nicolasa ancak bu kadar faydası oldu.

Diğer yandan Nicolasın bedenini temizleyen ve sürekli güçlendiren kozmik enerjinin etkileri görünmeye başladı. Nicolasın teninin yüzeyinde, ufak siyah noktalar ortaya çıkmaya başladı. Görmek için çok dikkatli bakmak gerekse bile hala oradaydı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin