189.Bölüm: Taş Meşe Ormanı (3.)

4K 451 12
                                    

Nicolas üç saat sonra yavaşça gözünü açtı ve aynı anda bir ağız dolusu kan tükürdü. Siyah Kanın içinde dolaşan parlak yeşil zehri görmek mümkündü, bu bedenine nüfus eden zehrin kendisiydi çok hızlı yayılmıştı eğer Nicolas Beyaz Böcek Kralının korunmasını almasa muhtemelen ölmüş olurdu. 

Nicolas yavaşça kalktı ve elinin tersiyle ağzının kenarında ki kanı sildi. "Kararını verdin mi?" Nicolasın sesi boş ormanda yankılandı karşılık ise Taş Meşe Ağacının gövdesine saplanan bir kaç iğne yapraktı. Nicolas iç çekti sonra kılıcını sıkıca kavradı ve derin bir nefes aldı.

"O zaman öl!" dedikten sonra bütün enerjisini ayaklarına yönlendirip muazzam bir hızla dışarı fırladı aynı anda enerjisini ayaklarından çekip kılıca aktardı ve hafif ölümsüz kılıcı boşlukta muazzam bir hızla savurdu. Bolares Çamı şok oldu hemen saldırmak istedi ama Nicolasın kılıcından muazzam bir hızla çıkan enerji dolu kılıç daosu kesiği ona hücum etmişti.

Ne yazık ki sabitti, kaçacak gücü yoktu kendisini koruyamazdı sadece saldırı yapabilirdi belki de ufak öz farkındalığı ile pişmanlık hissetti ama daha tepki veremeden kılıç gövdesini kesip iki parçaya ayırdı ve dalları titreyerek adeta hayatını kaybediyormuş gibi güçsüzleşip yavaşça eğildi ve hareketsiz kaldı.

Nicolasın bakışları soğuktu yetiştirici dünyasında enerji fantastik şeyler yaratırdı yol kenarında ki bir taş eşsiz bir uzman olabilir, ufak bir karınca dağları kaldıra bilir ve zararsız bir ağaç en kötü kabusların iblisi olabilir.

Enerji her şeye hayat verir yeterli zaman varsa bir parça kuru yaprak bile yeterli enerjiyle bir insan şekline dönebilir.

Bir ağacı öldürmek kesinlikle sıradan sonuçta tek önemli olan faydalar... Nicolasın gücü vardı ve gücünün ölçeğinde Bolares Çamından bazı şeyler talep etti. Bolares Çamı Nicolasın gücünü görmezden geldi ve öldü hayat işte böyleydi. İstemeye hakkı olup olmadığı kimin umurunda ?Güçlüyse hakkı vardır.

Nicolas kendinden emin adımlarla iki parçaya ayrılmış Bolares Çamının yanına yürüdü.

Ufak bir şişeye 100 gramlık Bolares Özünü topladı ve iki parçaya ayrılmış Bolares Çamını parçalara böldü. 10 adet kozalak, 10 adet dal ve binlerce iğne yaprağını ayırdı, gövdesini ayrıca istifledi esnek ve dayanıklı gövdesi bir mızrak veya yay yapmak için çok uygundu.

Bolares Çamı köklerinden söküldükten sonra Nicolas göz ucuyla etrafı inceledi, eski kitaplarda yazan bazı şifalı bitkileri aradı. Bolares Çamı saldırgan bir ağaçtı ama Antik Kılıç Dağı Bölgesinde ki kadar değildi bu ağaç zeka kazanmıştı her halükarda Bolares Çamının yakınlarında yaşayan ve korunmasını ödünç alan bazı nadir şifalı bitkiler vardı.

Nicolas biraz aradıktan sonra dört renkli bir yonca buldu bu nadir şifalı bitkinin kendi başına bir özelliği yoktu ama Bolares Özünü hap yaparken çok faydalıydı.

Doğa hep uyumludur genellikle bir hapı oluşturan bitkiler aynı yerde yetişir ve sadece dengeyi kurmak için bazı zıt ögeleri farklı yerlerden toplamak gerekir. Bunun dışında tek bir alandan bir hapın içeriği çoğunlukla toplana bilir.

Örneğin bir volkan ağzından Aşırı Ateş Hapını arıtmak için gereken şifalı bitkilerin %95'i toplana bilir ama dengeyi kurmak için büyük miktarda soğuk enerji yada su elementi tipi şifalı bitkileri ancak çok soğuk yerlerde bulmak mümkündür. 

Nicolas Bolares Çamını topladıktan ve ayırıp depolama yüzüğüne yerleştirdikten sonra yolculuğuna devam etti, bazen nadir şifalı bitkiler keşfetti bir kaç tane Bolares Çamı ile savaştı fakat bir tanesi Nicolasın isteklerini hemen yerine getirdi çünkü Nicolas savaşmamak için ölü bir Bolares Çamının dalını salladı ve buda Bolares Çamını korkuttu.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin