199.Bölüm: Gri Savaş Ayısı Köyünü Yok Etmek (3.)

4.1K 444 14
                                    

Taş Meşe Ormanının içinde metal sesleri aynı gök gürültüsü gibi patladı şok dalgaları çevreyi süpürdü gri savaş ayısı cesetleri parça parça olmuş etrafa saçılmıştı.

Bir kaç saat çoktan geçmişti, Nicoals ile Köy Koruyucusunun savaşı çok şiddetliydi hız kesmeden devam etti. Nicolas kanlar içinde nefes nefese kılıcını tuttu, vücudunda pek çok yara vardı bazıları hayati noktalardaydı bir kaç defa ölüm tehlikesi atlattı. Köy koruyucusu ondan farklı değildi bütün vücudu siyahtı göğsünün tam ortasında yeni kapanmış büyük bir yara izi vardı ve boynunun sağında büyük bir kesikten hala kan akıyordu.

Yüzü solgundu bu savaş çok korkunçtu defalarca ölüm tehlikesi atlattı Nicolasın hareketleri çok kısırdı ama Nicolasta aynısını onun için söyleye bilirdi.

Fakat arada ki fark şuydu Nicolas her saldırıdan sonra savaş stilini geliştirdi giderek daha güçlenirken gençliğin avantajını gösterdi diğer yandan köy koruyucusu yavaş yavaş tükeniyordu. 

"İtiraf etmeliyim ki çok iyisin... Bu yaşta böyle bir güce sahipsin... Bir İblis gibisin." dedi Köy Koruyucusu rakibini övdü.

"Sende fena değilsin yaşlı moruk." dedi Nicolas. İkisinin yüzünde de hafif bir gülümseme belirdi ve gözden kayboldu.

Kılıç ve mızrak bir defa daha çarpıştı ve ikisi de geri itildi ama tekrar birleştirler ve hamleler yer yönden yağmur gibi yağdı. Bu sırada ikisinin kafasının üstünde de devasa bir kan kılıcı ve gümüş mızrak vardı.

Nicolasın kan kılıcı zaten 15 metreden uzunken Köy Koruyucusunun gümüş mızrağı 16 metre civarındaydı fakat Nicolasın kan kılıcı çok daha kısır ve korkutucu bir güce sahipti.

Nicolas enerjisini bedeninde döndürdü ve yaralarını besledikten sonra tekrar kılıcına aktardı ve kılıcını savurdu. Kırmızı bir kesik fırladı ve gümüş mızrağa çarptı.

Kör Koruyucusu bir defa daha geriye itildi fakat hızlı tepki verdi hemen toplanıp bir karşı saldırı başlattı. Nicolası bir kaç metre geriye itti.

Tekrar bir araya geldiklerinde kılıç ve mızrak tekrar savaştı. Ormanda yankılanan ses sağır ediciydi Nicolas her saldırıdan sonra süreci defalarca analiz etti ve stilini sürekli geliştirmeye devam etti.

Bu sırada köy koruyucusu mızrağını yere paralel bir şekilde kesme hareketi yapmak için savurdu. Nicolas gövdesini anında büktü, köy koruyucusu şok oldu bu yeni bir saldırı türüydü. Nicolas neredeyse doksan derece bedenini büktü sanki hiç kemiği yoktu ve aynı anda kılıcını savurdu.

Köy koruyucusunun karnını  kesti ve bağırsakları aynı anda kesikten dışarı fırladı. Köy Koruyucusu acıyla inledi hemen mesafeyi açtı ve eliyle karnını tutarken baskı uygulayıp bağırsaklarını içeri itip enerjisini o bölgeye yoğunlaştırdı.

Nicolas nasıl toplanmasına izin verirdi ? Hemen başka bir saldırı başlattı ve elini kalırmasıyla kırmızı yıldırım hızla uçtu.

Köy Koruyucusunun gözleri korkuyla doldu, Nicolasın savaş stili tekrar değişti en ölümcül yaraları Nicolasın savaş stili değiştiğinde alıyordu her seferinde farklı bir stil çok korkutucu bir rakipti ama onunda uyum hızı hafife alınamazdı.

Kırmızı Yıldırımı hemen fark etmişti bu sebeple anında kaçındı ama bu sebeple iyileşmesini geciktirdi. Kırmızı yıldırım toprağa çarptı ve patladı toprak etrafa saçılırken bir toz bulutu kalktı ve büyük bir çukur oluştu.

Bazı ceset parçaları toprakla birlikte etrafa uçtu bunlar başları kesilen gri savaş ayılarının parçalanmış cesetleriydi. Savaş sırasında gövdeleri sağlam kalmadı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin