191.Bölüm:İlk Temas (1.)

4.3K 466 21
                                    

Kanlı Şahin gökyüzünden muazzam bir hızla inip Nicolasın yanına kondu Nicolas zihnini incelediği anda ifadesi keyifle doldu.

"İyi iş başardın..." dedi Nicolas depolama yüzüğünden bir hap çıkartıp Kanlı Şahine attı. Kanlı Şahin hemen hapı yuttu ve memnun bir ifade sergiledi. Nicolas ağaçtan aşağı atladı ve o esnada üç kızıl ok böceği Nicolasın yanına geldi bu sefer en büyük olan başı ikiye ayrılmış bir kızıl ok böceğini tek başına taşıyordu.

Kızıl Ok Böceğini Nicolasa teslim ettiklerinde Nicolas bu sefer daha az hasarlı olan Kızıl ok Böceği cesedini inceledi, çok memnun kalmıştı. Depolama yüzüğünden üç parça düşük toprak kristali çıkarttı.

İradelerini kaybetmelerine rağmen üç kızıl ok böceği heyecanla titredi iç güdüleri hala kayıp olmamıştı. 

Nicolas üçüne de bir avuç büyüklüğünde Düşük Toprak Kristali verdi hemen üçü yere indi ve ağızlarını açtı. Ağızlarından bir çeşit dil uzandı aynı mızrak gibi Düşük Toprak Kristaline saplandı ve enerjiyi emmeye başladılar.

Sarı renkli düşük toprak kristalinin rengi hızla soldu sadece bir dakika da geriye sadece saydam bir kristal tabaka kalmıştı. Nicolas hareket etmedi sadece izledi, üç kızıl ok böceği enerjiyi emdikten sonra saydam kristalleri bırakmadı.

Mızrak benzeri dilleri geri çekildi ama ufak keskin dişleri ile saydam kristali ısırmaya başladılar.

Nicolas hayretle izledi bu kristallerin her birisi onlardan büyüktü, 1 numaradan iki kat 2 ve üç numaradan neredeyse üç kat daha büyük olan kristalleri şeker gibi yiyorlardı.

Yaklaşık beş dakika sonra element kristallerinden eser bile kalmadı, 3 Numaranın bedeni hafif titreşti ve boyu bir kaç milim büyüdü diğerlerinin kırmızı renkli zırhları daha parlaklaştı. 

Nicolas ilgiyle izledi ve " Anlaşılan sizler toprak elementine mensup yaratıklarsınız." dedi bu şaşırtıcıydı çünkü bildiği kadarıyla Kızıl Ok Böcekleri rüzgar elementine mensup yaratıklardı fakat burada ki mutasyon onları değiştirmişti.

Bu hoş bir sürpriz oldu, Kızıl Ok Böcekleri element kristali ayırmaz hepsini yerdi ama toprak kristalleri daha faydalıydı az da olsa etkiliydi.

Nicolas kızıl şeytanı beklerken Kızıl Ok Böceklerine daha fazla düşük toprak elementi kristali verdi bir yandan da sessizce düşündü.

Kanlı Şahinin getirdiği bilgiler çok faydalı olmuştu." 48 Mil kuzey de bir kabile var... Nüfusları 400 kişi kadar, hepsi Şeytani Yaratık ama insan gibi görünüyorlar... 

Medeniyet belirtileri gösterdiklerine göre çok saldırgan olmamaları gerekiyor. " Nicolas biraz sesli biraz sessiz düşündü. Sonra bazı planlar oluşturdu her halükarda bu kabiliye yaklaşması gerekiyordu çünkü Kılıç Dağı'nın tam yolu üstünde duruyorlardı. 

Nicolas iç çektikten sonra yere oturdu, depolama yüzüğünden bir kazan, bir leğen bir altın renkli mücevher bazı baharatlar çıkarttı. Sonra enerji merkezinde ki ölümsüz hazinelerden birisi olan ruh bıçağını çıkarttı.

Diğer elinde kısa süre önce gelen Kızıl Ok Böceği vardı. Nicolas hançere baktı biraz rahatsız hissetti bir Ölümsüz hazineyi üstelik Yüksek seviyeli bir hazineyi yemek yapmak için kullanacaktı. Nicolas leğenenin üstünde böceğin kabuğunu ölümsüz hançerle açtı, kesmek o kadar kolaydı ki sanki hançer havada hareket ediyor gibiydi.

Nicolas kızıl renkli kabuğu hızlıca soydu, kabuğun altında ışık saçan parlak renkli et anında göze çarptı.

Pembemsi bir doku hafif yağlı ve çok yumuşak görünüyordu, sadece bakmak bile ağzını sulandırdı. Nicolas hemen kabukları parçalayıp kenara koydu sonra iç organlarını çıkarttı, bağırsaklarını ve diğer yenilmeyen parçalarını Kanlı Şahine attı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin