Aziz Su Damlası, öğrencinin ağzına girdiği anda, yüksek miktarda ki Aziz Enerji kendisini gösterdi. Bir anda bedeni güçlü bir enerjiyle sarıldığı gibi, gözleri şaşkınlıkla büyüdü.
'Bu...' dedi inanamayarak ve heyecanla söyledi. 'Kıdemli Elder... Lütfen inzivaya çekilmem için izin verin. Aziz Enerjimin yükseldiğini hissediyorum. Dünya Aziz Alemine atılım yapabilirim.'
Ağzından dökülen kelimeler herkesin nefesini kesmişti. Dünya Aziz Alemine girmek basit değildi, akademide sayısız dahi vardı lakin sadece en iyi kaynaklara sahip olan belli bir kısım Dünya Aziz olma fırsatını erken yakalamıştı. Sözde herkese eşit muamele edildiği söylense de bu genç öğrenci gibi fakir arka plana sahip kişiler çok daha geç atılım yapıyordu.
Elde ettikleri fırsatların sayısı çok daha azdı. Bu sebeple Dünya Aziz olma eşiğine ulaştığını söylemesi inanılmazdı. Kıdemli Elder ilgisizce başını salladığı anda, öğrenci herkesten görmezden gelerek uçuş hazinesini kullanarak Kılıç Birliği Bölgesinde ki konağına doğru uçtu. Arkasında afallamış ve şaşkın bir kalabalık bırakmıştı.
Sayısız öğrenci yutkundu...
'İnanılmaz... Lafate 4 aydır Büyük Üstat Zirvesine sıkışmıştı ve iyi bir hap almadığı sürece eşiği geçmemesi gerekiyordu lakin sadece bir damla sözde Aziz Su ile dar boğazı aşmak üzere...' genç öğrenciyi tanıyan başka bir öğrenci hızlıca söylediğinde herkesin gözleri inançsızlıkla doldu.
'Eşiği geçmek için bir damla Aziz Su yetti mi? Bu durumda bu damlanın etkisi, en az Zirve Orta Seviyeli hap kadar olmalı... Belki, Ilık Damar Hapı kadar etkilidir...'
Bir Sarı Cübbeli sesli düşündü, 'Ilık Damar Hapı kadar etkili...' yutkundu bir başkası ve konuşmaya devam etti. 'Ilık Damar Hapı 570 Katkı Puanı.' Nicolas gibi canavarca Katkı Puanı kazananlar için 570 katkı puanı önemsiz bir rakamdı lakin Akademinin %90'ı için 1 yılda elde edile bilecek bir rakamdı. Katkı Puanı kazanmak için çok fazla kapı vardı fakat verilen miktar çok azdı.
Ilık Damar Hapı gibi, dar boğazı aşmayı sağlayan Zirve Orta Düzey hapların değeri denk seviyedeki haplara göre daha fazlaydı. Eğer Başlangıç Aşaması Yüksek Düzey bir hap ise değeri bir kaç bin katkı puanından az olmazdı.
Her halükarda Nicolasın aldığı 1 nefesi tazmin etmek için 1 damla Aziz Su fazlasıyla yeterliydi.
Nicolas ölmeyeceği için üzgün olanlar bile, Nicolasın kaybının inanılmaz olduğunu düşünmüştü. Sadece 1 damlası bile en az Zirve Orta Düzey Ilık Damar Hapı kadar etkili olan iki su kabağı dolusu Aziz su ne kadar değerliydi ?
Belki sadece birisinin değeri bile 100.000 katkı puanıydı, veya çok daha fazla. Bu kayıp herkesin kan kusmasını sağlayacak kadar çoktu. Bu kötü niyetli olanları tatmin etmeye yetmişti.
Ortaya çıkan sonuç herkesi tatmin etmişti. Nicolas ölmeyecek olsa bile acı çekmiş ve serveti yağmalanmıştı. 'Bu çocukta iyi şeyler var...' diye mırıldanan bir kaç üst düzey öğrenci Nicolas kıskanç bakışlar atarken Jiang Mu hafifçe başını salladı ve baskısını kaldırdı.
Nicolas aynı anda saatlerdir nefessiz kalmış gibi derin bir nefes aldı, depolama yüzüğünden bir hap çıkartıp ağzına attı ve Aziz Enerjisini bedeninde döndürdü. Fiziksel gücü aşırıydı ve Beyaz Kral sayesinde kan canlılığı inanılmaz boyutlara ulaşmıştı. Yaraları hapında etkisiyle gözle görülür bir hızda kapanmaya başladı.
Başkaları için bu yaralanmalar bir kaç haftada iyileşmeyecek kadar kötüydü, Nicolas sadece bir kaç nefes içinde eski sağlığının %80'ni kurtarmayı başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...