Şok ve hayranlık herkesi ele geçirmişti, bunun bir rüya olduğunu düşünenler bile vardı fakat Nicolas daha bitirmemişti. Nicolas depolama yüzüğünden üç kağıt daha çıkartıp rastgele kişilere gönderdi.
"Okuyun ve kardeşlerinize açıklayın." dedi Nicolas. Üçü heyecandan titreyen ellerine başlarını indirip, ellerinin arasında ki kağıtlara baktı.
Kalabalık bir anda sessizleşti, yeni üç formül hangi hapa ait olabilirdi ? Bir an hepsi heyecanla doldu fakat hemen sonra üç kişinin titrediğini gördü.
"Usta..." diye bağırdı aynı birisi ve dizlerinin üstüne çöktü." Anlat." dedi Nicolas.
"Usta... Bu hap, bu hap yapılabilir mi? Gerçekten yapılabilir mi?" dedi inanamayarak. Bu yaşananlar çok fazlaydı, emin olmak istedi bu bir rüya olmamalıydı.
"Size gösterdiğime göre, yapma gücüm var olmalı." Nicolas büyük bir öz güvenle karşılık verdi. "Usta... Bu ast, hayatını sizin için seve seve vermeye istekli." dedi hızlıca ve hemen kağıdın içeriğini anlattı. "Bu formül, Siyah Nilüferimizin geleceğidir. Organizasyonumuzda ki her Aziz Kral, bu formül sayesinde Aziz İmparator olacak. Bu hap Aziz İmparator Atılım hapı üstelik Aziz İmparatorlar tarafından bile kullanılabilir." dedi adam.
Kalabalığın gözlerinde yaşlar belirdi. Siyah Nilüfer Organizasyonun geleceği gençlerdi fakat yetişmeleri çok zaman alıyordu ve çoğu ölüyordu her ölen kişi onların kardeşiydi. Mümkün olsa hiç birini kaybetmek istemezlerdi fakat buna engel olamadılar. Sadece daha güçlü olursalar hayatta kalırlardı ve şimdi Aziz Kral Aleminden Ruh Bölmesi Alemine kadar neredeyse herkesin gelişimi garanti altına alınmıştı.
Nicolas, bu güne kadar kurucularından sonra Organizasyona en fazla katkı yapan liderdi fakat daha iki tane formül vardı.
Herkes, kırk yaşlarında bir kadına ve otuz yaşlarında görünen adama bakışlarını dikti, ikisi inançsızlık dolu gözlerle ellerinde ki kağıda bakıyordu.
"Bu... bu bir, beden arıtma iksiri formülü... Bu formülü kullanan kişinin bedeninde ki safsızlıklar yok edilir ve düzenli olarak bir ay kullanılırsa, bu güne kadar haplardan ve zehirlerden gelen zararların hepsi ortadan kalkar." Bu bir yetiştiricinin gelişimini sınırlayan engellerin kalkmasıyla aynıydı. Bir suikastçı, bedenini geliştirirdi ama hayatları çok zordu.
Haplar sık sık kullandıkları desteklerdi fakat her hapın içinde bir miktar safsızlık vardı. Bu safsızlık biriktikçe zehire dönüşürdü ve kişinin gelişimini engellerdi. Suikastçılar zehirlerle ayrıca ilgilenen kişilerdi ve düşmanları bazen zehir kullanırdı. Neredeyse alanda ki herkes bir kaç defa zehre maruz kalmıştı, ayrıca gençken eğitimlerinde bazı zehirlere bağışıklık kazanmaları için vücutlarına az miktarda zehir verilmişti.
Bu onların potansiyelini biraz azaltmıştı ama bir Suikastçı için bu olmazsa olmazdı fakat şimdi bu kalıcı etkilerin hepsi yok olacaktı ve herkesin gelişimi çok daha hızlı hale gelecekti.
"Bende...bende...Yüce gökler...bu hap formülü mucizevi." dedi elinde kağıdı tutan kadın hala bu hapın gerçek olacağına inanamıyordu. "Bu hap... bu hapın adı Tam Yenilenme hapı. Hapı aldığı anda kişinin uzuvları tekrar çıkmaya başlar, dışsal yaralar anında iyileşir ve bir kaç saat içinde içsel yaralar eğer organ kaybı yoksa tamamen onarılır." kadın cümlesini bitirdiğinde herkes ibadet dolu gözlerini Nicolasa çevirdi. Nicolas ise gülümsedi ve neredeyse bir yığın kağıt çıkarttı.
Herkes şaşkınlıkla yere yığıldı. "Bir liderin görevi, astlarının refahını sağlamaktır. Ben bunu sağlayacak güce sahibim, benimleyken geleceğiniz konusunda endişelenmenize gerek yok. Elimde pek çok hap, iksir ve tutsü formülü var. Şuan sadece 4 yıldızlı hapları %100 saf halde %100 başarı oranıyla yapabilirim. Fakat önce hak etmeniz gerekiyor." dedi Nicolas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantastik'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...