Nicolas hemen kağıt yığınını aldı ve okumaya başladı. Di Fan ilk defa Nicolasın insani bir tepki verdiğine şahit oluyormuş gibi şaşkındı. Siyah Nilüfer Organizasyonunun gözünde Nicolas korkunç ve acımasız birisiydi, çok sert ve otoriterdi aynı zamanda güçlü ve sözüne güvenilirdi.
Nicolasın her zaman ki soğuk tonuna Di Fan çoktan alışmıştı ve adeta dünyayı kontrol ediyormuş gibi hareket etmesi ona çok normal geliyordu fakat bugün Nicolasın ilk defa insanı bir tarafını gördü.
Nicolas ise hiç birisini umursamadan kağıt yığınını okumaya başladı. "Aziz Yıldız Kıtasının etkin gücü Aziz Yıldız Tarikatı..."
Nicolas kelime bile atlamadan okumaya devam etti, Siyah Nilüfer Organizasyonunun istihbarat gücünü bir defa taktir etmek zorunda hissetti. Neredeyse Aziz Yıldız Kıtasında ki bütün güçleri tek tek listelemiş ayrıca isimlerine kadar dikkat edilmesi gereken herkesin adını yazmışlardı.
Nicolas okumaya devam ederken Aziz Yıldız Tarikatı dikkatini daha çok çekti ve "Bu Aziz Yıldız Tarikatı oldukça ilginç, görünürde bir buçuk yıldızlı bir güç ama sahip olduğu kaynak ve simyacı sayısına bakılırsa pek çok şey gizliyorlar." dedi Nicolas.
Di Fan hemen karşılık verdi, "Usta Rapor veriyorum... Aziz Yıldız Tarikatının bilinen 8 tane 4 yıldızlı simyacısı ve 3 tane 5 yıldızlı simyacısı mevcut. Dışarıya gösterdikleri güçleri acınası fakat Aziz Yıldız Tarikatının gölgelerde sakladığı oldukça güçlü uzmanlar ve simyacılar var. " Di Fan dersine çalıştığını hızlıca gösterdi. Nicolas başını salladı.
"Fena değil... Bu Tarikatın oldukça iyi saklandığını itiraf etmeliyim. Dokuz Kule özellikle dikkat çekici, sanırım bir Nüwe eseri olmalı... 3 Yıldızlı güçlerin Aziz Yıldız Kıtasını sadece bu dokuz kule için işgal etmesi gerekirdi." Nicolasın ilgisi gittikçe kabardı.
Aziz Yıldız Tarikatının pek çok gizli güce sahip olduğunu sadece istihbarata bakarak görebiliyordu. Dört yıldızlı ve üç 5 yıldızlı simyacının gücü şüphesiz Kör Kayalar Kıtası için bile fazlaydı.
Bu kadar simyacıyı desteklemek için büyük miktarda kaynak gerekiyordu ve Nicolas bu kaynaklara ilgi duydu fakat Aziz Yıldız Tarikatı her halükarda dikkatini çekse de Nicolas onlara ciddi düşmanlar olarak bakmadı.
Nicolas kağıtlara tekrar odaklandı ve okumaya devam etti, kısa süre sonra kaşları ilgiyle kalktı. "Muhafız Fei Klanı? Bu benim klanım mı?" Nicolas düz bir sesle sorguladığında Di Fan hemen karşılık verdi. Eğer bütün bilgi kağıda yazılacak olsa, bir kişinin boyunu aşacak kadar kağıt olmalıydı. Di Fan büyük bir kısmını ezberlemişti.
"Usta rapor veriyorum... Muhafız Fei Klanı Yüce Fei Klanının uzun zaman önce Aziz Yıldız Kıtasına yerleştirdiği uzantılarından birisinin devam eden soyu. Aziz Yıldız Kıtası parçalandığında o zaman ki Fei Klanı tamamen bu yıkımda yok edilmiş ve Fei Klanının bir üyesi, Aziz Yıldız Tarikatının üyeleriyle birlikte, hayatta kalmak için kaçmış.
Aziz Yıldız Kıtası tekrar kurulduğunda, Muhafız Fei Klanını kurarak Aziz Yıldız Kıtasında otorite sahibi olmuş. Bundan yedi yüz yıl önce, Muhafız Fei Klanının ana soyundan gelen iki klan lideri adayı arasında şiddetli bir çatışma yaşanmış ve kayıp eden kişi klandan ayrılarak, Fai Krallığı isimli bir yerde Fei Klanını kurmuş.
Bu Fei Klanı aynı zamanda bir yıl önce ortadan kaybolan Nicolas Fei isimli bir dahiye sahip. Oldukça yetenekli olan bu kişi, Aziz Yıldız Akademisine katılıp bir çok dahiyi kolaylıkla yenmiş. Simya da oldukça yetenekliymiş ve 16 yaşında 4 yıldızlı simyacı olmayı başarmış. Ayrıca nadir görülen bir Zehir Ustasıymış."
Di Fan hızlıca özet geçerken Nicolas ve Di Fan zaten bu kişinin kendisi olduğunu biliyordu. Nicolasın yüzünde maske olsa bile gözlerinde ki heyecan görülebilirdi.
"Bana Nicolas Fei'nin ailesinden bahset." dedi Nicolas aceleyle.
"Usta Rapor veriyorum... Nicolas Fei, Fei Klanının genç efendisi aynı zamanda bu güne kadar doğmuş en yetenekli dahisidir. 4 Yaşında kılıçta, 5 yaşında mızrakta ve 6 yaşında bütün soğuk metal silahlarda ustalık kazanmıştır. 7 Yaşından sonra bir çok olaya karışmış ve adı serseriye çıkmıştır. Pek çok kadını taciz ettiği, sürekli kumar oynadığı söylenir. 16 yaşına kadar herkesin Nicolas Fei ile ilgili düşünceleri onun işe yaramaz birisi olduğundan yanadır.
Annesinin ismi Akira ve Babasının ismi Hanry'dir. Marisa ve Leila isimli iki teyzesi bulunmaktadır. Alvaro isimli bir kişinin kılıç çırağı olmuş ve ona usta olarak saygı göstermiştir.
Lea isimli bir kadınla resmen bir düğünle evlenmemiş olsalar bile, bütün kıtanın gözünde ikisi evlidir.
Lea isimli kişi Ay Taşı Büyücü Birliğinde doğmuştur ve 16 yaşına kadar bir köle olarak yaşamış sonra Nicolas Fei tarafından kurtarılmış ve ikisi birbirine aşık olmuştur.
Usta aynı zamanda Lea isimli kişinin oldukça güzel olduğuna dair söylenti vardır ve bir portresi kardeşlerimiz tarafından görmeniz için bize gönderildi." dedikten sonra Di Fan hemen bir portre çıkartıp Nicolasa uzattı.
Nicolas portreyi aldığı anda elektrikle çarpılmış gibi titredi. "Bu..." dedi inanamayarak, hemen zihninde bir görüntü canlandı, ister istemez gülümsemesine engel olamadı. "Yani benim karım mı?" Nicolas heyecandan sesinin yüksekliğini bile ayarlayamadı.
Di Fan başını kaldırmaya cesaret edemedi fakat Nicolası bütün kalbiyle kıskandı, bu portreyi gördüğü anda Lea'nın güzelliği karşısında büyülenmişti. Şüphesiz çok güzeldi, herkesin aklına kazınacak ve asla çıkmayacak kadar güzeldi fakat Di Fan sadece güzelliğini taktir etti ve bunun dışında başka bir şey düşünemedi.
Nicolas ise kalbinin ısındığını hissetti, o portrenin arkasında yazan kelimeleri hala hatırlıyordu, nasıl unuta bilirdi ? Bu kelimelerin yazıldığı kişiyi çok kıskanmıştı fakat şimdi bu kişinin kendisi olduğunu öğreniyordu.
"HAHAHA... GÖKLER BENİ KUTSAMIŞ!!!" Nicolas ilk defa gökleri övdü fakat haksız sayılmazdı, Lea'nın güzelliği her ateisti imana getirirdi.
"Şimdi nasıllar!" Nicolas aceleyle Di Fan'a sordu. Sesinde ki beklenti ve heyecan gizlenmemişti.
"Usta rapor veriyorum... Hanım efendi'nin uzun zamandır bunalımda olduğu rapor edildi, söylenene göre yemek yemiyor, içmiyor ve uyumuyormuş, oldukça zayıfladığı ve sık sık hastalandığı söylendi." Di Fan artık Lea yı ismiyle anmaya cesaret edemedi. Şuana kadar anlatılan her şey üçüncü bir kişiye dairdi fakat şimdi her şey Nicolasın kendisine dahildi.
Nicolas kalbinin sıkıştığını hissetti ve gözlerinde ki heyecan anında kırgınlığa dönüştü ve mırıldandı "Benim yüzümden..." dedi elbette durumu fark etmişti. Nicolas neler olduğunu tahmin edebiliyordu, Lea ve ailesini terk etmek zorunda kalmıştı ve Lea'nın onu takip etmesini istemediği için habersizce gitmişti.
Lea'nın kalbinin kırıldığını ve terk edildiğini düşündüğünü sanıyordu fakat Lea gerçekte suçluluk duyuyordu.
"Aziz Yıldız Kıtasına 20 kişi gönder ve gölgelerden Ailemi ve Lea'yı korumalarını sağla. Ayrıca benden Lea ya bir not götürecekler. Hayatları pahasına onları koruyacaklar ve her gün bana rapor gönderecekler!!! Özellikle Aziz Yıldız Tarikatına dikkat etmelerini istiyorum... Bu Tarikat tekin değil! " Nicolas bir anda hiddetlendiğinde Di Fan titredi ve hemen başını eğdi.
Nicolasın öldürme niyetini rahatlıkla hissedebiliyordu, bu aynı zamanda ailesine ne kadar değer verdiğini gösteriyordu. "Emredersin Usta...Derhal ilgileneceğim." dedi Di Fan aceleyle, sesi bile titriyordu fakat Nicolas biraz bile umursamadı.
"Çekilebilirsin..." dediketen sonra Di Fan'nı gönderdi ve bir sandalye çıkartıp oturdu, elinde ki kağıt yığınını hızlıca okumaya başladı. Nicolasın, Fei Klanının ve daha bir çok şey hakkında detaylı bilgiler vardı. Neredeyse Nicolas adım adım ne yaptığını bile öğrenmişti.
Siyah Nilüfer Organizasyonunun Aziz Yıldız Kıtasında ki istihbarat ağı oldukça güçlü olmalı diye düşündü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...