Nicolas duyduklarından etkilenmişti fakat asıl şaşkın olan Nalan Ran dı. Nicolasın tahmin ettiği gibi bir kökene sahip olmadığını öğrendi. Bu her şeyi daha korkunç hale getiriyordu, zenginlik bir ailede büyüyen çocuklar zengin olurdu ve fakir ailede büyüyenler çoğunlukla fakir.
Zengin ailelerin çocuklarının gelecekte zengin olma ihtimali çok yüksekken kaç fakir aile çocuğu zenginleşmişti ? Nicolasın durumu tam olarak buydu. Eğer Nicolas 3 yıldızlı veya daha yüksek bir güce ait olsaydı, hala bir canavar dahi olurdu fakat o Xia Klanından daha zayıf bir klanda doğup, orada yetiştiyse o zaman nasıl bir varlık haline gelirdi?
Nalan Ran Nicolasın potansiyelini düşününce tüyleri ürperiyordu, kendisini oldukça yetenekli görmüştü ve bundan gurur duyuyordu. 24 yaşında Aziz İmparator Aleminin ortasına ulaşmıştı. Bu 3 yıldızlı güçlerde bile zor bulunan bir dahi olduğu anlamına geliyordu fakat koca bir Organizasyon onu bütün gücüyle desteklemişti ve kaynakları paylaşacağı hiç bir denk potansiyelde kişi olmadığı için Organizasyonun bütün kaynaklarını güçlenmek için kullanmıştı.
Fakat Nicolasın yeteneği çok daha korkunçtu, üstelik Aziz Yıldız Kıtasından gelmişti. Nalan Ran ister istemez, Aziz Yıldız Kıtasının bildiğinden çok daha gizemli olduğunu düşündü, bilmediği şey ise Nicolasın tahmin ettiğinden çok daha güçlü olduğuydu.
Nicolas durgun bir ifadeyle bir süre sessiz kaldı, düşündü ve şuanlık Aziz Yıldız Kıtasına gitmemeye karar verdi, hala zayıftı, güçlenmesi için zamana ve çok miktarda kaynağa ihtiyacı vardı. Hafızasını kaybetmişti, bilmediği bir sebepten dolayı klanına muazzam bir bağlılık hissediyor olsa da şuan iç güdüleri ona klanı koruyacak güçte olmadığını ve klana giderse bir felaket çekeceğini söylüyordu.
"Nalan Ran..." dedi Nicolas sessizliği bir anda bozdu. Nalan Ran kendi düşüncelerine dalmışken Nicolasın sesiyle irkildi.
"Emredin Usta." dedi.
"İki hafta sonra Organizasyonun merkezine geleceğim, nitelikli olan herkesin orada bulunmasını istiyorum. Kaynak dağıtımında düzenlemeler yapacağım, ayrıca herkesle tanışmak istiyorum. Beni kişisel olarak takip edip, emirlerimi yerine getirecek üç kişiyi seçmeme ayrıca yardım etmelisin." dedi Nicolas.
Nalan Ran hızlıca başını salladı, "Emredersiniz Usta." dedi. Bu beklentileri dahilinde olan bir talepti, liderliği aldığında kendisi de benzer bir süreç izlemişti fakat Nicolasın kaynak dağılımın dan tam olarak neyi kast ettiğini bilmiyordu.
Nicolas bakışlarını arkada ki altı kişiye çevirdi ve hemen ardından başka bir siyahlı adam, eski konumunu aldı. Bu kişi, Jing Lao'yu uzaklaştıran adamdı.
"Di Fan" dedi sakin bir şekilde. Ortada ki bir adam hemen öne çıkıp eğildi,"Usta" dedi saygıyla.
"İki hafta beni takip etmeni istiyorum. " dedi sakin bir şekilde.
"Emredersiniz Usta." demesiyle birlikte Nalan Ran'nın da dahil kıskanç bakışları ona kitlendi. Nicolasın gizemli birisi olduğu aşikardı, bu insan sarrafı suikastçılar bile onun ne kadar fazla sırra sahip olduğunu tahmin edemedi.
Nicolaslın yanında 2 hafta kalmak, onun hakkında pek çok şey öğrenmek anlamına gelmekle kalmıyor, aynı zamanda Nicolasa kendisini sevdirmek için 2 hafta zamanı olduğunu gösteriyordu. Bu şans iyi değerlendirilirse gelişim hızı çok daha yüksek olabilirdi.
Di Fan Nicolasın onu neden seçtiğini bilmese de seçmesinden çok memnundu.
"Nalan Ran, bugünden itibaren Organizasyon halka liderin değiştiğini açıklayacak ve ismimi..." Nicolas duraksadı, kendi ismini kullanmanın doğru olmadığına karar verdi ve genellikle Suikastçılar unvanlara sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...