Nicolas yavaşça ayağa kalktı, enerjisini kullanarak cübbesini temizledikten sonra biraz gerildi. "Di Fan." dedi sakin bir sesle, eskisine kıyasla sesi çok daha fazla duygu barındırıyordu.
Di Fan bir anda Nicolasın yanında belirdi ve diz çöktü, "Usta..." dedi ürkek bir sesle. Kendi gözleriyle Nicolasın sekiz niyeti nasıl birleştirdiğini görmüştü ve gizemli bir niyet oluşturarak onunla bir olma seviyesine çıkmıştı.
Di Fan'nın gözünde Nicolas bir İblis gibiydi." Kaç gündür meditasyondayım?" diye sordu. Di Fan duraksamadan cevap verdi," Yaklaşık 4 saatir." dedi. Nicolasın kaşları ilgiyle havalandı," Beklediğimden daha kısa sürmüş... İstediklerimi getirdin mi?" dedi Nicolas ve konuyu kapattı.
Di Fan hemen depolama yüzüğünden bir harita çıkartıp Nicolasa saygıyla uzattı.
Nicolas haritayı alıp hızlıca açtı fakat haritanın boyutu hayal ettiğinden daha büyüktü, Nicolas enerjisini kullanarak haritayı boşlukta asılı bıraktı ve incelemeye başladı. Sadece Lao Krallığının 300 den fazla şehri vardı, bununla birlikte bir çok klan bölgesi, tarikat ve akademi bölgesi vardı. Ayrıca bazı özerk villa ve kamp alanları bulunuyordu.
Bütün Lao Krallığı canlı bir organizma gibiydi, her yerinde bir aktivite vardı. "İlgi çekici yerler var mı?" dedi Nicolas haritaya bakarken düz bir tonda sordu.
"Usta, rapor veriyorum... Lao Krallığı Ordusu, bir hafta önce 10.000 kişilik elit bir orduyu Arşın Dağlarının etrafını kuşatmak için görevlendirmiş. Kaynağımıza göre, Arşın Dağının içinde bir Ölümsüz Mağarası keşfetmiş." dedi Di Fan. Nicolasın gözleri bir an parladı, Ölümsüz Mağarası.
Yetiştirici dünyasında bir çok yetiştirici çeşidi vardı. Serseri yetiştiriciler, Taoistler, Budistler, İblisler,Tanrılar ve Ölümsüz Yetiştiriciler.
Bu bir yetiştirici yolu türüydü ve en gizemli yollardan birisiydi, Ölümsüz Yetiştiricilerin Arıtma ve Tılsım sanatlarında uzman olduğu herkes tarafından biliniyordu.
Aziz Silahları olarak bilinen soğuk metal kılıçların hepsi demirciler tarafından yapılan eserlerdi, bu eserler özünde Ölümsüzlerin Silah Arıtma yöntemlerinin taklitleriydi. Bir Ölümsüz yetiştiricinin arıtma tekniğinin değeri öylesine büyüktü ki, bunun için kıtalar bile yok edilirdi fakat Lao Krallığı böyle bir arıtma tekniğini elde ederse, ancak onu başka bir güce hediye etmek zorundaydı çünkü bu arıtma tekniği onlara yıkım getirirdi. Bu teknik karşılığında alacakları hazineler çok daha cazipti.
Lao Krallığının genel hedefinin tılsımlar oluşturma teknikleri olduğunu anlamak zor değildi, Ölümsüz Tılsımları yaygındı ve bir çok türü biliniyordu. Ölümsüz Mağaralarında bulunacak Ölümsüz Tılsım Teknikleri, bilinen bir yöntem olsa bile hala değerli ve son derece kıymetliydi. Lao Krallığının gücünü artırmak için bu tılsımlar kullanıla bilirdi.
Nicolas sadece ufak bilgi kırıntılarından bu bilgileri birleştirdi, ayrıca Ölümsüz Tılsımlarına ilgi duyuyordu. Ölümsüz Tılsımlarının pek çok kullanımı vardı, kötü ruhları kovma, göksel felaketleri engelleme, lanetleri kaldırma veya gizlenme bunlar arasında yaygın ama efsanevi olan türlerdi.
Bazı Ölümsüz Tılsımlar Göksel Felaketlerin İlahi Yıldırımlarını bile engelleme gücüne sahipti, bu sebeple çok özel aynı zamanda çok değerliydi. Güçlü bir uzman eğer göklere yemin ettiyse ve bu yemini bozacaksa, bu tılsımlardan birisine sahip olması onun için hayat kurtaran bir hazine ile eşitti.
Elbette Nicolas Göksel Felaket Yıldırımlarını engelleyen tılsımları kendisi için istemedi, bu dünyada gökler adına yemin edip, rahatlıkla bozacak birisi varsa o kişi Nicolastı, ilahi yıldırımların üstünde etkisi olmadığı gibi, onlardan büyük faydalar elde ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...