144.Bölüm: Ölümsüz Simya Arıtma Yöntemi (1)

5.7K 518 24
                                    

Nicolas ağır ağır koridorda yürüdü. Adımlarının sesi koridorda yankılanıyordu, güçlü, baskın hatta son derece heybetliydi. Bunun yanında o sadece yürüyordu, geçmiş hayatına döndüğünden beri yaşadığı değişim akıl almazdı.

Tembel, işe yaramaz ve hiç bir işe yaramayan birisinden güçlü bir uzmana dönüşmüştü. Yetiştirici dünyasında en hakir görülen zayıf ve ürkek kişilerden birisi olmaktan çıkıp, baskın ve saygın bir uzman olmuştu.

Nicolas daha önce toplantı düzenlediği odaya girdikten sonra, etrafına bakındı ve ruhsal algısını yaydı. Kimsenin izlemediğinden emin olduktan sonra, depolama yüzüğünden bir gümüş renkli bir disk çıkarttı.

Diskin kalınlığı bir santimden biraz fazlaydı ve üstünde dört tane tırnak boyunda delik vardı. Ortasında ki pentagram ve içine çizilmiş karmaşık sembollerin yanında, gümüş yüzeyine kazınmış pek çok düzgün çizgilere sahip rün bulunuyordu.

Nicolas depolama yüzüğünden dört tane yüksek seviyeli ruh taşı çıkarttı ve oturdu.

Diski önüne özenle koyduktan sonra, formasyonu etkin hale getirmek için bir defa daha zihninde ki bilgileri kontrol etti.

"Formasyon disklerini kullanmak çok basit fakat yapmak göklere meydan okumak kadar zor." dedi çaresizce. Formasyon diskleri sayısız türde üretilebilen yetiştiricilerin makineleri gibiydi. Saldırı, Savunma, Gizlenme, Ruh Enerjisi toplama veya illüzyon yaratma gibi yaygın kullanımlarının yanında, bazı dizilerin eklenmesiyle bir makine gibi üretim yapan formasyonlar bile vardı.

Nicolas formasyonlara derinden hayranlık duyuyordu fakat formasyon ustası olmak öylesine zordu ki sayısız ölümsüz arasından ancak bir kaç bin kişi formasyon yaratma kabiliyetine sahipti. Formasyon yaratmak için yetenek sadece başlangıç adımı sayılırdı, bunun dışında güçlü bedensel kontrol, zihin kontrolü, ruh üzerinde muazzam hakimiyetin yanında enerjinin hassas kullanımı ve yönlendirilmesi vardı. Bu sadece formasyon diskleri yaratmak için gerekenlerdi, bunun dışında formasyon yaratmak için kullanılan nadir ve özel sayısız malzeme vardı.

Nicolasın kullanmak istediği formasyon diskinin adı, Gizli Kabuk Formasyonuydu, bu son derece güçlü bir kaplumbağanın kan özünden ve her birisi birer servet eden şifalı bitkiler ve hazinelerin arıtılmasıyla hazırlanan sıvıdan çizilen rünler, semboller ve pentagramlarla yapmıştı. Bunun yanında, formasyon diskine hassas işlem yapacak ve bütünlüğüne zarar vermeyecek son derece özel bir malzeme olan Göksel 6 Kuyruklu tilkinin tırnağı kullanılıyordu.

Nicolas bir formasyon için ne yapılması gerektiğini bilmek bir yana, zihninde ki bilgilerden edindiği malzeme isimlerinin çoğunu daha önce duymamıştı bile. En basit ve en yaygın yöntem olan ruhu kullanarak formasyon oluşturmayı biliyordu ki bu son derece tehlikeliydi.

Kişi ruhunu katı bir hale sokup, çevresine sarardı fakat bu ruh hala kişiye aitti, kaldıramayacağı bir saldırı alırsa ruh büyük zarar görürdü. Bunun yanında formasyon diskinin tek sorunu inanılmaz miktarda ruh taşı yiyor olmasıydı.

Yüksek seviyeli ruh taşları Ölümsüz Formasyonlarını çalıştıra bilirdi fakat açığa çıkan etki, olması gerekenin 100.000 binde 1 i bile ancak olurdu. 

Fakat Nicolas bunu sorun etmedi, bu formasyonu aktif tutabildiği sürece zaten Kör Kayalar Kıtasın da özellikle onu hedef alıp, formasyonu aşabilecek güçte birisi olduğuna inanmadı. Gizli Kabuk Formasyonu bir Gümüş Dereceli Formasyondu, bunun anlamı Bir Deva bile formasyonun yanında olsa fark etmezdi. Elbette bu etkiyi açığa çıkartmak için son derece nadir ve değerli olan Aşırı Ruh Kristali kullanmak gerekiyordu ki, bu Nicolasın sahip olmadığı bir nesneydi.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin