156.Bölüm: Dian Parus'un Değişimi (1)

5.5K 494 64
                                    


Dian Parus tereddüt bile etmeden hapı ağzına attı, çıplak olmasına bile aldırmadı, hızlıca meditasyona girerken tek düşündüğü daha güçlü hale gelmekti. Nicolasın gözlerinde herhangi bir duygu yoktu, yakışıklı yüzünde en ufak bir dalgalanma bile olmadı. Sanki bunu bekliyor gibiydi fakat bakışlarında belli belirsiz bir küçümseme vardı.

İnsan doğasından tiksiniyordu, ilkeler, gurur, onur veya sadakat insan doğasında faydalar karşılığında satılan şeylerdi. Dian Parus, 3 yıldızlı hapı görene kadar onurlu ve yüksek statülü bir klanın kızıydı fakat şimdi 3 yıldızlı hapı aldığı anda, çıplak bedenini sergileyerek meditasyona girmişti. 

Bu zaten Aristokrat kurallarının saçmalığını ve en mutlak olan şeyin güç olduğunu gösteriyordu. 3 yıldızlı bir hap değerliydi, pek çok kişi böyle bir hapı elde etmek için çıldırırdı. Ekime faydalı olup olmaması bile önemli değildi, eğer satılacak olursa büyük bir servet kazanmak mümkündü. 

Nicolas için önemsiz olan bu hap, Dian Parus için her şeyini onlarca defa kaybetmeyi tazmin etmeye yeterdi. Parus Klanı bile gözünde 3 yıldızlı bir hap kadar değerli değildi. Elbette bu Parus Klanının 3 yıldızlı bir hapa sahip olmadığı anlamına gelmiyordu hatta pek çoğuna sahipti fakat bu haplar klana aitti ve Dian Parus bir kaç yılda bir ancak bir tanesini alabilirdi, o da klana büyük bir katkı sağlarsa mümkündü açıkça bu haplar çok değerliydi. 

Nicolas ise bir süre Dian Parusa'a baktıktan sonra ilgisizce döndü ve kıyafetlerini giydikten sonra bir kenara sessizce oturup meditasyon yapmaya başladı. Zaman yavaş yavaş geçerken, neredeyse 6 saat sonra Dian Parus'un vücudu hafif titredi, aynı anda Nicolas gözlerini açtı ve Dian Parusa baktı.

Aziz Dünya Alemi Başlangıcında ki gücü, hızlı bir ilerleme ile Orta Aşamaya ulaşırken, niyet enerjisi daha güçlü ve saf hale geldi. Dian Parus on dakika sonra gözlerini açtığında, bakışları daha parlak, teni daha canlı hale gelmişti.

Niteliksel bir değişim olmasa bile gücünün bu kadar hızlı artması karşsıında dehşete kapılmıştı. "Bu hap mucizevi...Sadece basitleştirilmiş versiyon mu?" dedi. Nicolasın kelimelerini hatırlayınca inanamadı...Sadece basitleştirilmiş versiyonu sayesinde niyet anlayışı gelişmiş hatta bir atılım elde etmekle kalmamış  mevcut ekimini stabil hale getirmişti. 

O sırada düşüncelerle doluydu ve Nicolasın ona baktığını ancak fark ettiğinde gözleri adeta bir hazine sandığına bakar gibi parladı. "Eğer...Gerçekten memnun olursa..." diye düşündüğü anda tereddüt bile etmeden Nicolasın üstüne atladı. "Seni istiyorum..." dedi ve dudaklarını Nicolasın dudaklarına bastırırken Nicolas sadece uyum sağladı.

Nicolasın elleri Dian Parus'un sırtından kalçalarına inerken, pürüzsüz ve yumuşak tenini okşadı, dolgun kalçalarını kavrayıp Dian Parus'un bedenini kendisine çekti. "Ahh..." Dian Parus hafif inledi ve daha da arzulu bir şekilde Nicolasın dudaklarını öperken dilini kullandı. 

Nicolasın yüzünde hafif bir gülümseme belirdi,"Yeterli fayda varsa...Bir asil bile bir fahişeye dönüşe biliyor." diye düşündü kendi kendisine ve Dian Parus'un arzulu dudaklarına karşılık verdi. 

Sadece iki saat sonra, Dian Parus bir defa daha bitkin bir şekilde yığılmıştı, uzun süre inlemeler ve darbe sesleriyle dolan oda şimdi keskin bir kokuyla doluydu.

Dian Parus hızla nefes alıp verirken, dolgun göğünsleri hızla kalkıyor, pembe uçlarında ki şişme daha da göze batıyordu. Bacaklarının arasında ki şişkinlik, kalça ve bacaklarında ki kızarıklıklar anında seçile bilirdi fakat yüzünde ki tatmin olmuş ifade asıl görülmeye değer olan şeydi.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin