Di Fan son derece çaresiz biraz mahcup hissediyordu. Siyah Nilüfer Organizasyonunun pek çok geliri vardı, müzayedeler, hazine evleri, bilgi evleri, madencilik ve mücevherler. Bunun yanında bir çok farklı mağaza zinciri vardı, bazıları sadece yetiştiricilere hitap ediyordu fakat özünde Siyah Nilüfer Organizasyonu bir Suikast cemaatiydi fakat insan hayatı sanılanın aksine o kadar değerli değildi.
Organizasyonun gelirinin sadece %25'i suikast gelirlerinden geliyordu, geriye kalan %75 ticari işlerden geliyordu fakat Organizasyonun gücü ve korkulur olmasının sebebi askeri kanattı ki bu da suikastçılardı. Sadık ve güvenilir insanlar her zaman her türlü güçte en önemli faktörlerdi.
Her durumda, Siyah Nilüfer Organizasyonu bir yılda ancak 20.000 veya 30.000 yüksek seviyeli ruh taşı kar elde ediyordu. Kazancı bunun neredeyse 10 katıydı fakat Organizasyonun harcamaları çok fazlaydı, hali hazırda 5.000 e yakın çırak yetişiyordu ki bu kişilerin hepsine harcanan kaynaklar vardı ve yıllarda yetiştirilmeye devam edeceklerdi.
Nicolasın bulduğu kaynak ise başlı başına büyük bir katkıydı, bu onlarca yıllık karı tek seferde Siyah Nilüfere vermek gibiydi, rahatlıkla Arşın Dağlarından elde edilen gelir, Organizasyonun yıllık kazancını 2 hatta 3 katına çıkarta bilirdi, böylece organizasyonun üyeleri çok daha iyi kaynaklar elde edebilirdi, gücü daha hızlı artardı ve çıraklar çok daha kaliteli kaynaklarla gelişirdi.
Siyah Nilüfer Organizasyonu kar amacı gütmüyordu, eğer daha fazla kar elde ederse o zaman daha fazla kaynak için hepsini harcamaya istekliydi. Nicolas için ise, Organizasyonun kendisine istediği kaynaklar, bakmaya değer değildi, onun ihtiyacı çok daha özel, daha fazla enerjiye sahip nitelikli kaynaklardı.
Siyah Nilüfer Organizasyonunun bu kaynakları satın almasını zaten beklemiyordu, isteği bu kaynakların yerini öğrenmekti ve Nicolas kendi gücüyle zaten hepsini alabilirdi. Önemli olan şey bilgiydi, Siyah Nilüfer Organizasyonuna bir kaç gündür sahipti ve şimdi bir Ölümsüz Mağarası arıyordu. Eğer yalnız bir kurt olsa, böyle önemli bir bilgiye ulaşması neredeyse imkansızdı?
Arşın Dağını Siyah Nilüfer Organizasyonuna onun için en büyük faydaydı, Organizasyon ne kadar güçlüyse, o kadar fazla bilgi elde edebilir, o kadar fazla kişiye temas edebilirdi.
"Bunları sana anlattım çünkü, bir emir verdiğimde bunun en ufak detayını bile gözden geçirdiğimi bilmeni istedim. Senden bir şey istiyorsam, bu hesaplanmış bir şeydir ve bir risk görüyorsan bunu zaten görmüşümdür bu sebeple emirlerime harfiyen uyman dışında başka bir şey yapmana gerek yok. Sen benim elim, bacaklarım ve sesimsin ve ellerim, ayaklarım ve sesim sadece ben ne istersem onu yapar.
Nalan Ran'a haber ver, en kısa sürede Kırık Lotus Ticaret Grubunun bazı yetkilileri ile buraya gelsin, ayrıca hızlıca Lao Krallığı ile temasa geçin ve bedeli ne olursa olsun Arşın Dağını alın.
2 Hafta sonra ki toplantı başlamadan önce, burası Siyah Nilüferin bir mülkü olmalı." dedi Nicolas.
"EMREDERSİN USTA."
Di Fan hızlıca ayrıldı ve Nicolas araştırmaya devam etti, saatler akıp geçerken Nicolas fark edilmeden iki günden biraz uzun sürede bütün dağı aramıştı, eteklerine bakmamış olsa bile hala bunun için zaman vardı, ayrıca ordunun bulunduğu yerler zaten en çok aranan yerlerdi ve orada bir giriş olma ihtimali son derece düşüktü.
Nicolas dağın kalanında başka bir ruh taşı kaynağı buldu fakat miktar ve boyut bakımından diğer ikisine göre daha azdı, yine de hiç olmamasından iyiydi. Nicolasın taminlerine göre, Arşın Dağlarının sadece keşfettiği kısmında, 1.6 Milyonluk Yüksek Seviyeli Ruh Taşı değerinde maden vardı ve hala derinliğini tam ölçemediği madenler mevcuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...