177.Bölüm: Yıkım Yolunda ki Güzel (4.)

4.6K 518 55
                                    

Nicolas yavaşça gözlerini açtı ve yataktan kalktı, yanında ki üç güzel kıza aldırmadan sessizce yürüdü ve enerjisini kullanarak bedenini temizledi. Kıyafetlerini giymeden önce yatağın yanında ki masaya üç şişe dolusu hap bıraktı.

Kıyafetlerini giyip yavaşça odadan çıktı. Di Fan kapıda Nicolası her zaman ki gibi bekliyordu, Nicolası gördüğünde eğilip selam verdi. "Günaydın Genç Efendi." sesi saygıyla doluydu. Yaklaşık on gün önce Nicolas büyük bir zafer kazanmakla kalmamış oldukça güçlü yaratıklar ele geçirmişti.

Di Fan, Nicolasın Kanlı Kılıç Şahini ve Kızıl Şeytan'nın yeteneklerini tamamen öğrenirken yaptığı antrenmanı izleyince şok olmuştu. İki yaratığın gücü çok fazlaydı, ikisi de dehşet verici görünümlere sahipti. Bununla birlikte Di Fan yanında taşıdığı Beyaz Kaplanı düşündü, Nicolas beyaz kaplanı Di Fan'a emanet etmişti. Di Fan geceleri Beyaz Kaplanı besliyordu fakat büyüme hızı çok yavaştı. 

"Turnuva yakında başlayacak Genç Efendi. Ayrılmanın zamanı geldi." dedi Di Fan. Nicolas başını salladı ve ikisi bir anda yok oldu. Kılıç Dağı Villası Kulan İmparatorluğu topraklarında yer alıyordu. Nicolas ve Di Fan için bu yolculuk en fazla 1 saat sürecek kısa bir yolculuktu. 

Kılıç Dağı Villasının kadın müritlerinin güzelliği herkes tarafından biliniyordu, böylesine güzel perilerle bir hafta aynı yatakta zaman geçirmek herkesin hayaliydi fakat Nicolasın fazla beklentisi yoktu. Kendi güçlendirdiği kadınlar bile onu tatmin etmekten uzakken Kılıç Dağı Villasının müritleri kesinlikle hayal kırıklığı yaratacaktı.

Şuan umursadığı tek şey Kılıç Dağı Antik Bölgesine girmekti, özel olarak gizemli yaşlı adam ona Kılıç Dağı Zirvesinde kılıç Daosuna dair aydınlanma elde etme şansının yüksek olduğunu söylemişti.

Ne yazık ki Kör Kayalar Kıtasın da dişe dokunur rakip yoktu, son savaştan sonra on gün çok sessiz ve huzurlu geçmişti. Kılıç Dağı Antik Bölgesinden beklentileri yüksekti içeride çok güçlü büyülü yaratıklar, garip canlılar ve pek çok tehlike olduğu söyleniyordu. Yeterince derine inilirse Ruh Bölme Alemi uzmanları bile ölebilirdi.

Bu Nicoalsın daha güçlene bilmesi için çok iyi bir fırsattı, bunu kaçıramazdı. 

"Robert ortaya çıktı mı?" Nicolas bir anlık sessizlikten sonra sert bir tonda sordu. Di Fan'nın bütün bedeni titredi, iki gün önce Siyah Nilüfer Organizasyonu Nicolasa yüksek öncelikli bir bilgi getirdi. Nicolasın karısı Lea ve Robert bulunamıyordu. Nicolas yine de sakin kaldı, ölseler Siyah Nilüfer Organizasyonu Robert'in yeşim taşından bunu anlardı. Robert ölmemişti haliyle Lea ile birlikte ayrılmış olmaları gerekiyordu fakat kimse neden hiç bir şey bilmiyordu ?

Nicolas tahmin yürüttü fakat tamamen başarısız olmuştu, yeterli bilgi yoktu. "Genç Efendi, aramalar devam ediyor... En kısa sürede..." Nicolas öldürme niyetiyle Di Fan'a baktı. Di Fan'nın tüyleri diken diken olmuş sırtından soğuk terler akmaya başlamıştı. Sesini kesip başını eğerken göz teması kurmaya cesaret edemedi.

"Bugün içinde karımın ve Robert'in nerede olduğunu bulamazlarsa başlarını almak için ben gideceğim!" Nicolas öldürme niyeti dolu cümlesini tamamladığında Di Fan hemen diz çöktü. "Emredersiniz Usta." Bu artık bir oyun değildi.

Nicolas çok nadir öfkelenirdi fakat Di Fan Nicolasın öfkesinin sonuçlarını biliyordu. Turnuva tam yedi gün sürecekti eğer Nicolas bu gün bitene kadar  cevap alamazsa turnuvayı bile görmezden gelip Aziz Yıldız Kıtasına gidecekti.

Di Fan sebebini bilmiyordu fakat Nicolas hatırlamadığı karısına gizemli yaşlı adamla görüştükten sonra çok daha fazla önem vermeye başladı. 

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin