183.Bölüm: Antik Kılıç Dağı Bölgesi (3.)

4.9K 460 21
                                    

Kılıç Dağı Villası, Antik Kılıç Dağı Bölgesini açmak için çalışmalara hızlıca başladı. Bu dünyadan ayrı olan farklı bir boyuttu ve girişi açmak için gereken hazırlıklar hemen tamamlanamazdı. Bu sebeple biraz beklemek gerekiyordu bu süreçte Nicolas ve Lea, Kılıç Dağı Villasının efendisi tarafından yemeğe davet edildi.

Gösterişli bir odada ki yemekte Kılıç Dağı Villasının üst düzey uzmanlarının tamamı bulunuyordu. Şeref konuğu olarak Nicolas ve Lea çoktan masada ki konumlarını almışken herkes onlara büyük bir saygıyla yaklaşıyordu.

Gerek cübbelerin de ki Fei sembolü, gerek güçleri olsun saygı duyulmayı hak ettiklerini gösteriyordu.

"Genç Efendi, sizi ağırlamaktan onur duyuyoruz." bu sırada elli yaşlarında ki bir kadın konuştu. İsmi Lanana idi ve Kılıç Dağı Villasının Atası ayrıca çok iyi tanınan bir uzmandı. Nicolas başını salladı," Bana Antik Kılıç Dağı Bölgesinin tarihçesinden bahseder misiniz ?" diye sordu Nicolas.

Ona saygıyla yaklaşan herkese sıcak bir karşılık verirdi.

"Elbette Genç Efendi..." dedi ve gülümsedi. Şuan Nicolasın aşırı kibirli olmadığını görünce çok memnun olmuştu.

"Antik Kılıç Dağı Bölgesi 1.2 Milyon yıl önce ki Göksel Kılıç Tarikatının yaşadığı boyuttur. Kaynaklara göre Şeytanların istilası sonucunda yaşanan muazzam savaştan sonra Göksel Kılıç Tarikatı parçalanmış ve gizli boyutu kozmik enerji tarafından dağıtılmıştır. Şuan ki boyutu hala çok büyük olsa bile o zaman kine kıyasla oldukça küçük. 

Ölümsüzler ve Şeytanların savaşında, Yüce Göksel Ölümsüz Anrew Linmar'ın Kılıç Daosu, Antik Kılıç Dağında tezahür etmiştir. Göksel Ölümsüz'ün savaşta kan özünü kaybetmesi ve Kan Özünün Antik Kılıç Dağına düşmesiyle, Antik Kılıç Dağı bir ölümsüz eser haline geldi.

Şeytanlar bu savaşta galip geldi ama yüce klanınız Fei Klanı tarafından Kör Kayalar tarafından süpürüldü. 

Fakat Antik Kılıç Dağı Bölgesinde yoğunlaşan Şeytani Enerjiden dolayı, bu bölgede yaşayan Büyülü Yaratıklar korkunç bir evrim geçirdi ve Şeytani Yaratıklara dönüştü." Kılıç Dağı Villası Efendisi Lanana açıklamayı bitirdiğinde iç çekti, biraz hüzünlü görünüyordu. 

"Göksel Kılıç Tarikatı aynı zamanda bizim atalarımızdır." 

diye cümlesini tamamlarken geçmişin ihtişamını hayal etti. Nicolas başını salladı, bu detaylı bilgiyi Di Fan bile ona verememişti. "Neden şeytanlar özel olarak Göksel Kılıç Tarikatına saldırdı ?" Nicolas elbette bunu merak etti.

Bir özel boyuta girmek kolay değildi ağır maliyetleri vardı aksi taktirde neden özel bir boyut oluşturulmakla uğraşılacaktı ki?

Lanana sessizleşti, diğer üst düzey uzmanların hepsi gözlerini genişledi Nicolasın sorusu çok ani gelmişti, elbette bunun altında yatan bir sır vardı ve açıklamak istemiyordlardı ama Nicolas Fei Klanının üyesiydi. Sadece çok güçlü bir uzman olsa sorun değildi fakat Fei Klanının bir üyesi olarak mutlaka bazı şeyler bileceğini düşündüler.

Aslında Nicolas sadece bu detaya takılmıştı, hiç bir fikri yoktu.

"Genç Efendi, Şeytanlar'ın bildiğiniz gibi fiziksel güçleri korkunçtur fakat büyüme potansiyelleri son derece kısıtlıdır. Antik kayıtlara göre Göksel Kılıç Tarikatı çok eski zamanlarda yüce bir uzmanın taktirini kazanmıştır ve bu uzman Vajra Yıldız Tohumu denilen Kaotik Zamanlardan kalma oldukça özel bir çiçek tohumunu Göksel Kılıç Dağımıza hediye etti..."

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin