Nicolasın etrafında bir anda enerji dalgalanmaya başladı, büyük miktarda enerji Nicolasın bedenine hücum etti. Dokuz Kalpa Yıldırım İblis Bedeni Ekim Tekniği basit değildi, en değerli Ölümsüz Ekim Tekniklerinden birisi olduğuna en ufak şüphe yoktu. Nicolas bu güne kadar bu ekim tekniğinin hakkını vermekten çok uzaktı fakat şimdi ekim tekniği gerçek gücünü gösteriyordu.
Odada ki enerji Nicolasın bedenine hücum ederken, Nicolas direktifleri takip ederken enerjiyi cansız meridyenlerine yönlendirip hızlıca bedenini beslemeye başladı. Ölümsüz Ekimin ilk yolu, temel kurmaktı. Bir Temel Ölümsüzlerin en önemli adımıydı çünkü bundan sonra yapacakları her atılım bu temel üstüne inşa edilecekti.
Temel Kurmak için gereken ilk şey, meridyen açmaktı. Normal bir yetiştiricinin bedeninde 99 meridyen görünürde açıktı. 100 Meridyen Göklerin ve Cennetin mükemmelliğini simgeliyordu bu sebeple yetiştiriciler 100 meridyen açamazdı.
Eğer açarsalar Göklere isyan eder ve göklerin nefretini kazanırlardı çünkü sadece Gökler Mükemmel olabilirdi fakat Göklerin Üstünde bile Yüce Evren vardı. Yüce Evreni simgeleyen 123 Meridyen vardı ve Gökleri aşan kişiler bile en fazla 122 Meridyen açabilirdi. 123 Meridyen açan kişi Yüce Evrenin, Üstün Hakim Dao'nun gazabını çekerdi ve bu yetiştiricinin var olması Yüce Evrene hakaretti fakat Nicolas şuan bunların hiç birisini düşünmedi.
Nicolasın açılan meridyenleri ancak fiziksel açılımdı ve bahsedilen yücelik açımı zihinsel ve ruhsal bir açılımdı. Nicolas enerjiyi hızlıca yönlendirdi ve meridyenlerinden incelerek bedenine akan enerji Nicolasın tekrar sağlıklı bir görünüm kazanmasını sağladı.
Aynı sönmüş bir balonun şişmesi gibi bir anda deri ve kemikten oluşan bedeni şişti, kasları şekillendi ve tekrar canlı cildini geri kazandı, yüzü bile hafif kızarmıştı fakat bu sadece ilk adımdı. Geçiciydi zira Nicolas şuan enerji akışını kesse bir defa daha sönerdi. Enerjiyi tutmak ve sürekli devir ettirmek için enerji merkezi gerekiyordu.
İlk atış, Nicolas hemen midesinin altında ki meridyene saldırdı ve aynı anda büyük bir gürültüyle Meridyenin engeli parçalandı. Nicolas bilinçsizce bir ağız dolusu nefes aldı ve muazzam miktarda enerji aynı anda enerji merkezini oluşturmak için eski enerji merkezinin olduğu noktaya aktı.
Nicolas hemen enerji merkezini şekillendirmeye başladı, bu sefer dağa sağlam, daha büyük ve çok daha dikkatliydi. Önceden enerji merkezi kendiliğinden oluşmuştu ve Nicolas onu sürekli daha iyi hale getirmişti fakat şimdi Nicolas istediği gibi yapabilirdi.
Başlangıç olarak Enerji Merkezini ruhani olarak devasa bir boyutta şekillendirdi, bu ekim odasında ki enerji miktarı korkunçtu ve Nicolasın bunu yapmasına izin verecek kadar çok enerji vardı.
Kötü tarafı ise, enerji merkezinin devasa oluşundan dolayı ihtiyaç duyduğu enerji miktarının da devasa olacak olmasıydı fakat Nicolas önemsemedi, bir yerlerde kaynak olduğu sürece her zaman ona ulaşabileceğine inandı. Nicolasın kurduğu devasa ince zar enerji merkezinin dış hattını oluşturdu ve Nicolas hemen bu zarı büyük miktarda enerjiyle beslemeye başladı.
Aynı anda hemen sağ ve sol bacağında ki meridyene saldırdı ve iki büyük patlama ile iki meridyenin engeli bir anda parçalandı.
Nicolasın bedenine akan enerji miktarı üç kat arttı ve enerji merkezinin ince dış katmanı hızla kalın ve güçlü bir katman haline geldi.
Enerji merkezinin dış çeperini kurması sadece 10 saniyesini aldı fakat bu sadece ilk adımdı, ikinci adım kalp, zihin,ruh,meridyen ve enerji kanallarını enerji merkezine bağlamaktı. Nicolas Dokuz Kalpa Yıldırım İblis Bedeni Ekim Tekniğinin direktiflerini takip etmeye devam etti. Kalp,zihin ve ruhu enerji merkezine bağlamak bir düşünce ile kolayca yapılacak kadar kolaydı. Yeterince inanç olduğu sürece hiç bir engel yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)
Fantasy'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa daha yazmak iste...