194.Bölüm: İlk Temas (4.)

4.2K 459 18
                                    

 Nicolas çok rahat görünüyordu hatta ifadesinden en ufak bir zorluk çektiği fark edilemezdi ama içinde şok olmuştu. Bu yedi kişinin gücünü ölçmek için algısını kullandığında özellikle ortada ki yaşlı adamın enerjisinin şiddetli bir alev gibi olduğunu hissetti. Bedeni aynı çelik bir blok kadar sertti ve çok iyi eğitilmiş gibiydi.

Nicolas ister istemez şok oldu ama biraz da heyecanlıydı sonunda iyi bir rakiple karşılaşa bilirdi gelişmek için bu çok önemli bir fırsattı. "Sen aklını kaçırmışsın insan! Asıl sen yemek olacaksın!" dedi yaşlı adam. Yanın da ki altı kişi hiç konuşmasa bile gözleri küçümseme doluydu.

"Zaman kazanmaya çalışmayın! Savaşalım ve sizinle işim bittiğinde arkanızdan gelenleri halledeceğim.!" dedi Nicolas. Yaşlı adamın kaşları çatıldı rakip tahmin ettiğinden daha zekiydi.  "Tomwa önce sen git." dedi.

Tomwa yirli yaşlarının ortasında görünen iri kıyım uzun boylu gri saçlı genç bir adamdı. Nicolasa ilk andan beri bir böcek gibi baktı." Emredersin Yaşlı... Onu böcek gibi ezeceğim!" dedi ve kendisinden emin bir şekilde yürüdü.

Nicolas iç zırhının ağırlığını her ihtimale karşı 6500 kiloya indirdi böylece biraz daha çevik olabilirdi. 

"Silahını çıkart böcek, sana umutsuzluğun anlamını öğreteceğim." dedi Tomwa kendisinden emin güçlü ve hor gören bir tonda. Nicolas sadece gülümsedi ve ellerini kaldırdı. 

Fei Klanında  İstihbarat Subayı Mia dan öğrendiği yakın dövüş tekniğini kullanmaya karar verdi. Önce ki hayatında 3 teknik öğrendi ilki hedefi canlı yakalamak için kullanıldı, ikincisi hedefe hasar vermek ama öldürmemek için ve sonuncusu ise mutlak bir ölüm tekniği olarak geliştirildi. Nicolas o zamanlar bu üç teknikte uzun süre çalıştı özellikle öldürme tekniğini mükemelleştiren Mia ile bir yıl eğitim yaptıktan sonra tekniği görevlerde bile kullandı.

Yıllar sonra bir defa daha kullanacaktı biraz nostajik hissetti ama mevcutta ki tekniklerine bakınca aslında hiç birisi bu teknik kadar ona uygun değildi.

Nicolas ellerini kaldırdı ve bedenine yakın tuttu lakin dikkat edilmesi gereken şuydu ki yumruklarını sıkmak yerine ellerini sanki birer kılıç veya hançermiş gibi parmaklarını kapalı ama düz tutmasıydı. 

Tomwa için bu teknik çok garipti ama bakış açısına göre Nicolas silah kullanmayı bile düşünmüyordu.

"SANA BİR FIRSAT VERDİM İNSAN SOYU! BENİ GÖRMEZDEN Mİ GELİYORSUN ?"

Nicolas küçümseyerek konuştu" Yemeğimin çok konuşmasını sevmem..." dedi ardından Tomwa hala ona bakarken Nicolas çoktan o noktadan yok olmuştu hızla harekete geçti ne yazık ki hareketi ağırlığından dolayı kusurluydu hamlesini yaparken rüzgarın sesini taşıdı. Tomwa hemen tepki verdi hızlıca yumruğunu sıktı ve Nicolasa doğru savurdu.

Nicolas biraz şaşırmıştı rüzgarı taşısa ve ses çıkartsa bile hala hızlıydı Tomwa kesinlikle basit değildi.

Nicolas dövüş sanatlarını kullanmaya başladı rakibin gücünü bloke etmek, yönlendirmek yada ona karşı kullanmak temelleri oluşturuyordu.

Hemen avucuyla gelen yumruğun yönünü değiştirmek için fiziksel gücünden faydalandı fakat aynı zamanda ölümsüz enerjisi ile avucunun içinde bir üçgen şekillendi ucu bir kılıç kadar keskin olan son derece yıkıcı katılaşmış bir enerjiydi bu.

Tomwa'nın tenine temas ettiği anda Tomwa keskin acıyı hissetti ama Nicolas şok oldu enerji sadece Tomwa'nın tenine zarar verdi etine gelince biraz bile hasar yoktu fakat her halükarda Tomwa'nın yumruğunu yönlendirmeyi başardı bu da fiziksel gücünün Tomwa dan daha yüksek olduğunu kanıtladı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin