195.Bölüm: 1 vs 7 (1.)

4.5K 488 41
                                    

Nicolas iç zırhın ağırlığını anında 4.000 kiloya çekti bedeni bir anda tüy gibi hafiflemişti şimdi karşı karşıya kaldığı iki tekniğin baskısı önemsenmeyecek derecede hafifledi. Nicolas hemen enerji kullanarak iki avuç darbesi daha attı ve Tomwa ve İnwa'nın güçlü saldırılarına karşı koyup saldırılarını ezdi. 

*BAAM* Aynı anda iki patlama sesi duyuldu iki avuç darbesi Tomwa ve İnwa ya çarptı ve onları onlarca metre geri uçururken Nicolas bir anda yok oldu tekrar ortaya çıktığında kemik topuzunu aşağı savuran Siuwa'nın arkasında ortaya çıktı. Siuwa tehkileyi anında hissetti ve tepki vermeye çalıştı ama meteor teknik tekniğini bozması mümkün değildi. Nicolas yumruğunu tam başına doğru savurdu fakat daha tekniği tamamlamadan hemen uzaklaştı az önce bulunduğu yerden geçen kemik bir ok vardı.

Yaşlı adam öfkeyle dişini sıktı "Gidin!" dedi arkasında ki son iki kişi de savaşa katıldıktan sonra Nicolas kalabalığın arasında tek kalmıştı fakat hala hiç korku belirtisi göstermeden öyle duruyordu. Uzakta ki Danwa ya baktı ve gülümsedi ve yok oldu yok olmasıyla birlikte bir kılıç ışığı bulunduğu noktayı kesti.

Nicolas on beş metre uzakta tekrar ortaya çıktığında Tomwa ile İnwa da ayağa kalkacak ve toparlanacak zamanı bulmuştu. Altı kişi Nicolasa bakarken Nicolas boynunu sağa sola çevirip biraz esnedi.

"Şimdi biraz daha eğlenceli oldu..." dedi sonra durduktan sonra "Yaşlı adam, işleri ilginçleştirmek için neden sende katılmıyorsun ?" diye sordu. Yaşlı adam cevap vermedi "Kendini fazla abartma..." diye bağırdı elinde ok tutan Danwa öfkeliydi hepsi aşağılanmış hissetti bir kişiye karşı altı kişi savaşıyordu bu büyük utançtı ama Nicolas omuz silkti. "Nasılsa sizi ezince o da gelecek." dedi Nicolas ve elini salladı ve elinde Sahte Hafif Ölümsüz kılıç ortaya çıktı bu Ölümsüz mağarada bulduğu kılıçtı.

Yaşlı adamın ve altı kişinin ifadesi sahte ölümsüz kılıcı görünce hızlıca değişti. Grupta sadece Tomwa da sahte ölümsüz eser vardı diğerleri kemik eserler kullandı ama Nicolas şimdi bir tane kılıç çıkarttı üstelik sahte ölümsüz eser olmasına rağmen kesinlikle aşağılık bir hazine değildi.

"Beni ne kadar zorlayacağınızı görmeme izin verin." dedikten sonra Nicolas hafif kılıcı kaldırdı ve kan enerjisini aktardıktan sonra boşlukta bir kaç defa inanılmaz bir hızla savurdu. Aynı anda altı kan kırmızısı kılıç kesiği kılıç niyetiyle harekete geçti ve altı kişiye uçtu.

Ormanda korkunç bir baskı oluştu sanki kan kokusu bütün bu alanı ele geçirmiş gibiydi inanılmaz bir andı altı kişinin gözleri büyüdü hemen hepsi silahlarını kullanarak karşı saldırıya geçti ve hava da altı kan kırmızısı kesikle altı teknik çarpıştı.

Bu da altı kişiye kan kılıçlarının önünden çekilecek zaman verdi lakin Nicolas bitirmedi. Kılıç Daosunu şekillendirmeye başladı bedeninden güçlü kırmızı bir enerji çıktı ve başının üstünde bir kılıç şekli oluşmaya başladı. Sanki kandan toplanan bir kılıçtı yaşlı adamın bile ağzı açık kaldı. Bu esnada altı teknik parçalandı ve altı kan kılıcı kesiği muazzam bir güçle ileri atılıp Taş Meşe Ağaçlarına çarptı. Bazı taş meşe ağaçlarının gövdesinde büyük kesikler açıldı sanki kanıyorlardı fakat kimse onlara dikkat etmedi.

Nicolasın başının üstünde beş metre uzunluğuna devasa bir kan kılıcı projeksiyonu oluştuktan sonra herkes yutkundu." TAMAMLAMASINA İZİN VERMEYİN!" Yaşlı adam bu sırada bağırdı ve altı kişiyi şokundan uyandırdı.

Altı kişi altı yönden en güçlü tekniklerini kullanarak harekete geçti bütün güçlerini uygulayarak Nicolası bastırmaya çalışıyorlardı. Nicolas gülümsedi ve tekrar hafif ölümsüz kılıcı kaldırdı. "Bu tekniği uygularken hala kılıcı kullana bilir mi?" Yaşlı adam şok oldu sanki bir canavarla karşı karşıya kalmış gibilerdi.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin