160.Bölüm: Kulan İmparatorluk Şehri (3)

4.8K 509 60
                                    

Kapının biraz dışında, genç bir adam ve yanında ki orta yaşlı adam kalabalığın merkezine ilgiyle baktı. Henüz olayın ne olduğunu bilmeseler bile kalabalık ilgilerini çekmişti.

Genç adamın saçları uzun ve arkadan toplanmıştı. Üstünde eflatun bir cübbe ve cübbesin de çift kılıç ve bir ayının olduğu arma vardı. Uzun boylu ve yakışıklı sayılabilirdi, gözleri kibir doluydu.

Kalabalığa baktığında hemen dikkatini Gao Lang çekti, gözlerinde kibir dolu bir ışık parladı.

"Gao Lang bugün mü başkente dönüyordu?" diye sordu yanında ki adama. "Evet Genç Efendi Peng." Orta yaşlı adam saygıyla karşılık verdi.

"Ohh...İlginç, bu aptalın İmparatorluk başkentine girmeden bir olay çıkartması beklenmedik... Kont Gao'nun itibarını yok etmeyi hiç önemsemiyor, neden onu küçük düşürmek için bunu kullanmıyoruz?" dedi sesinde ki sinsi planın ip uçları açıktı. 

Peng Hanesi ve Gao Hanesi rakipti, iki hanenin lideri Kont unvanına sahipti ve iki hane de 1. prensi takip ediyordu fakat 1. Prensin çok fazla takipçisi vardı ve birilerinin öne çıkması için diğerlerinin bastırılması gerekiyordu.

Gao Lang her asil gibi kibirliydi lakin zekası düşüktü. Çabuk öfkelenen bir yapıya sahipti bu sebeple Kont Gao tarafından İmparatorluk şehrinden gönderilmişti fakat sonsuza kadar uzak kalamazdı.

Şehre döndüğü anda soruna sebep olmuştu, eğer halk arasında adaletsizliği yayılırsa bu Gao Hanesinin itibarına zarar verir, 1. Prensin kampında pozisyonları düşür hatta olay prensin kulağına giderse Kong Gao azarlanırdı.

Genç Efendi Peng en az Gao Lang kadar kibirliydi lakin o bir aptal değildi. Bir kahraman olarak öne çıkıp, iki adamı kurtarırsa mevcut statüsü ile anında kalabalık onu desteklerdi, en nihayetinde siyahi beyaza çevirmektense beyazı, beyaz olarak yaymak daha kolaydı. Kalabalıkta ki sinsi kişiler daha fazla fayda elde edebileceğini anlayıp taraf değiştirecekti.

Bunlar kısa sürede hesaplanmış durumlardı.

"Emredersiniz Genç Efendi." Orta yaşlı adam taktirle karşılık verdi. Genç Efendi Peng'in zekasını taktir ediyordu. Gelecekte Peng hanesinin başına geçemeyecek olsa bile zekasıyla hane içinde yüksek bir statüye sahip olacağını biliyordu.

İkili harekete geçerken, kalabalığın içinde Genç Efendi Gao Lang öldürme niyetiyle Nicolasa bakıyordu.

"Gao Hanemin kim olduğunu bilmiyor musun? Cahil avam! Bunu nasıl söylemeye cesaret edersin! Gao Hanem, İmparator Majesteleri tarafından Kont ilan edilmiştir! Senin gibi bir avam nasıl Hanemi sorgulamaya cesaret eder?"

Gao Lang öfkeyle bağırırken ağzından tükürükler çıktı. Nicolasın bakışları bile değişmemişti. Bu sırada başka bir ses duyuldu.

"Gao Lang, neden zayıflara zorbalık ediyorsun? Gao Hanesi bu kadar utanmaz mı?" ses anında kalabalığın ilgisini kaynağına çekti.

1.85 Boylarında yakışıklı eflatun renkli cübbe giyen bir adam yüzünde gülümseme ve ellerini arkadan bağlamış göğsü gergin bir şekilde yürüyordu.

Kalabalık genç adama yol açarken Gao Lang'ın gözü seyirdi ve öfkeyle Genç Efendi Penge baktı.

"Peng Sang, sözlerine dikkat et! Ben burada adalet adına bulunuyorum!" 

Gao Lang hızlıca karşılık verdi, kalabalığın her şeyi görmüş olmasına aldırmadı, elbette bundan faydalananlar vardı fakat aynı zamanda süreç boyunca sessiz kalan pek çok insan vardı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (2.Kitap-Kanlı Yol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin