19.

1.1K 40 10
                                    

Az utolsó maradék percekben beszélgettünk még az indulás elött.

- Daniel, milyen magas vagy amúgy?Azért kérdem mert Hanna meletted olyan mint egy kerti törpe! Jó, mondjuk a 165 centijével..- mondta Emily nevetve, és rám nézett.

- milyen kerti törpee? Megölleeek! Ez háború! - mondtam és megindultam Emily felé, de megbotlottam a saját lábamban.Zuhanás közben realizáltam hogy itt a vég,kész vége és bele esek arcal a betonba.De nem így történt.Ugyanis Daniel elkapott.

- köszönömm! - mondtam mire a fiú rám mosolygott.

- Hanna.. Te az imént majdnem pofára estél! - mondta Amanda nevetve.

- ma még hidd ell nekem téged is lemészárollak! - mondtam mire mindannyian felnevettünk.

Mi ez a kellemes illat?Ismerem már ezt..Ez Anna parfűmje..

- Minden rendben? - jelent meg Anna melettem és a kezét,a vállamra tette.

- P-persze! - mondtam mire Daniel kutatni kezdett a táskájában.

- Nem ütötted meg magad? - kérdezte Anna.

- Jól vagyok! - mondtam mire a lány gyengéden az arcomhoz nyúlt es maga felé fordította hogy felvegyük a szemkontaktust egymással,ugyanis mivel én ültem Anna sokkal de sokkal magasabb volt mint én, tehát kicsit megemelte az államát,majd csak néztük egymást.

- Kértek nasit? - kerdezte Daniel, kezében egy almával, 2db szendvicsel, és egy dobozos almalével.

- Nem köszi, én az imént ettem Derekkel - mondta Anna majd elengedett.
Cseszdmeg,Derek..

- Én sem kérek köszi! - mondta Amanda és Jess.

- Fogyózom.. - mondta Emily.
Mégis minek? Hisz olyan tökéletes alakja van!

- Na és te Hanna? - nyújtotta felém az almalevét. - légyszi, ne hadj lógva! - mondta a fiú boci szemekkel.

- legyen. - mondtam majd a számhoz emeltem a szívószálat, és inni kezdtem.
Őszintén szólva sosem voltam oda az almaléért.Tulságosan is savanyúnak találtam..De, most mégis jól esik.

Miután vissza adtam Danielnek az almalevét,ő is bele ivott..

Ez vajon felérne egy közvetlen csókkal?
Már nem érzem Anna közellétét..Sem a parfümjét..
Anna elment..

- egyébként 178cm vagyok.. - mondta a fiú majd bele harapott az almájába.

- óriási vagy! - mondta Jess.

- hát igen,egy picit megnyúltam! - mondta nevetve a fiú.

- nézzétek.. - mondta Amanda.
- A busz mögött..

A látvány meglepett, de nem is tudom őszintén hogy mit vártam..
Derek,Annával smárolt közvetlen előttünk.A fiú,Anna vékony apró derekát fogta nagy kezeivel.
Faszfej..
Anna észrevette hogy nézzük őket de nem törődött vele..
Olyan mintha arra menne hogy mindenki ezt lássa..

A tanár úr törte meg a csendet..

- gyerekek! Indulunk! Mindenki fogja a cuccát és nyomás fel a buszra!A diáktanács kaparja össz a diákokat 5perc múlva indul a busz! - ordibált a tanár úr.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now