25.

349 21 4
                                    

Előző rész tartalmából:24

Miután végeztem arra lettem figyelmes hogy valaki hevesen nyyomkodja oda kint a csengőt mire idegesen leindultam.

Az isten szerelmére én leszedetem azt a rohadt csengőt!

- Ne nyomkodd .. - nyitottam ki az ajtót.

- Neked is szia manó - mosolygott rám Anna majd mit sem törődve a csurom vizes törölközővel két kezével a derekamnál fogva közelebb húzott magához egy csókra.

- Anna? - kaptam észhez mire az előttem lévő felnevetett.

- Jó a pólód - simitott végig a hasamon mire szememet forgatva kézen fogtam a lányt és a szobámba mentünk.

- Annyira hiányzott már ez a szoba - ugrott az ágyamba.

- Hogy hogy itt vagy? - Kérdeztem miközben mellé feküdtem.

- Hát apa haza hívott.. - itt elgondolkodott.
- Fürödjünk együtt! - nézett rám mire bolintottam amit követően elkezdett kibújni a ruháiból.

Nem szóltam csak Anna példáját követve én is lehámoztam magamról a fölsőmet amit az előttem lévő lány végig nézett.

- Te perverz! - vágtam hozzá a pólómat arcomon egy halovány pirral.

- Előfordul.. - nézett rám mosolyát takarva végül megcsókolt.

A kádban ülve sokat beszéltünk, meglepő módon leginkább a következő cicánkról esett szó.

- Különben meddig maradsz? - kérdeztem miközben a kádban lévő "habot" a lány
felé fújtam.

- Honnan tudjam - húzta száját.

- Fuu te.. - forgattam a szemeim.

- Anyától függ - vonta meg a vállát.

- Öröm veled beszélgetni - öltöttem ki a nyelvem mire az előttem lévő kaján mosollyal az arcán elkezdett felém kúszni.
- Mit akarsz? - Kérettem magam.

- Csókot! - hajolt közelebb.

- Elfogyott, nem kapsz! - húztam fel a szemöldökömet mire a lány cirogatni kezdte a lábam.

- Még mindig nincs? - nézett rám mire hezitálni kezdtem végül beadtam a derekamat.

Sosem tudnék neki nemet mondani.

Miután végeztünk Annának is adtam pizsit amibe jókedvűen bele is bújt.

Beszélni szeretnék vele erről a válásos dologról.. De inkább majd később..

- Had fesüljem meg hajad! - néztem a lányra aki törülközővel a fején megállt előttem mire felnevettem.

Így olyan mint egy kisgyerek akinek turbán van a fején..

- Mi olyan mulatságos? - nézett rám mire csak megráztam a fejem végül kirohantam egy fésüért.

Amint vissza értem Anna az ágyamon szétterülve nyomkodta a tv távirányítót.

Mint egy öreg nénike szombat este..

- Na gyere - ültem az ágyra azonban a lány nem mozdult.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now