- ne kínozz! - mondtam majd az arcomat tenyerembe temettem,mire elnevette magát a lány.Kezeit a combomra helyezte és rám nézett.
- Hanna.. Harisnya! - most felirhatnálak a panasz könybe! De mivel szeretlek ezért nem teszek ellene semmit sem.Dicsérj meg!! - mondta hencegve a lány majd mind két kezével behálozta a combom.
- de nincs is harisnyám! - mondtam mire Anna elmosolyodott majd köremivel cirkászni kezdett a csupasz combomon amitől kirázott a hideg.
- értem értem.. ölelés!! - mondta Anna majd lábaim közt helyet csinált magának majd hozzám bújt és lassan a derekamra helyezte kezeit és megölelt.
" ölelés!!" Daniel is ugyanezt mondta..
- hiányzott már ez.. - mondta Anna és felsóhajtott.
- nekem is, nagyon.. - mondtam halkan.
Elsem tudod hinni mennyire..Ez az ölelés még Daniel ölelésénél is tökéletesebb..
- akkor mégis mi van köztetek Daniellel? - súgtotta Anna.
- semmi egyéb mint,a távolság. - mondtam magabiztosan.
- aludjunk ma együtt.. Este Lisaval át
szökünk hozzátok szóval az ajtótok maradjon nyitva. - mondta Anna és eltolt magátol, de kezei még mindig a derekamon volt.- jó, én benne vagyok! - mondtam mosolyogva.
- menjünk vissza mert Derek már biztosan keres.. - mondta Anna és hátrálni kezdett.
- jó.. - mondtam majd kisétáltunk a mosdóból.
Daniel az asztalunknál ült.És a telefonját nyomkodta.Rá tamaszkodtam az asztalra majd ki vettem egy szívó szálat az asztalon lévő kis tartóbol majd az üditőbe helyeztem és inni kezdtem.
- na mi volt? - kérdezte a fiú. - miért vagy ennyire boldog? - kérdezte Daniel.
- azért, mert ma velem alszik! - éreztem meg a derekamon Anna kezét végig símitani, majd leült elénk Derek társaságában.
- i-igen.. - nyeltem félre az üditőt mire Daniel megpaskolta a hátam, majd mindenki fölnevetett.
Hát ezek?..
- nem vagy te olyan rosz mint aminek elő allítod magad Hannácska! - mondta Derek majd elvette a palacsintát a tányérból és enni kezdte.
"Hannácska"? Anyám..
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!