7.🌊

2.5K 98 2
                                    

Az elöző rész tartalmàból: 6.

Anna: àljatok màr le baszki! Derek te meg add ide a táskám! - erre Derek felhorkantott,és oda dobta elém a táskát,majd elment.
...

Conor:tanuld meg inkább bekötni a cipődet te kis taknyos! - mondta nevetve majd Derek után ment.

Hanna: Anna itt a tatyód.. - vettem fel a földről,majd nyújtottam a làny felé mire automatikusan elvette azt.

Amanda:komolyan.. Mire jó ez neki? Nem is értem.. tele van már velük a hócipőm..

Anna:elhiszem, de nem olyan nagyon rosszak ezek a fiúk mint mutatják..

Hanna:én egyiket sem bírom.- mondtam, majd lehajoltam és bekötni készültem Anna cipőjét.

Anna:heej, micsinálsz te oda lent? - kérdezte mosolygva a lány.

Hanna:már semmit. - mondtam majd felegyenesedtem és megpöcköltem Anna orrát, mire csak kissé fájdalmas arckifejezéssel de jóízű nevetésbe kezdett.  - kis taknyos! - mondtam majd kinyujottam rá a nyelvem.

Miután beálltunk vissza a többiekhez, lassan el is indultunk a szállásra.Odamenet jókat beszélgettünk hármasban. Nem szólaltam meg nagyon, nem is mondtam ugy nagyon dolgokat sem. csak hallgattam őket, és csak néztem Annát ahogy magyaráz mosolyogva.

Megálltunk a motel előtt, hogy a tanárok ki oszthassák a szobákat/ szobatársakat. Én és Anna nem egy szobába kerültünk,ő Lisa - t kapta szobatársként, én meg Amandát.., Derek pedig  Conorral került egy szobába.
Miután mindenki megkapta a szobatársát, szabadfoglalkozás volt, vacsoráig.
-Nem megyünk le a partra? -kérdezte Amanda
-De menjünk -válaszoltam mosolyogva majd
gyorsan átoltöztem   és lementünk a parta.

-Várj, megkérdezem Annat, hogy ő lejön-e. -mondtam miután kilépünk a szobából.
-Oké. -válaszolta a lány kedvesen
Elindultam Anna szobája felé, majd megálltam az ajtó előtt, és nagy levegőt vettem, majd bekopogtam.
-Gyereee -hallottam bentről Anna aranyos hangját mire benyitottam.
-Lejössz a partra? -kérdeztem egyből a lényegre térve
-Ahhhj nemárrr -nyöszögte kedvetlenül
-Légysziii -néztem rá boci szemekkel
-Szerinted erre nemet tudok mondani? -kérdezte nevetve mire énis  felnevettem, és így indultunk le a partra Amandaval a másik oldalamon.
-Nem kérdezzük meg, a fiúkat, hogy lejönnek- e velünk? -kérdezte Anna
-A fiúkat vagy Dereket?-forgattam meg a szemem még mindig a földet nézve mire
Anna szórakozottan felnevetett, aztán a fiúk szobája felé vette az irányt a partra vezető útról.
- A parton megvárunk -kiabáltam utánna. A part nincs messze a szobánktól, szóval viszonylag hamar odaértünk.
Tíz perc mulva ott találtam magam a parton, Amandaval Annaval.. és Derekekkel.
-Csak ülni jöttünk, vagy csinálunk is valamit? -kérdezte unottan Derek
-Felelsz vagy mersz? -dobta fel az ötletet Conor
-aha, oké, tőlem -hangzottak el a válaszok.
Oké szóval, Anna felelsz vagy mersz?-kérdezte a lánytól Conor mosolyra húzva a száját.  -Merek
-mondta ki a lány.
-Csókold meg Dereket -mondta ki a fiú gyúnyos mosolyra húzva a száját mire nekem a torkomban dobogott a szivem a pulzusomeg az egekbe.
Miért? Miért kell pont, Derekkel összejönnie? Meredtem a gondolataimba mire azon kaptam mag, hogy Anna felállt és odasétált Derekhez, aztán megcsókolta amit a fiú viszonzott is. Milyen igazságos az élet, ugye?
-Felelsz vagy mersz?- kérdezte Anna Conortol
-Merek -mondta ki bátran a fiú
-Ugorj bele a vízbe és maradj ott következő kör végéig -mosolygott Anna mire a fiú felállt, és a víz felé vette az irányt, majd beleugrott. -Ezt még  visszakapod! -kiabált Conor a vízből és hozzátette, hogy "rohadt hideg"
-Felelsz vagy mersz? -kérdezte tőlem Conor
-Felelek -mondtam ki mert tudom, ha a másik válasszal felelnék a végén még megalázna.
-Beszari -mondta nevetve
-Anyád jólvan? -vágtam rá reflexből mire a legtöbben felnevettek.
-Tetszik most valaki? -kérdezte
-Nem -vágtam rá némi gondolkodás után,  nézzük, ha azt mondtam volna, hogy igen Anna bombázott volna a kérdéseivel, hogy miért nem mondtam, és, hogy ki, ha azt mondtam volna, hogy talán, ugyanez történt volna, szóval jobbnak láttam, ha nemet mondok.
-Takarodó után kijöhetnénk -váltott témát Amanda
-Úú oké, tőlem, k, jó -hangzottak el a sajátos  válaszok
-Vacsoraaa -kiabált ki, az ofő
-Olyan szomorú vagy -jegyezte meg Anna befelé indulva
-Nem vagyok, teljesen jól vagyok -mondtam mosolyt erőltetve az arcomra
-Leülünk ide? -kérdezte Amanda beérve az étterembe mire mindhárman leültünk
-Anna nem ülsz ide? -kérdezte Derek a szembenlévő asztaltól mire Anna rámnézett
-Menj nyugodtan -mondtam
-Biztos? -kérdezte bizonytalanul
-Persze, megleszünk -néztem rá Amandara majd Anna rám mosolygott és átült a szembenlévő asztalhoz.
-Neked hozzak pizzát? -mosolygott rám kedvesen Amanda
-Nem, köszi -mondtam, majd a lány percek múlva visszatért két pizzával a kezében
-Gondoltam, ha meggondolnád magad -tett le elém egy szeletet
mire csak halványan elmosolyodtam
-Jólvagy? -kérdezte némi hallgatás után
-Persze, elmegyek colaert -mondtam majd felálltam és elmentem az említett italért
-Ha teis kérnél, -mosolyodtam el, majd lettettem elé az italt mire elmosolyodott én pedig beleharaptam a pizzámba és a gondolataimba meredtem. Miért jó ez Dereknek? Miért akarja tőlem, teljesen eltaszítani Annat és önző módon kisajátítani, Anna pedig miért követi őt vakon? Gondolkoztam magamban aztán azon kaptam magam, hogy Amanda szól.
-HANNAAAH -bökdösött a lány
-Mi?, elbambultam -mondtam mire a lány csak mosolygott
-Megyünk -mondta
-Ó. megyek, ha te nem lennél, már rég itthagytak volna- gondolkoztam hangosan mire mind a ketten felnevettünk és egészen a szobáig beszélgettünk, majd mikor oda értunk Amanda megállt az ajtó előtt
-Akkor takarodó után lemegyünk a partra ugye? -kérdezte csillogó szemekkel
-Persze -feleltem mosolyogva majd bementünk a szobába.
Majd mikor, már elmúlt tíz (tízig végigbeszéltük az időt), halkan becsuktuk a szobaajtót majd lementünk a partra. A többiek még nem voltak lent, szóval viszonylag korán jöhettünk. Amíg nem jöttek, egész végig beszélgettünk, és nevettünk. Belegondolva, Amanda rendes lány.
-Szasztok -köszönt Derek sajátosan Annaval a másik oldalán mire mindketten csak intettünk nekik. Nem kellett sok, Derekék érkezése után, a többiek is kiértek. Időbközben Anna odaült mellénk és hárman beszélgettünk tovább. -Elmehetnénk valamerre -mondta Derek hirtelen
-Igeeen az tényleg tök jó lenne -vágta rá Anna
Komolyan ez a lány vakon követi, és mindenre rábólint amit Derek kiejt a száján?

...

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now