24.

1K 32 2
                                    

Előző rész tartalmából: 23

....Most meg Daniel csak úgy lekap Anna elött.. Basszus, mi a franc..mi a francért történt meg ma ez mind?
A szoba ajtót kinyitottam, lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni.

Reggel Amanda mellett ébredtem.A lány úgy aludt mint a bunda.A telefonomért nyúltam hogy megnézhessem mennyi az idő,mikor néztem a telefonom kijelzőjét felbukkant egy SMS-t Danieltől 1órával ez elöttrő..

📶 Telekom HU       7:30                 96% 🔋

🙎🏼‍♂️
Daniel Freegard



Daniel.
Sziaa,szóval tudnánk beszéni?..



Most erre mégis mir irjak? A tegnapról szeretne beszélni gondolom.. Jó,legyen.De attól még haragszom.
Danielnek irtam,hogy jöjjön a szobánk elé..Gyorsan át öltöztem, hisz nem mehetek ki pizsiben..

Gyorsan át öltöztem, hisz nem mehetek ki pizsiben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután elkészültem, Daniel már kint is volt.

- szia, szóval a tegnapit illetően.. - mondta A fiú.

- semmi baj, ne zsőrtölödj rajta.. - mondtam majd Daniel csak bólintott eggyet.

- biztosan..?- kérdezte a fiú,majd a tarkojára tette eggyik kezét.

- biztosan.

- akkor, rendben vagyunk? - kérdezte.

- persze.- feleltem mire Daniel szét tárta karjait.

- ölelés!!! - mondta a fiú mosolyogva mire megöleltem..
Lehet a csókja egy fillért sem ért, viszont az ölelése mindent felül múl.Magasabb nállam így hát hozzá tudok bújni,ilyen a tökéletes ölelés,meleg,közvetlen,és olyan
birtoklandó érzés mikor az illető karjaiban elveszel,majd  mikor hozzá bujsz a teljes tested felmelegszik.Legjobb érzés a világon..

- figyu, én éhes vagyok.. - mondtam mire a fiú picit lazított az ölelésben,de még mindig nem engedett ki karjai közül.

- Én is,mennyünk a Pop'sba.. - ekkor fölnéztem Danielre,és csak bólintottam eggyet.
Út közben nevetgéltünk még,és beszélgettünk hogy mit vegyünk reggelinek..

- akkor maradjon a palacsinta! - néztem mosolyogva Danielre,aki csak előre bámult, majd rám nézett..

- rendben van.

A lépcsőn Emily és a barátja kézen fogva jött velünk szemben.A fiú pont akkor csókolta meg Emilyt mikor mi is oda értünk.
Ekkor Daniel ökölbe szorította a kezét és csak a talajt kezdte ell bámulni.

- jó reggelt. - mondta Emily egy mosollyal az arcán.

- reggelt.. - mondtuk egyszerre Danielel és megindultunk.

- hé! Várjatok hova mentek? - jött le a lépcsőn Derek és Anna.
Anna szoknyában volt,szemei csak úgy ragyogtak..
Olyan aranyos..

- reggelizni megyünk.. - mondtam és Megfogtam Daniel kezét, és leindultunk a lépcsőn.

- várjatok!! Mi is megyünk!! - mondta Emily.

- mi is! MERT ÉHEN HALOK!! - mondta Derek.

Őszintén, nem gondoltam volna hogy a lépcsőn történő cirkusz miatt előjön majd belőlem az az érzés,hogy megfogjam Daniel kezét..

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now