23.

1K 42 3
                                    

Daniel nem szólt semmit.Fel emelte tekintetét a főldről,és rám nézett.

Megint ugyanaz az illat..Anna itt van valahol..

- figyelj me..- akadtam el,mivel Daniel megfogta az arcom nagy és eres kezével, és megcsókolt.
Váratlan vólt a csók..De héé!Anna is ittvan!Elég legyen..
Mikor épp megpróbáltam eltaszítani Danielt,még erősebben csókolt,így hát folytattam..
Daniel szája,most az én számon táncol..Hihetetlen..
Daniel,nem az esetem,én is és ő is másba vagyunk szerelmesek,mind a kettőnknek fáj valami..Én Annát szeretem,ő meg Emilyt..
Nem élvezem a csókot,hisz Daniel ajkai közelsem olyanok mint Annáé.De úgy érzem csöndben kell maradnom..
Mikor elváltunk egymástól, Daniel mögött a busznál ott volt Anna, és minket nézett majd elkapta a tekintetét..

Baszki..Baszki..Baszkii!

- én most megyek.. - mondtam és szemrebbenés nélkül megindultan a hotelbe..
Basszus,Anna nem is sejti hogy őt szeretem,és nem azt a fiút akivel az imént látott csókolózni..
De most mégis miért kezdtem ell bőgni? Nem láthatnak meg így..
Csak leszeretnék feküdni pihenni.. Feldolgozni ezt a mai napot..
A lépcsőn futni kezdtem.
De mégis miért!?.. Miért csókolt meg!? A mai nap amikor Anna a fejjét, a térdemre hajtotta, mikor megfogta a combom,mikor a busz oldalàn Derekkel csókolózni láttuk őket..Amikor leült mellém..Most meg Daniel csak úgy lekap Anna elött.. Basszus, mi a franc..mi a francért történt meg ma ez mind?
A szoba ajtót kinyitottam, lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now