Előző rész tartalmából:9
- Tudod reggel kérdezted hogy kivel telefonálok.. - nézett rám szipogva mire csak bólintottam egyet.
- Apa volt az és azt találták ki hogy költözzünk ell.. Én meg kiadtam és veszekedtünk.. - mesélte mire teljesen lefagytam.Hogy micsoda? Anna elköltözik?
- Meg hát azt is mondta hogy ott egy másik suliban sokkal jobban teljesítenék mint itt.. Szóval tényleg nem tudom hogy mit csináljak.. - nézett rám kétségbeesett arccal.
Biztosan nem költözik olyan messzire..
- Hát.. Te hogy látod? - kérdeztem miközben feláltam a lány mellől mire csak vissza húzott maga elé.
- Nem tudom még hogy mit szeretnék.. - karolta át derekamat.
- Hova.. Költöztök? - kérdeztem.
- A szomszédos városba - emelte fel tekintetét majd szemei rám szegődtek.
3 óra hossza kocsikázás innen..
És még jogsim sincsen..- Eszünk valamit? - kérdezte miközben finoman eltoltam magamtól.
- Aha.. - mosolyogtam rá majd a elővette a telefonját és keresni kezdte a pizza futár számát.
Ah baszki.. Vajon menni fog nekünk a távkapcs?
Bár nem várhatom ell hogy velem maradjon.. A szüleivel kell mennie a saját jövője érdekében.. Meg hát,biztosan mint ahogyan mondta a másik suliban jobb lenne neki..- Egyébként.. - törtem meg a csendet mire a lány rám nézett.
- Mikor mentek? - tettem fel a kérdést ami már belülről szét mart.- A jövő héten szerdán.. - mondta mire csak bólintottam párat.
Az pár nap múlva lesz..
- Biztosan jó hely - bámultam magam elé.
- Tudom tudom.. De nem szeretnélek egyedül hagyni.. - tette kezét a kézfejemre.
Miattam ne hozzon olyan döntést amin az élete forog kockán.. Ami a jövőjéről szól..
- Meg leszek ne aggódj - kacsintottam a lányra mire fejét rázva megcsókolt gyorsan.
- Nemtudom hogy mi lesz majd később.. De most csak veled akarok lenni - mondta miközben a vállamnál fogva a kanapéra nyomott és megcsókolt.
Másnap vasárnap reggel Anna úgy hat óra körül haza ment. Unalmamban körbe jártam kezemben a cicussal az egész házat végül a köntösömbe bújtam és kiültem a ház előtt lévő lépcső fokra.
Vajon.. Mi lesz ha majd Anna elköltözik? Mit fogok csinálni?Mi lesz velem..?
Amíg a gondolataim közt merengtem egyszer csak a postásra figyeltem fel.
Vajon mit hozhatott?
Amint elment a postás lopakodó üzemmódban a postaládához indultam.Majd kinyitottam azt és nézegetni kezdtem levelek sorjait amik mind anya nevén voltak.
Számlák..
Továbbá fogtam a leveleket és a házba indultam majd a kanapéra ültem.
- Hogyan fizessem ki ezeket? - néztem a kanapé végében fetrengő cicára.
Mondjuk.. Azthiszem itt az idő hogy dolgozni kezdjek,meg amúgy is 17 évesen már nincs nagyon mit kezdenem a suliban.. Mondjuk szeretek bejárni de az mellékes..
Különben is,legalább valamivel lefoglalom magam addig is elterelem a gondolataimat Annáról..Egy kis idő múltán felhívtam Mayát hogy nincs-e kedve egy cicával és persze velem elmenni bevásárolni amire egyértelműen
" Az ajtód előtt leszek "
volt a válasza.Mihez is kezdenék nélküle..
Miután össze kaptam magam fogtam a cicust majd az ajtóhoz indultam.
- Elmentem! - szóltam anyának azonban mikor kapcsoltam hogy teljesen egyedül vagyok egy mély levegő után bekulcsoltam az ajtót majd kimentem azon.
Na mindegy..
Egy öt perc várakozás után gondoltam felhívom Mayát hogy mégis hol lehet eddig.Mikor már a telefonomért nyúltam a lány rózsaszín fürtyei élőtüntek mire arcomon egy kis mosollyal a lányhoz indultam aki meglehetősen nem nézett ki úgy mint ahogyan általában.
- Veled meg mi történt? - néztem a kócos hajú lányra.
- Volt tegnap valami csávó.. Kikészített.. - mondta nyújtozkodva mire elnevettem magam.
- Ennyire? - néztem rá mire csak szemplilláit megrebegtette.
- Ahelyett hogy kritizálnál inkább ölelj meg és mennyünk boltba jó? - mondta miközben magához ölelt.
Az utunk folyamán Maya szája úgy járt mint a vízfolyás,szinte mindent elmesélt a tegnap estéjéről pontról,pontra.
- Egyébként.. Jut eszembe hogy Leo veled ment ugye? - néztem rá mire egy röpke gondolkozás után bólintott egyet.
- Hol van most? Vagy hova ment? - kérdeztem miközben beértünk a boltba.- Hát.. Pfuuu.. Azthiszem haza ment - mondta fejét fogva.
- De ugye jól van? Beszéltetek azóta? - néztem rá.
- Nyugi biztosan Yasuval van.. Az este nagyon jól elvoltak - simogatta meg a vállamat.
Miután megvettünk mindent ami szükséges haza indultunk.
- Elkéne mennem zuhanyozni.. - mondta Maya miközben a konyha pultra tettük a szatyrokat.
- Menj nyugodtan - ajánlottam fel mire nyomott egy puszit az arcomra majd a fürdőbe indult.
Miután megetettem a cicát elkezdtem bepakolni a hűtőbe mikor is Maya hangját hallottam meg ahogyan föntről ordibál.
Ez a lány..
Mikor benyitottam Maya egyszáll törülközőben a kád mellett fetrengett a földön a fenekét fogva mire úgy felhorkantottam mint még soha.
- A seggem.. - mondta krokodil könnyekkel küzködve.
- Gyere.. - nyújtottam segéd kezet.
Továbbá Mayának adtam valami kényelmes göncöt, aztán úgy este fele a konyhában ültünk és majszoltunk.
- Egyébként.. - néztem rá.
- Ott fogom hagyni a sulit - jelentettem ki mire Maya értetlenül nézett rám.- Miért? A suli jó buli!. - mondta mire csak bólintottam egyet.
- Inkább mondj valami jól fizető munkát.. - mondtam szemeimet forgatva.
- Tudok neked egy jót! Holnap elmegyünk ha már nem leszel suliban jó?
- Jó! - mosolyogtam rá.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!