Mikor oda értünk a nagy tömeget átvágva keresgélni kezdtük anyát,aki elméletileg valahol középen fogalalt asztalt.
- Te látod? - forgolódott Will.
- Nem.. - Áltam lábújhegyre.
- Elnézést, tudok valamiben segíteni? - ált elénk egy harmincas éveiben járó pincér.
- Hát.. Ööm..Az anyukámat keresem! - vágtam rá idegesen mire Will felnevetett.
- Neharagudj,kit keresel? - ráncolta össze szemöldökét a férfi mire szólásra nyitottam a számat azonban anyu megált mögöttünk.
- Gyertek, ott az asztalunk! - mutatott az asztalunkra,majd megindultunk.
- Nagyon jó újra látni Will!Látom nagyon kicsíptétek magatokat!- Énis nagyon örülök hogy újra láthatom! - mondta Will.
Miután leültünk az asztalhoz egy régimódú férfi ült az asztalnál közvetlen anya melett.
Anya,ki ez a pasas?
Míg kikértük a rendelésünket csak idegesen a levegőbe bámultam továbbá, s gondolkodtam hogy honnan is olyan ismerős ez a férfi..
Most ők randiznak? Vagy csak ténylegesen munkatársak?
Nem szimpatikus.
Bár nagyon remélem hogy ez nem egy randi..Nem hinném hogy anya,apa halála után új kapcsolatba kezdene bele, főleg egy ilyen öregemberrel mint ő..Na meg, anyu azt mondta hogy neki apu volt az első igaz szerelme,és az utolsó is egyben..Egy kis idő elteltével meghozták a rendelésünket,és enni kezdtünk.A férfi és anya,egymás fülébe sugdolóztak, nevetgéltek mint a fiatalok.
- Koccintsunk! - mondta az öregember mire ennek következtében koccintottak is mire a pasas poharából ki is fröccsent a vörösbor de mitsem törödve vele meghúzta a poharat.
Hogy mi? Anyu is bort iszik?
Anya,nem is szereted a bort..- Hé,figyelj.. - sugta anya a férfinek mire közelebb hajoltak egymáshoz.
- Az asztalnál mégis mióta illik sugdolózni? - szóltaltam meg.
- Igaza van.. - mosolygott a pasas.
- Drágám, figyelj.. - nézett anya a férfire aki csak bólintott egyet.
Anya csak ezt ne..
kinöttem már ebből..- Szóval, ő itt Cameron Blake, tudod már egy jó ideje találkozgatunk és.. Elég közel kerültünk egymáshoz.. - nézett anya "Cameronra".
- Tudod nagyon boldogak vagyunk együtt, szóval arra jutottunk hogy összeköltözünk. - nézett rám anya mire egyszerüen görcsbe rándult a gyomrom.- Nem lehetne hogy ezt otthon megbeszéljük? Ell megyek a mosdoba.. - álltamföl az asztaltól majd Willre vetettem még egy utolsó pillantást majd elmentem onnan.
Mégis mivan? Mióta találkozgathattak..? És anya miért nem szólt erről?Várjunk csak,Cameron Blake.. Tudom már,azért volt olyan ismerös mert..
Mert ő Leo apukája.Édes istenem.. A kirándulás után még ő várta Leot a busznál egy nagy szürke BMW-vel..Ezért volt olyan ismerős.
Te jóég..
A mosdóba beérve elővettem a telefonomat és gondolkodás nélkül felhivtam Mayát,de nem vette fel ezért irtam neki egy sms-t hogy ma este ha tud jöjjön át..
Nem szeretnék ha este egyedül lenni..
Vettem egy nagy mély levegőt,és vissza mentem az asztalhoz.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!