17.

360 19 1
                                    

Amint a munkahelyemre értem Petrick már rám is adta a kötvényem amin mellesleg a kávézó neve állt.

- Keresd meg a mosogató fiút, még van egy kis időnk nyitásig addig előkészítem az asztalokat.. - utasított Petrick majd bolintottam egyet és a mosogató részhez indultam ahol az említett mosogató fiú" állt nekem háttal.

- Jó reggelt, a főnök szólt hogy keresselek meg szóval.. Mivel kezdünk? - néztem a fiúra aki lassan felém szegezte a tekintetét.

Na ne bassz!
A mosogató fiú Derek?
Bár, jobb ha nem keveredek vele szócsatába ha már munkatársak lettünk..

- Oh wow.. - nézett rám szemét forgatva.
- Szóval megtaláltál - fordult vissza az edényekhez.
- Remélem most a suliban mindenkinek elujságolod hogy mosogató fiú lett belőlem - kacagott fel mire felhúztam a szemöldökömet.

- Kiiratkoztam - jelentettem ki mire Derek elzárta a csapot és rám nézett.

- Tényleg? - húzta össze szemöldökét.

- Gyorsan fussuk át a gépeken azután besegítek amíg nem nyitunk,a mosogatással - tettem csípőre a kezem.

- Mi lett veled? Más vagy! - nézett rám mire felkacagtam.

- Te ne beszélj mosogató fiú - paskoltam háton majd a gépekhez indultunk.

Miután átvettük párszor az alapokat segítettünk Petricknek a terítésben végül vissza mentünk mosogatni.

- Miért léptél le a suliból? - kérdeztem a melettem álló szorgosan dolgozó fiút.

- Kellett a pénz,ennyi - vonta meg vállát.
- Kicsit széthullott a család - nevetett fel kínosan.
- A nővérem az utcában lakik, nála vagyok most.. - mesélte mire csak bólintottam párat.
- És te? Te mi járatban? - nézett rám.

- Kellett a pénz,szét hullott a family, és egyedül élek - válaszoltam röviden tömören.

- Árvák mi? - tartotta felém a mosogatószertől habos öklét.

- Árvák! - koccintottunk össze ökleinket.
- Különben,ezzel ne viccelődj mert amúgy nem vicces! - sóhajtottam fel.

- Tudom de jobb mint hisztizni nem de? - nézett rám majd elzárta a vizet és neki álltunk törölgetni az elmosott evőeszközöket, tányérokat és poharakat.

- Valahogy úgy - bámultam magam elé.
- Szeretek hisztizni - jelentettem ki mire Derek felkacagott.

- Megesik - nézett rám száját húzva mire rácsaptam a kezemben lévő törlő kendővel.

- Gyere bogaram,nyitunk! - lépett be közénk Petrick mire csak bólintottam majd a mosdóba loholtam hogy rendbe tegyem magam és kellő benyomást keltjek.

Továbbá feloltottuk az előtérben lévő lámpákat majd mindenki a helyére ment.

- Hol van Kayle? - támaszkodott a pultnak Derek.

- Ki az a Kayle? - néztem Petrickre aki éppen a kirakaton keresztül kukucskált ki az erre sétáló emberekre.

Milyen cukker az öreg!

- A szakácsunk - jelentette ki mire egy közép magas lány futott be az ajtón.

- Sajnálom! - nézett lihegve Petrickre majd besietett a pult mögé.

- Ő Kayle! - nevetett fel Derek majd visszatért a mosogatóba.

Austin Kayle
22yrs

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now